NZ Music Month: صداقت اول و آخر برای آهنگساز شاعر شنن پترسن

[ad_1]

دو سال پیش شانن پترسن ، خواننده و ترانه سرا ، با یک گیتار در دست و رویایی ، ماناواتو را به خاطر دود بزرگ ترک کرد. راشل مور پیدا می کند که خودش تعریف خودش را از موفقیت تراشیده است.

هزینه محل برگزاری ، فروش بلیط ، نرخ اجاره ، زمان استودیو ، آمار پخش جریانی ، تعداد افرادی که در یک اتاق کم نور ایستاده اند و به یک مرحله خیره شده اند – اگر بخواهید به دنبال آنها باشید ، رقم و مبالغ زیادی در تجارت موسیقی وجود دارد.

شانن پترسن این کار را نمی کند ، یا حداقل سعی می کند این کار را نکند.

این جوان 21 ساله می گوید که یک ایده جذاب بودن یک هنرمند تجاری است و می تواند از راه کار زندگی خود امرار معاش کند.

بیشتر بخوانید:
* ماه موسیقی NZ: ساحل یاس در جادوی موسیقی راحتی و اطمینان پیدا می کند
* ماه موسیقی NZ: موسیقیدان Dan Brown تسلیم خودانگیختگی در سوله و صحنه می شود
* NZ Music Month: تحریک صداهای واگرا در The Stomach of the heartland

هدف شانن پترسن این است که با موسیقی خود اصیل و صادق باشد.

وارویک اسمیت / چیزها

هدف شانن پترسن اصالت و صداقت با موسیقی خود است.

اما او محتاط است همچنین می تواند راهی سریع برای از بین بردن آنچه واقعاً مهم است باشد.

“در برخی از مواقع شما باید از ساخت موسیقی جالب دست بردارید ، زیرا شما درگیر درآمدزایی و فروش آن هستید.”

آنچه می تواند به عنوان خجالتی بودن اشتباه شود ، رفتاری ملاحظه شده و آرام است. سخنان او از یک مکان متفکر ناشی می شود ، که در موسیقی او می درخشد.

او درمورد آزمایشات زندگی ، با برش هایی از منابع منطقه ای و علاقه به تصاویر پرندگان ، می نویسد.

“من همیشه برای خودم می نویسم. کاملا خودخواهانه است. “

این یک کار عاشقانه است و تا زمانی که او به یاد می آورد بوده است. او از همان کودکی افکار خود را به داخل دفتر می ریخت و کلمات را به آهنگ تبدیل می کرد.

WARWICK SMITH / STUFF

درون معده؛ یک مکان ضبط و اجرای موسیقی در نوع خود در پالمرستون شمالی.

تیلور سویفت نترس آلبوم ، که در سال 2008 منتشر شد ، یک کشف کلیدی بود ، و به آهنگساز در پیترسن دامن زد.

شاهزاده خانم پاپ بت او بود ، اما از آن زمان پترسن به سبک خودش رشد کرد. امروزه ، صدای او تأثیرات موسیقی محلی و راک را از بین می برد.

الهام از wunderkind Phoebe Bridges و پروژه فوق گروه او Boygenius در لس آنجلس است ، هرچند سوئیفت هنوز هم به گوش عجیب می رسد.

نوشتن منبع خلاقانه پیترسن است ، اما اگر او نتواند آهنگ ها را به اشتراک بگذارد رضایت بخشی نخواهد داشت.

تأیید اعتبار بازخورد مثبت و شواهدی است که وی با مردم در ارتباط است. این چیزی است که ارزشش را می دهد.

شانن پترسن ، در سن 17 سالگی ، به عنوان رژه آب میوه در Rockquest 2017 بازی می کند.

دیوید اونوین / چیزها

شانن پترسن ، در سن 17 سالگی ، به عنوان رژه آب میوه در Rockquest 2017 بازی می کند.

آشنایی او با موسیقی از طریق پیانوی کلاسیک بود که آن را از مادربزرگش آموخت.

پیترسن قبل از اینکه تصمیم بگیرد این ساز برای او است ، در گروه کر مدرسه اش شرکت می کرد و چند درس گیتار می گرفت.

“پیانو نظم زیادی برای یک کودک 7 ساله داشت که نمی خواست تمرین کند.”

اولین گروه پترسن Pixie Dust نام داشت. او گیتار آکوستیک می نواخت و نحوه یادگیری کار با دیگران بود.

Shannen Petersen اکنون هفت پروژه موسیقی در سفر دارد.

وارویک اسمیت / چیزها

Shannen Petersen اکنون هفت پروژه موسیقی در سفر دارد.

او با خنده می گوید: “این هدف خود را تأمین کرد و سپس من به سراغ چیزهای دیگر رفتم.”

مانند بسیاری از پروژه های دوران کودکی ، از حافظه وی جلوگیری شده است.

Fruit Juice Parade اولین “باند واقعی” او خواهد بود ، یک دوتایی مستقل-ایمو که در دبیرستان دخترانه پالمرستون شمالی در سال 2015 با Tharushi Bowatte ساخته شد.

این جفت به خاطر تمایل به پخش موسیقی بلند با هم پیوند خوردند.

پترسن اکنون هفت پروژه موسیقی در سفر دارد. سه کار انفرادی است ، جایی که او به تنهایی ، با یک گروه موسیقی و با یک سینت سایزر قابل حمل Deluge آواز می خواند.

او همچنین در Sports Dreams ، یک دوتایی پاپ رویایی ، گروه موج سواری Baby Bell و بازی Emo عمل Welcomer حضور دارد.

Tharushi Bowatte و Shannen Petersen ، از رژه آب میوه در سال 2017.

موری ویلسون / چیزها

Tharushi Bowatte و Shannen Petersen ، از رژه آب میوه در سال 2017.

موسیقی او برای پخش در Spotify و Band Camp در دسترس است ، اما درآمد حاصل از آن به جای دلار به دلار است.

“هیچ پولی در آن نیست. آنچه شما به دست می آورید ، به دلیل پرداخت هزینه سفر برمی گردد زیرا در مکانی یا صندوق ضبط خود رانندگی کرده اید یا آبجو بعد از آن. “

پترسن در سال 2019 برای ادامه کار در موسیقی و ثبت نام در برنامه موسیقی دانشگاه Massey به Wellington نقل مکان کرد.

بعد از چند ماه او تصمیم گرفت که آنچه را که فکر می کرد از آن خارج نشود. او قبلاً به شرط خود قادر به تعقیب حرفه موسیقی بود.

او در حال اتمام یک لیسانس هنر در جامعه شناسی است و برای پرداخت اجاره خانه به صورت نیمه وقت در یک فروشگاه موسیقی کار می کند.

“یونی چیز جانبی است. در حال حاضر اولویت زیادی برای uni وجود ندارد. “

الهام شانن پترسن از موسیقی دانان فیبی بریجز و پسر نابغه است.

وارویک اسمیت / چیزها

الهام شانن پترسن از موسیقی دانان فیبی بریجز و پسر نابغه است.

پترسن می گوید ، در مقایسه با زمین لگدمال قدیمی ، تعقیب موسیقی در ولینگتون دشوارتر است.

شما به چرخ دنده شخصی خود احتیاج دارید ، ضبط و تمرین گران است و رقابت بیشتری برای یک شیار در یک بازی وجود دارد.

صحنه اشباع شده است و گروههایی برای پخش کنسرت در مکانهای بی شماری هر پنجشنبه ، جمعه و شنبه رزرو می کنند.

او مدیون 5 سال تجربه کسب شده در The Stomach ، یکی از مکانهای موسیقی و استودیوی ضبط موسیقی در پالمرستون شمالی ، و دبیرستان قدیمی خود است. آنها شروع به کار کردن دستکش صنعت موسیقی را به او دادند.

شانن پترسن در حال کار بر روی یک سینتی سایزر قابل حمل Deluge.

وارویک اسمیت / چیزها

شانن پترسن در حال کار بر روی یک سینتی سایزر قابل حمل Deluge.

قبل از هر نمایش در The Stomach ، نوازندگان در یک حلقه قرار می گیرند و خود را معرفی می کنند.

برای صبحانه چه خوردید؟ گروه شما کیست؟ چرا اینجا هستی؟

او ارتباطات زیادی در ماناواتو دارد و از طیف وسیعی از نوازندگان چیزهای زیادی آموخته است.

هری لیلی ، مدیر معده ، مشاهده کرده است که پیترسن از دختری دبیرستانی که می خواست گروهی را به عنوان یک مجری فصلی راه اندازی کند ، رفت. او از طریق برنامه موسیقی دبیرستان راهنمایی کرد.

“من به یاد می آورم که وقتی او شروع به کار کرد ، قبل از اینکه به دبیرستان برود ، آهنگ می نوشت.”

پترسن و بووات رانندگی انکار ناپذیری داشتند. تنها کاری که او باید انجام می داد این بود که آنها را همانطور که کارهایشان را انجام می دادند راهنمایی کند.

لیلی همیشه با شجاعت و انرژی افسار گسیخته دانش آموزان دبیرستانی که می خواهند همه کارها را انجام دهند ، از بین می رود.

آنها تأثیر والدین ، ​​خانواده و دوستانشان را در کنار هم قرار می دهند و خطر ایجاد یک جمله خلاقانه و شخصی را دارند.

“چگونه بسیاری از بزرگسالان خود را در آنجا قرار می دهند و به طور مداوم در آن کار می کنند ، مهم نیست که چقدر موفق باشد؟”

شانن پترسن می گوید که او از تجربه به دست آمده در پالمرستون نورث چیزهای زیادی آموخته است.

وارویک اسمیت / چیزها

شانن پترسن می گوید که او از تجربه به دست آمده در پالمرستون نورث چیزهای زیادی آموخته است.

او می گوید آنچه پترزن را خاص می کند ، آرامش او است. او نگران کاری نیست که دیگران انجام می دهند یا سعی می کند در قالب تجاری قرار بگیرد.

او فقط می خواهد به عشقش موسیقی بسازد.

“گوش دادن به برنامه ها و رفتن به آنها بسیار جالب تر است. کار بعدی همیشه یک گام به جلو است. “

او می گوید سطح بلوغ پیترسن در سنین جوانی نادر است.

اگر بخواهد می تواند یک حرفه موسیقی برای کسب درآمد یا بازی در رادیو بازی کند ، اما این کار را نمی کند. او ترجیح می دهد به خود و موسیقی اش وفادار باشد.

اصالت موفقیت خودش برای یک نوازنده است.

لیلی می گوید: “آنها می توانند موسیقی را انجام دهند زیرا این كاری است كه انجام می دهند و مجبورند كه چون جزئی جدایی ناپذیر از آنها به عنوان یك شخص است.”

او معتقد است ، هنرمندانی که ما بیشتر آنها را به یاد می آوریم لزوماً کسانی نیستند که بیشترین درآمد را کسب می کنند یا بیشترین تعداد مجردهای شماره 1 را ندارند ، بلکه کسانی هستند که مشاغل طولانی مدت و خلاقانه ، کار جسورانه و طرفداران قوی را ایجاد می کنند.

لزوماً توسط بسیاری از افراد به عنوان موفقیت تلقی نمی شود ، اما جالب و واقعی است.

“این فقط شنن است که به جای شانن موسیقی بازی می کند ، نه اینکه بازی کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>