Sunday Drive: تسلا مدل 3 برد بلند

[ad_1]

  • TESLA MODEL 3 دامنه طولانی
  • قیمت پایه: 92900 دلار
  • پیشرانه و اقتصاد: باتری 79.5 کیلووات ساعت ، جلو 147 کیلووات / عقب 188 کیلووات ، AWD.
  • آمار حیاتی: طول 4694 میلی متر ، عرض 1849 میلی متر ، ارتفاع 1443 میلی متر ، فاصله دو محور 2875 میلی متر ، ظرفیت چمدان 425 لیتر ، چرخ های آلیاژی 19 اینچ.

به طرز غیرقانونی محبوب (به عبارتی EV) تسلا مدل 3 بدون شک یکی از بهترین وسایل نقلیه الکتریکی در حال فروش و همچنین پرفروش ترین در نیوزیلند است ، اما آیا پاک کردن این میله به معنای یک ماشین عالی بودن است؟ ما مدل به روز شده 2021 را بررسی می کنیم.

خارج از

مدل 3 از جلو به شدت شروع می شود ، اما در عقب کمی دست و پا چلفتی می شود.

دیمین اوکارول / چیزها

مدل 3 از جلو به شدت شروع می شود ، اما در عقب کمی دست و پا چلفتی می شود.

نمی توان انکار کرد که مدل 3 یک چیز جذاب و جذاب است که از زاویه دید جلو کاملاً واضح است. اما همچنین نمی توان انکار کرد که همه چیز در پشت قسمت عقب جایی که صندوق عقب برای رسیدن به ستون های C باید به طرز نامناسبی بالا برود ، کمی دست و پا چلفتی به وجود می آورد.

تقریباً مانند این است که روی پلتفرمی در نظر گرفته شده است که برای یک SUV کوچک طراحی شده و بدون شک فروش کامیون ادامه خواهد یافت ، آینده شرکت را بدون شک تضمین می کند و احتمالاً بهترین خودروی ساخت آنها خواهد بود.

تنها کروم موجود در مدل 3 اکنون نشان ها هستند و از نظر ظاهری بسیار بهتر به نظر می رسند.

دیمین اوکارول / چیزها

تنها کروم موجود در مدل 3 نشان ها هستند و از نظر ظاهری بهتر به نظر می رسند.

بنابراین ، بله ، مدل 3 از برخی زوایا عالی به نظر می رسد ، از زوایای دیگر بسیار عجیب است ، اما همه را جمع می کند تا کاملاً زیبا و متمایز باشد ، با حضور پررنگ در جاده ای که اندازه کوچکتر آن را نفی می کند.

تسلا در سال 2021 قسمت بیرونی مدل 3 را با دستگیره های جدید مشکی درب و تزئینات خارجی (مطابق با مدل Y) ، طراحی جدید چرخ آلیاژ و صندوق عقب مجهز کرده است. تر و تمیز مشکی به نظر می رسد بسیار بهتر از کروم قبلی است ، اما تا جایی که من فکر می کنم کاهش bling خارجی همیشه چیز خوبی است. دیگران ممکن است موافق نباشند ، اما اگر همسایه شما مدل 3 جدیدتری از شما داشته باشد راهی مفید و در عین حال ظریف برای انتخاب فراهم می کند …

داخل

فضای داخلی مدل 3 به طرز خارق العاده ای مینیمالیستی است ، که از نظر زیبایی شناسی خوشایند است ، اما در برخی موارد کمی ناامید کننده است.

دیمین اوکارول / چیزها

فضای داخلی مدل 3 به طرز خارق العاده ای مینیمالیستی است ، که از نظر زیبایی شناسی خوشایند است ، اما در برخی موارد کمی ناامید کننده است.

این ترفندها در داخل ادامه می یابد و یک پد شارژ بی سیم و یک جفت پورت USB-C به آن اضافه می شود.

پد شارژ نه تنها بزرگترین تلفن های همراه احمقانه موجود را به راحتی در خود جای می دهد ، بلکه در واقع به اندازه کافی بزرگ است که می توانید دو تلفن از آنها را بگیرید. به عنوان صاحب یک تلفن همراه کاملاً احمقانه ، تعداد دفعاتی که من سعی می کنم آن را در پس زمینه بی سیم که بسیاری از تولید کنندگان ارائه می دهند ناامیدکننده باشد ، بسیار ناامید کننده است و همچنین به نظر می رسد یک تولید کننده از وجود آن آگاه است ممکن است بیش از یک نفر باشد که مایل است تلفن خود را در اتومبیل شارژ کند و سیم نباشد.

اما جدا از آن انحراف ناخوشایند و ناخوشایند (و بیایید با این واقعیت روبرو شویم: Elon Musk IS یک متخصص بزرگ فناوری است ، اما بسیاری از ما نیز چنین چیزهای کوچکی از این قبیل را می دانیم) ، فضای داخلی مدل 3 به همان اندازه خارق العاده – و ناامیدکننده – است. مثل همیشه مینیمالیستی.

صفحه نمایش لمسی بزرگ بر فضای داخلی مدل 3 مسلط است و یک چیز کاملاً دیدنی است.

دیمین اوکارول / چیزها

صفحه نمایش بزرگ لمسی بر فضای داخلی مدل 3 غالب است و یک چیز کاملاً دیدنی است.

عمل قرار دادن تقریباً به معنای واقعی کل کنترل در صفحه عظیم (و تنها) موجود در مرکز داشبورد ، فضای داخلی فوق العاده زیبایی پسندانه ای ایجاد می کند ، اما یکی با بسیاری از ناامیدی های کوچک نفرین می شود. در حالی که تسلا یک کار استثنایی انجام داده است که لایه های منوها را به حداقل ممکن برساند ، همیشه مواردی وجود دارد که فقط با یک دکمه بهتر هستند …

صندلی های مدل 3 بسیار راحت هستند ، اما به شدت پشتیبانی نمی کنند ، و بقیه قسمت های داخلی از مواد با کیفیت بسیار چشمگیری برخوردار هستند ، اما با این وجود چند مشکل در کیفیت ساخت وجود دارد که انتظار ندارید آنها را در خودرویی معادل 90 هزار دلار پیدا کنید ، مانند برش ناامیدکننده خشن در یک طرف قرار دادن داش چوبی در ماشین آزمایش ما.

زیر بسته

خوب ... در واقع فقط فضای ذخیره سازی زیر کلاهک مدل 3 وجود دارد ، اما منظور ما را می دانید.

دیمین اوکارول / چیزها

خوب … در واقع فقط فضای ذخیره سازی زیر کلاهک مدل 3 وجود دارد ، اما منظور ما را می دانید.

اینجا جایی است که مدل 3 Long Range واقعاً تحت تأثیر قرار می گیرد. جای تعجب نیست

دامنه WLTP 580 کیلومتری آن بسیار آسان است و اگرچه محدوده 657 کیلومتری NEDC به نقل از تسلا در دویدن روزانه کمتر آسان است ، اما در این بین احتمالاً میانگین نزدیک به آنچه مردم می بینند وجود دارد.

در حالی که شبکه Supercharger تسلا الکترونها را به سرعت و بصورت سرسام آور به عقب برمی گرداند ، من متوجه شدم که فقط یک بار در هفته وصل کردن آن در خانه ، کارها را به راحتی در منطقه ای حفظ می کند که نه تنها احساس راحتی می کنم ، بلکه در مورد محدوده موجود در هر مکان کمی راحت تر هستم. زمان.

با وجود داشتن فضای جلو و عقب ، در 425 لیتر مدل 3 در واقع در زیر اکثر رقبای معمولی خود برای فضای بار قرار دارد.

دیمین اوکارول / چیزها

با وجود داشتن فضای جلو و عقب ، در 425 لیتر مدل 3 در واقع در زیر اکثر رقبای معمولی خود برای فضای بار قرار دارد.

و این حتی زمانی بود که من آن را مانند یک وسیله کامل رانندگی می کردم.

در حالی که مدل Long Range تاول 3.3 ثانیه ای 0 تا 100 بار مدل Performance را ندارد ، اما ادعای تسلا که 4.4 ثانیه طول کشیده هنوز هم بسیار سریع است و وقتی با گشتاور کامل حداکثر تلاش وحشیانه ترکیب شود ، بسیار چشمگیر است. ایستاده شروع کنید که EV بسیار خوب انجام می شود.

در جاده

مدل 3 ترکیبی از یک سواری سازگار با هندلینگ رضایت بخش است.  چیزی نیست که قبلاً بتوانید در مورد تسلا بگویید.

دیمین اوکارول / چیزها

مدل 3 ترکیبی از یک سواری سازگار با هندلینگ رضایت بخش است. چیزی نیست که قبلاً بتوانید در مورد یک تسلا بگویید.

و این گشتاور حداکثر تلاش در هنگام بالا و پایین بودن نیز ادامه دارد ، در حالی که در یک جاده پیچ و تاب و دوست داشتنی مدل 3 مانند یک قهرمان از گوشه و کنار بیرون می آید.

برخلاف خواهر و برادر بزرگتر ، مدل 3 نیز شارژ می شود از طریق آن گوشه ها نیز به طرز خارق العاده ای ، با حسی زیبا و متعادل که تقریبا غیر آمریکایی است. بله ، هنوز نشانه هایی از “فشار و کشش” سنتی تسلا از جلو و عقب وجود دارد زیرا موتورهای الکتریکی تمام تلاش خود را می کنند تا گشتاور را به چرخ های راست در زمان مناسب برسانند ، اما در اینجا بسیار کمتر برجسته و سرزده است.

همه اینها بدان معنی است که مدل 3 Long Range یک بشکه سرگرم کننده سریع و راضی کننده در جاده های پر پیچ و خم است و در عین حال کیفیت سواری عالی را نیز حفظ می کند.

در اینجا بدون کلید وجود دارد - قفل مدل 3 را می توان از طریق تلفن یا با این کارت از دست رفته باریک و آسان باز کرد.

دیمین اوکارول / چیزها

در اینجا بدون کلید وجود دارد – قفل مدل 3 را می توان از طریق تلفن یا با این کارت از دست رفته باریک و آسان باز کرد.

در حالی که مدل 3 یک ماشین عالی برای رانندگی است ، اما سپردن آن به دستگاههای شخصی (کاملاً تحت نظارت) از رضایت کمتری برخوردار است. در حالی که سیستم خلبان اتوماتیک تسلا بسیار مورد بحث است ، اما آن را به عنوان یک سیستم خداگونه در میان کمک های خودمختار سطح 2 شیپور می زند ، واقعیت این است که این یک سیستم نسبتاً سرزده است که به اندازه سیستم های مشابه از مرسدس بنز ظریف یا هوشمند نیست. -بنز و بی ام و.

با عرض پوزش از فن های خلبان اتوماتیک ، اما این درست است – به عنوان “کمک” راننده اینگونه است مسیر بیش از حد اصرار دارد که همیشه درست است و اگر حتی کوچکترین تصحیح را انجام دهید ، همه را کنار می گذارد (آلمانی ها به قضاوت شما موکول می شوند و دوباره به آن عمل می کنند ، نه اینکه کاملاً خاموش شوند) .

به عنوان یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​، هر چند نسبتاً خوب است ، اما هنوز هم اصرار دارد که در همه زمان ها بهتر می داند ، که در سیستم هایی مانند این ایده آل نیست.

درپوش صندوق عقب و ناخوشایند مدل 3 باعث محدودیت دید در عقب می شود.  خوشبختانه دوربین های زیادی برای جبران آن وجود دارد.

دیمین اوکارول / چیزها

درب صندوق عقب و ناخوشایند مدل 3 باعث محدودیت دید عقب می شود. خوشبختانه دوربین های زیادی برای جبران آن وجود دارد.

حکم

در حالی که تسلا مدل 3 به راحتی یکی از بهترین ماشین های الکتریکی فروش در نیوزیلند در حال حاضر است ، اما چشمگیرترین قسمت آن این واقعیت است که صرف نظر از قدرت آن ، یک ماشین خوب لعنتی است.

مدل 3 به خوبی کار می کند ، فوق العاده راحت است و ماشین واقعا خوبی برای رانندگی است. این مشکلات کیفیت ساخت دارد که واقعاً نباید در یک ماشین 90 دلاری وجود داشته باشد ، و شما کمی احساس می کنید که به گروه فرقه ایلون که در آن رانندگی می کنید پیوسته اید ، اما فناوری با کیفیت و احساس خستگی ناپذیر از آن می تواند برای این ، اگر به آنها اجازه دهید.

به عنوان یک فناوری ، مدل 3 کاملاً دست نخورده است. به عنوان یک اتومبیل ، واقعاً “بسیار خوب” است و این چیزی نیست که من در مورد یک مدل S یا مدل X بنویسم.

  • اگر از این مقاله لذت برده اید ، فراموش نکنید که آن را با هشتگ #GoElectricNZ به اشتراک بگذارید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>