
[ad_1]
بعد از گذراندن یک قفل دیگر – این بار به مدت طولانی 5 ماه – فکر می کنم این هفته مغازه ها پر از خریدهایی خواهد بود که به دنبال تهیه وسایل ضروری مانند جوراب ، پارچه و سوتین هستند.
و من در مورد شما چیزی نمی دانم ، اما یکی از فروشگاه های من مخصوصاً وقتی صحبت از سوتین می شود ، M&S است.
این هفته ، خرده فروش با باز کردن درهای خود و همچنین انتظار مشتریان برای روزهای روشن ، کمپین “Bring On” خود را آغاز کرده است.
به عنوان بخشی از بازگشایی ، M&S قرارهای مجازی مناسب برای سوتین را در خانه راه اندازی کرده است ، جایی که می توانید از طریق ویدئو با متخصص M&S چت کنید.
هر جلسه می تواند تا 20 دقیقه طول بکشد و دستیار فروشگاه شما به شما کمک می کند اندازه سوتین مناسب خود را پیدا کنید.
عالیه؟ میدانم. و بدون شک خدمتی که بسیاری از ما پس از یک سال به روزرسانی بسیار اندک لباس زیر و خریدهای جدید به شدت به آن احتیاج داریم.
تخمین زده می شود که تقریباً 80 درصد از ما از سوتین سایز اشتباهی استفاده می کنیم ، چیزی که در واقع می تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی در جاده شود.
یک سوتین عالی وضعیت ، اعتماد به نفس و سلامتی را بهبود می بخشد و یک اتصالات حرفه ای به شما کمک می کند تا دقیقاً آن را پیدا کنید. در حالت ایده آل ، ما ظاهراً باید هر شش ماه یا هر بار خرید سوتین جدید نصب کنیم ، زیرا سبک های مختلف متناسب با بدن شما متفاوت خواهد بود.
علاوه بر اتصالات سوتین مجازی ، کمپین جدید M&S “Bring On” با شروع رویدادهای اجتماعی و شروع فصل تابستان ، محصولاتی را که مشتریان در جستجوی آنلاین دارند ، مورد توجه قرار می دهد.
به گفته سخنگوی زنجیره خیابان های بزرگ ، تقریباً دو سوم مشتریان M&S مشتاقانه منتظر لباس پوشیدن با لباس های هوشمندتر یا شیک تر از لباس هایی هستند که در قفل بسته اند. تقاضای آنلاین برای لباس ها از اواخر ماه فوریه به طور مداوم افزایش یافته است و M&S اخیراً شاهد جستجوهای زیادی برای صندل و عینک آفتابی بوده است ، صفحه لباس زنانه “جدید در” که اکنون بیشترین بازدید را در markandspencer.ie دارد.
کمپین “Bring On” همچنین در M&S Food نیز گسترش خواهد یافت و موارد مورد علاقه مشتری از جمله 3 به قیمت 12 یورو را در Grill و ویژه های تابستانی مانند Summer Councco برجسته می کند – به مشتریان دلیلی برای این کار نمی دهد BBQ را بیاورید.
ایر اسکالدی ، رئیس بخش بازرگانی و بازرگانی مارکز و اسپنسر ، گفت: “ما امروز مشتاقانه منتظر استقبال بیشتر مشتریان از فروشگاه های خود هستیم.”
وی افزود: “سلامتی و ایمنی مشتریان و همكاران فروشگاه همچنان در اولویت ما قرار دارد و ما همه چیز را در اختیار داریم تا اطمینان حاصل شود كه مشتریان می توانند تجربه خرید ایمن و لذت بخشی را داشته باشند.”
var host="www.her.ie"; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url="https://quantcast.mgr.consensu.org" .concat('/choice/', 'wFs6Tqd6-pgRC', '/', host, '/choice.js') var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type="text/javascript"; element.src = url;
firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript);
function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame;
function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]);
if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe');
iframe.style.cssText="display:none"; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; }
function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments;
if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' };
if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { queue.push(args); } }
function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {};
try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {}
var payload = json.__tcfapiCall;
if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } event.source.postMessage(returnMsg, '*'); }, payload.parameter ); } }
while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {}
if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } };
makeStub();
var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } };
var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } // This callback is triggered on each page load __tcfapi('addEventListener', 0, function(tcData, success) { if (success && (tcData.eventStatus == 'useractioncomplete' || tcData.eventStatus == 'tcloaded')) { processCmpData(tcData); } }); function processCmpData(tcData) { // Flag that CMP has been processed. consentManager.cmpProcessed = true; // Permutive disabling needed? if (tcData.purpose.consents[1] && tcData.purpose.consents[3]) { consentManager.permutive.isAllowed = true; } if (consentManager.isAllowed('permutive')) { window.localStorage.removeItem('permutive-opt-out'); } else { window.localStorage.setItem('permutive-opt-out', 'true'); } consentManager.setUserConsent(tcData); // Consent String is needed as DFP target consentManager.setConsentString(tcData.tcString); consentManager.trackPublisherConsentLevel(tcData.publisher.consents); consentManager.trackVendorConsentLevel(tcData.vendor.consents); /** * According to Google policies, if Publisher Purpose 1 is revoked, we should not display ads at all * Check https://support.google.com/admanager/answer/9805023?hl=en for more information * Here we update the flag that points if ads should be rederer or not. */ consentManager.hideAds(tcData.purpose.consents[1]); // Posts tagged as sensitive shouldn't be showing any ads. Since we have a way to control ads viewability through // the consent manager, it's easy to check for the posts tags and flagged if they should shown or not. // According to Google policies, if Publisher Purpose 1 is revoked, we should not display ads at all // Check https://support.google.com/admanager/answer/9805023?hl=en for more information if (consentManager.hasBeenProcessed() && consentManager.displayAds) { consentManager.renderAds(); } // If consent was processed once the page was loaded, there are some ads that may not appear. Let's run prebid again. if (typeof executeParallelAuctionAlongsidePrebid !== 'undefined' && !consentManager.prebidProcessed && consentManager.displayAds) { executeParallelAuctionAlongsidePrebid() } // Facebook and Twitter are non IAB vendors, so we need to check their consents using a different callback __tcfapi('getNonIABVendorConsents', 0, function(consent, success) { if (success && consent.gdprApplies) { consentManager.setUserNonIabConsent(consent); } }) if (!consentManager.sentEventFbPixel && consentManager.isAllowed('facebook')) { !function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','//connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1021712967898776'); fbq('track', "PageView"); fbq('track', 'ViewContent'); consentManager.sentEventFbPixel = true; } }
Leave a reply