Taranaki SH3 Mt Messenger هزینه ساخت و ساز را دور می زند و به 280 میلیون دلار می رسد

[ad_1]

هزینه پروژه بای پس مسنجر به 280 تا 80 میلیون دلار بیش از برآورد اولیه رسیده است.

عرضه شده

هزینه پروژه بای پس مسنجر به 280 تا 80 میلیون دلار بیش از برآورد اولیه رسیده است.

تورم و خرید زمین هزینه ساخت بای پس Mt Messenger را به 280 میلیون دلار رسانده است – 40 درصد افزایش از زمان اعلام این پروژه در سال 2016.

ساخت مسیر برنامه ریزی شده 5.2 کیلومتری در بزرگراه ایالتی 3 ، شمال نیو پلیموث ، در ابتدا 200 میلیون دلار تعیین شد.

ماتو اعطا کنید

جاده SH3 جاده بر فراز کوه مسنجر پیچ در پیچ و باریک است.

اما اسپایت ، مدیر روابط منطقه ای آژانس حمل و نقل واکا کوتاهی نیوزلند گفت که این افزایش به دلیل تورم و خرید زمین بوده است.

این شامل یک تعویض زمین 120 هکتاری ، به ارزش 1.2 میلیون دلار و 7.7 میلیون دلار غرامت فرهنگی با Ngāti Tama iwi است که دارای حقوق زمین است.

بیشتر بخوانید:
* مخالفان دور زدن Mt Messenger امیدوارند که در دادگاه عالی با اسکناس 36000 دلاری مبارزه کنند
* دادگاه عالی درخواست یادآوری تصمیم دادگاه محیط زیست درباره پروژه بای پس مسنجر را رد کرد
* نقشه برداران NZTA مانع از ورود به زمین بای پس مسنجر می شوند
* پروژه بای پس بزرگراه ایالتی Taranaki Mt 200 میلیون دلار اینچ به تاریخ شروع نزدیک است
* Iwi در مورد پروژه 200 میلیون دلاری تراناکی در مسنجر متعهد شد

همچنین برای مدیریت مداوم کنترل آفات 3650 هکتار بوته بومی در کنار پروژه و کاشت مجدد و احیای 32 هکتار تالاب باتلاق ، جنگل بومی و حاشیه ساحل هزینه هایی وجود داشت.

اسپایت گفت: فقط مقدار کمی برای جلسات دادگاه هزینه شده است.

قرار بود کار در تابستان 2019/20 آغاز شود ، اما در جلسات جلب رضایت منابع و تجدید نظر در دادگاه های بعدی به دادگاه محیط زیست و دادگاه عالی فرو ریخته است.

گروه کوچکی – خیریه تراست پوتاما کایتیاکی و کشاورزان تونی و دبی پاسکو – درخواست های پی در پی را برای متوقف کردن پروژه ارائه داده اند.

آنها از تصمیم نهایی دادگاه محیط زیست در آوریل 2021 برای تصویب جاده و یک تصمیم دادگاه عالی در سال 2020 که اعتماد را به عنوان kaitiaki (نگهبان) زمین به رسمیت نمی شناسد ، تجدید نظر می کنند.

علاوه بر این ، آنها همچنین از تصمیم اخیر دیوان عالی کشور برای پرداخت هزینه های دادگاه 36000 دلار درخواست تجدید نظر می کنند.

اخیراً این گروه گزینه دیگری را پیشنهاد کرده است که می تواند مزرعه را دور بزند و از تخریب 18 هکتار تالاب ، بیش از 40 هکتار جنگل بومی و تعداد زیادی از پرندگان و خفاش های بومی جلوگیری کند.

مالکان زمین تونی و دبی پاسکو مسیر دیگری را برای عبور از بزرگراه از بالای پیام رسان Mt پیشنهاد کرده اند.

اندی جکسون / چیزها

مالکان زمین تونی و دبی پاسکو مسیر دیگری را برای عبور از بزرگراه از بالای پیام رسان Mt پیشنهاد کرده اند.

اسپایت گفت که گزینه این گروه قبلاً در میان 24 گزینه مسیر مورد بررسی و ارزیابی NZTA در سال 2016 قرار گرفته است.

به دلیل عدم رعایت استاندارد ایمنی برای بزرگراه مدرن ، انتخاب نشده و شامل ایجاد ثبات در زمین لغزش بزرگی است که 184 میلیون دلار به هزینه کلی پروژه افزوده است.

اسپایت گفت در حالی که گزینه این گروه از آپارتمانهای دره Mangapēpeke در نزدیکی مزرعه Pascoes جلوگیری می كرد ، این یك شاخه از رودخانه Tongap Tongrutu و دشتهای سیلاب نزدیك را كه برای زمین های زراعی پاك شده و برای زهكشی اصلاح شده اند ، تحت تأثیر قرار داد.

وی در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “مناطقی با پوشش گیاهی بالا که نمی توان با مسیر انتخاب شده از آنها جلوگیری کرد ، محدود به 16 درخت بومی قابل توجه ، جنگل رشد مجدد و لبه های مرتع مرتع شده در دره Mangapēpeke است.”

مخالفان این پروژه می گویند مسیر انتخاب شده تالاب ها را از بین می برد.  NZTA می گوید نمی شود

مخالفان این پروژه می گویند مسیر انتخاب شده باعث از بین رفتن تالاب ها می شود. NZTA می گوید اینگونه نخواهد شد.

وی گفت که مسیر انتخاب شده ، که در ماه آوریل توسط دادگاه محیط زیست تصویب شد ، شامل ایجاد یک آبراهه در انتهای جنوبی پروژه برای جلوگیری از تالاب با ارزش میمی بود.

“زیستگاه بومی دره Mangapēpeke با احداث کنارگذر از بین نخواهد رفت.”

در عوض کاشت و کاهش دامهای دام از دره فوقانی ، همانطور که در طرح کاهش اکولوژیکی پروژه پیشنهاد شده است ، باعث بهبود وضعیت اکولوژیکی دره نسبت به وضعیت فعلی آن می شود.

به عنوان بخشی از کارهای تحقیقاتی قبل از ساخت ، این هفته یک آزمایش سه ماهه برای آزمایش بارهای تسویه حساب در ضلع جنوبی Mt Messenger آغاز می شود.

در این آزمایش مشخص خواهد شد که پایه های خاکریز چقدر وزن دارند و مدت زمان لازم برای فشرده سازی و حذف آب و ایجاد ثبات در زمین ، قبل از ساخت جاده چیست.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>