Mike Pero به طور دائمی Pasifika Air برنامه ریزی شده را وصل می کند

[ad_1]

مالک شرکت پاسیفیکا ایر ، مایک پرو ، شرکت هواپیمایی جزایر کوک را که برنامه ریزی شده است زمین زده و گفته است که موانع زیادی برای این شرکت وجود دارد.

jetraro.co.nz

مالک شرکت پاسیفیکا ایر ، مایک پرو ، شرکت هواپیمایی جزایر کوک را که برنامه ریزی شده است زمین زده و گفته است که موانع زیادی برای این شرکت وجود دارد.

کارآفرین نیوزیلندی ، مایک پرو ، برنامه های هواپیمایی خود را به صورت دائمی در جزایر کوک قرار داده است.

پرو تایید کرد چیز همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، Pasifika Air ارتباط هوایی بین جزایر کوک ، کریستچرچ و ولینگتون را فراهم نخواهد کرد.

این قابل درک است که موانع زیادی برای اجرای این طرح وجود داشته است که اجرای سودآور شرکت هواپیمایی را دشوار می کند. پرو از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد ، اما در مصاحبه با اخبار جزایر کوک وی گفت که عدم اشتیاق دولت جزایر کوک به این شرکت هواپیمایی “کاملاً آزار دهنده” و “ناامیدکننده ترین دلیل” است که این شرکت هواپیمایی نمی تواند ادامه دهد.

Torika Tokalau / چیزها

اپراتورهای گردشگری Aitutaki پس از بازگشایی مرزهای جزایر کوک آماده استقبال از بازدید کنندگان نیوزیلند هستند.

وی گفت كه دولت موافقت كرده است كه فقط برای ماه اول بهره برداری از هزینه های فرود صرف نظر كند ، در حالی كه این هزینه برای فرودگاه های نیوزیلند دو سال است.

بیشتر بخوانید:
* Pasifika Air مایک پرو قبل از بلند شدن زمین گیر می شود
مایک پرو ، مجری برنامه The Apprentice Aotearoa ، می گوید: من هیچ دونالد ترامپ نیستم
شهردار کویین تاون می گوید: * جزایر کوک حباب برای NZ گردشگری بدون حباب استرالیا “فاجعه” است

در ماه آوریل ، عدم اطمینان خاطر در مورد سفر بدون قرنطینه بین نیوزلند و جزایر کوک ، پرو را مجبور به توقف برنامه ها کرد.

در آن زمان وی در شبکه های اجتماعی گفت مناسب ترین هواپیما برای انجام پروازهای مستقیم بوئینگ 737-800 بوده است. “در حالی که هیچ کمبودی از این هواپیما در زمین وجود ندارد ، تعداد معدودی وجود دارد که با تأیید تاریخ بازگشایی مرز ، می توانند در چارچوب زمانی که به آنها نیاز داریم ، قابلیت پرواز را داشته باشند.

مایک پرو ، که خودش جزیره ای کوک است ، می گوید سرمایه گذاری شخصی وی در این پروژه به پایان می رسد "صدها هزار دلار".

آلدن ویلیامز / چیزها

مایک پرو ، خودش جزیره ای کوک ، می گوید سرمایه گذاری شخصی وی در این پروژه “صدها هزار دلار” است.

“رکود جهانی در صنعت هواپیمایی منجر به کمبود و تأخیر در اسلات های مهندسی برای راه اندازی مجدد مجدد این هواپیماها از انبار شده است.

“نزدیکتر به خانه ، خدمات مهندسی ایر نیوزلند دیگر در موقعیت ارائه خدمات نگهداری به سایر خطوط هوایی نیستند ، که این یک عقب گرد دیگر است.”

پرو گفت ، جدا از اشتیاق به هواپیمایی و تمایل به راه اندازی یک شرکت هواپیمایی ، انگیزه اصلی او همیشه کمک به مردم جزایر کوک ، که همچنین شهروندان نیوزلند هستند ، بوده است.

“آشپزها طی 12 ماه گذشته میلیون ها دلار در هفته از درآمد گردشگران خود را از دست داده اند.

“علاوه بر درآمد ، جزایر همچنین اعضای اصلی نیروی کار خود را به طور مداوم از دست می دهند ، زیرا افراد جوان مجبور شده اند برای یافتن کار برای تأمین هزینه زندگی خانواده های خود به نیوزیلند نقل مکان کنند.”

مایک پرو ، مرکز ، در تصویر با کاسی رم ، سمت چپ ، و جاستین 'JT' تاملینسون از The Apprentice Aotearoa.

عرضه شده

مایک پرو ، مرکز ، در تصویر با کاسی رم ، سمت چپ ، و جاستین ‘JT’ تاملینسون از The Apprentice Aotearoa.

پرو همچنین گفت که این شرکت هواپیمایی می تواند بلافاصله بین 30 تا 60 نفر از افراد ماهر ، از جمله خلبانان ، خدمه کابین ، مهندسان ، نمایندگان فروش ، بازاریابی و کارکنان فرودگاه را دوباره استخدام کند.

“آنچه اکنون می توانم فاش کنم این است که ما در حال بحث و گفتگوهای پیشرفته برای ارائه خدمات به ساموآ و وانواتو بودیم. کنایه خاصی وجود دارد که اگرچه Covid-19 برای شرکت های هواپیمایی مستقر یک واقعیت وحشیانه بوده است ، اما فرصت هایی برای شرکت های نوپا مانند Pasifika Air ایجاد کرده است.

“با این حال ، این دهانه ها همچنین باعث ایجاد عوارض ، چالش ها و عدم اطمینان شد.”

پرو ، یک میلیونر ، در حال حاضر در حال بازی در شاگرد Aotearoa، یک خلبان هواپیمایی بود ، برای شرکت هواپیمایی Mount Cook در اواخر دهه 1980. وی در سال 2005 مدیر و سهامدار شرکت Origin Pacific Airways بود و در عین حال سهام عمده ای در Pacific Simulators Ltd ، تولید کننده دستگاه آموزش پرواز (B737) داشت.

دیگر علاقه های او امروز سهامدار عمده Zed One Ltd (فیلترهای روغن با بازده بالا) است. املاک در Rarotonga و پرواز کرایستچرچ را تجربه کنید. پرو در اکتبر سال 2020 منافع خود را در املاک و مستغلات Mike Pero فروخت اما همچنان چهره این برند است – هم رهن و هم املاک و مستغلات. مایک پرو تنها گالری موتور سیکلت ژاپنی در نیوزلند را اداره می کند ، آن هم در کرایستچرچ.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>