M&S سرویس اتصالات سبوس بدون تماس را راه اندازی می کند – و خداحافظ لباس قدیمی است

[ad_1]

بعد از گذراندن یک قفل دیگر – این بار به مدت طولانی 5 ماه – فکر می کنم این هفته مغازه ها پر از خریدهایی خواهد بود که به دنبال تهیه وسایل ضروری مانند جوراب ، پارچه و سوتین هستند.

و من در مورد شما چیزی نمی دانم ، اما یکی از فروشگاه های من مخصوصاً وقتی صحبت از سوتین می شود ، M&S است.

این هفته ، خرده فروش با باز کردن درهای خود و همچنین انتظار مشتریان برای روزهای روشن ، کمپین “Bring On” خود را آغاز کرده است.

به عنوان بخشی از بازگشایی ، M&S قرارهای مجازی مناسب برای سوتین را در خانه راه اندازی کرده است ، جایی که می توانید از طریق ویدئو با متخصص M&S چت کنید.

هر جلسه می تواند تا 20 دقیقه طول بکشد و دستیار فروشگاه شما به شما کمک می کند اندازه سوتین مناسب خود را پیدا کنید.

عالیه؟ میدانم. و بدون شک خدمتی که بسیاری از ما پس از یک سال به روزرسانی بسیار اندک لباس زیر و خریدهای جدید به شدت به آن احتیاج داریم.

تخمین زده می شود که تقریباً 80 درصد از ما از سوتین سایز اشتباهی استفاده می کنیم ، چیزی که در واقع می تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی در جاده شود.

یک سوتین عالی وضعیت ، اعتماد به نفس و سلامتی را بهبود می بخشد و یک اتصالات حرفه ای به شما کمک می کند تا دقیقاً آن را پیدا کنید. در حالت ایده آل ، ما ظاهراً باید هر شش ماه یا هر بار خرید سوتین جدید نصب کنیم ، زیرا سبک های مختلف متناسب با بدن شما متفاوت خواهد بود.

M&S تناسب سوتین بدون تماس را راه اندازی می کند

علاوه بر اتصالات سوتین مجازی ، کمپین جدید M&S “Bring On” با شروع رویدادهای اجتماعی و شروع فصل تابستان ، محصولاتی را که مشتریان در جستجوی آنلاین دارند ، مورد توجه قرار می دهد.

به گفته سخنگوی زنجیره خیابان های بزرگ ، تقریباً دو سوم مشتریان M&S مشتاقانه منتظر لباس پوشیدن با لباس های هوشمندتر یا شیک تر از لباس هایی هستند که در قفل بسته اند. تقاضای آنلاین برای لباس ها از اواخر ماه فوریه به طور مداوم افزایش یافته است و M&S اخیراً شاهد جستجوهای زیادی برای صندل و عینک آفتابی بوده است ، صفحه لباس زنانه “جدید در” که اکنون بیشترین بازدید را در markandspencer.ie دارد.

کمپین “Bring On” همچنین در M&S Food نیز گسترش خواهد یافت و موارد مورد علاقه مشتری از جمله 3 به قیمت 12 یورو را در Grill و ویژه های تابستانی مانند Summer Councco برجسته می کند – به مشتریان دلیلی برای این کار نمی دهد BBQ را بیاورید.

ایر اسکالدی ، رئیس بخش بازرگانی و بازرگانی مارکز و اسپنسر ، گفت: “ما امروز مشتاقانه منتظر استقبال بیشتر مشتریان از فروشگاه های خود هستیم.”

وی افزود: “سلامتی و ایمنی مشتریان و همكاران فروشگاه همچنان در اولویت ما قرار دارد و ما همه چیز را در اختیار داریم تا اطمینان حاصل شود كه مشتریان می توانند تجربه خرید ایمن و لذت بخشی را داشته باشند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>