Ryanair با نقض قوانین تبلیغاتی در مورد تبلیغات “گمراه کننده” و “توهین آمیز” Vax and Go

[ad_1]

آگهی در قالب فعلی خود دوباره اجرا نمی شود.

سازمان استاندارد تبلیغات برای ایرلند متوجه شده است كه رایانیر ناقض آیین نامه عمل خود است.

تبلیغ اخیر “vax and go” این شرکت هواپیمایی که مردم را ترغیب می کند “تعطیلات عید پاک و تابستان خود را امروز با رایان ایر رزرو کنند” ، “گمراه کننده” ، “توهین آمیز” و “مغایرت با دستورالعمل های بهداشت عمومی” شناخته شده است.

این آگهی نشان می داد گروهی از جوانان به داخل استخر شنا و یک زوج در حال نوشیدن در خارج از منزل هستند ، زیرا مقصد “اسپانیا ، ایتالیا ، پرتغال و یونان و بسیاری دیگر” به آنها اشاره شده است.

در مجموع 59 شکایت در مورد آگهی به ASAI ارائه شده است ، بسیاری اظهار داشتند که این تبلیغ “گمراه کننده” است زیرا “هیچ تضمینی” وجود ندارد که آنها می توانند به مقاصد ذکر شده تا عید پاک سفر کنند.

دیگران این س questionال را مطرح کردند که آیا این آگهی “با دستورالعمل های بهداشت عمومی که احتمال تغییر دارد و آیا مسافرت در زمان مورد اشاره در تبلیغات بی خطر است” مغایرت دارد یا خیر؟ با توجه به شدت همه گیری.

کلیه شکایات فوق توسط ASAI تأیید شد. شکایات مربوط به هزینه های اضافی رزروهای مورد نیاز برای تغییر توسط رایانیر تأیید نشد.

رایان ایر ادعا کرده است که این آگهی “واقعی و دقیق بوده و صرفاً باعث رزرو پروازهای کوتاه مدت برای عید پاک یا تابستان 2021 (نه ژانویه و فوریه) بر اساس آمدن واکسن ها شده است.”

آنها افزودند كه “هيچ اساسي براي هيچ شكايتي وجود ندارد و آنها را كه گفته اند” نماينده ديدگاه مخاطبان زيادي براي تبليغات نيستند “رد كردند.

Orla Twomey ، مدیر اجرایی ASAI ، اظهار داشت: “آخرین بولتن شکایات از ASAI توانایی ما در رسیدگی به شکایات را در سیستم عامل های مختلف نشان می دهد ، و نشان می دهد که چگونه ما از پایبندی تبلیغات در ایرلند به قوانین تبلیغات اطمینان داریم.

“نقش اصلی سازمانهای خودتنظیم كننده تبلیغات (SRO) ، مانند ASAI ، این است كه تبلیغات و سایر ارتباطات بازاریابی قانونی ، صادقانه ، شایسته و صادقانه باشد ، با احساس مسئولیت اجتماعی در برابر مصرف کننده و جامعه و با رعایت مناسب اصول رقابت عادلانه آماده شده است. “

وی ادامه داد: “ASAI متعهد به محافظت از جامعه در رابطه با تبلیغات در همه رسانه ها است. استانداردهای تبلیغاتی خودتنظیمی یک لایه اضافی از حمایت از مصرف کننده را فراهم می کند که کنترل قانونی را تکمیل می کند و راهی برای حل اختلافات به راحتی در دسترس است. “

ASAI توصیه کرده است که این تبلیغ “نباید دوباره در قالب فعلی خود اجرا شود.”

گزارش کامل ASAI را می توانید در اینجا بخوانید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>