Lifeline شلوغ ترین ماه را با کودکان 11 ساله احساس خودکشی ثبت می کند

[ad_1]

کودکان 11 ساله در حال تماس با Lifeline هستند که احساس خودکشی می کنند زیرا خط تلفن شلوغ ترین ماه خود را ثبت می کند.

در ماه آوریل ، بیش از 30000 پیام کوتاه توسط خط کمک بحران ارسال و دریافت شد.

این از رکورد قبلی ثبت شده در مارس امسال با 27000 متن پیشی می گیرد. همچنین بیش از 25000 متنی است که در هنگام قفل شدن Covid-19 در سال 2020 ارسال و دریافت شده است.

بیشتر متون دریافتی مربوط به جوانان بین 11 تا 20 سال است.

بیشتر بخوانید:
* برنامه جدید پیشگیری از خودکشی هر زندگی مهم است پشتیبانی را جلب می کند
* تماس های مخابراتی در طول سال 230 درصد در سراسر کشور افزایش یافته است
گروه رسانه های اجتماعی می گوید: * مواجه شدن با خودکشی که عامل اصلی شکستن کلاله است
* داوطلب Lifeline پس از از دست دادن پدر به دلیل خودکشی ، به مثبت تبدیل می شود

دکتر Fiona Pienaar ، سرپرست تمرین Presbyterian Support Northern ، که Lifeline را اداره می کند ، گفت که مردم با مشکلات پیچیده تر در حال ارسال پیامک به این سرویس هستند.

این موارد شامل خطر خودکشی ، مشکلات روابط با خانواده ها ، همسالان و همسران و همچنین مبارزه با اضطراب و افسردگی است.

این متخصص می گوید: جوانان همچنان با اثرات همه گیری Covid-19 مبارزه می کنند (عکس از پرونده).

پاتریک سوبچاک / Unsplash

این متخصص می گوید: جوانان همچنان با اثرات همه گیری Covid-19 مبارزه می کنند (عکس از پرونده).

پینار در بیانیه مطبوعاتی گفت: “بعضی از افراد ممكن است 10 متن ارسال كنند ، در حالی كه دیگران ممكن است دارای مسائل پیچیده ای باشند كه به گفتگوهای متنی طولانی تر نیاز دارند.”

مشخص نبود که چرا تعداد متن ها در ماه آوریل به اوج خود رسیده است ، اما این نشان داد که تأثیرات همه گیری Covid-19 و عدم اطمینان در سراسر جهان همچنان بر جوانان تأثیر می گذارد.

پینار گفت: “علاوه بر این ، جوانان امروز باید با فشار مداوم رسانه های اجتماعی ، قلدری آنلاین و افزایش رقابت برای شغل کنار بیایند.”

تماس با Lifeline همچنان زیاد است و هر ماه حدود 10 هزار تماس دریافت می شود.

پینار گفت این نشانه مثبتی است که نشان می دهد جوانان برای کمک در اوقات نیاز خود به خطوط کمک بحران متوسل می شوند.

“در حالی که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به موقع به متن و تماس پاسخ دهیم ، خانواده و دوستان نیز می توانند از آنها پشتیبانی کنند.”

از کجا کمک بگیرید

خط نجات (24/7 روز باز) – 0800 543 354

راهنمای افسردگی (24/7 روز باز) – 0800 111 757

خط سلامت (24/7 روز باز) – 0800 611 116

سامری ها (24/7 باز) – 0800 726 666

خط راهنمای بحران خودکشی (24/7 روز باز) – 0508 828 865 (0508 TAUTOKO). این یک سرویس برای افرادی است که ممکن است به فکر خودکشی باشند ، یا کسانی که نگران خانواده یا دوستان خود هستند.

خط جوانان (24/7 روز باز) – 0800 376 633. همچنین می توانید از ساعت 8 صبح تا نیمه شب به صورت رایگان به شماره 234 پیامک کنید یا از طریق ایمیل [email protected]

0800 چه خبر خط تلفن برای کودکان – در روزهای هفته بین ساعت 13 تا 10 و آخر هفته ها از ساعت 3 تا 10 با تلفن 0800 9428 787 تماس بگیرید. گفتگوی آنلاین هر روز از ساعت 19 تا 22 در دسترس است.

خط بچه ها (24/7 روز باز) – 0800 543 754. این سرویس برای کودکان 5 تا 18 سال است. کسانی که در روزهای هفته بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب زنگ می خورند با یکی از دوستان Kidsline صحبت می کنند. اینها مشاوران تلفنی ویژه نوجوانان آموزش دیده هستند.

اعتماد محلی پشتیبانی روستایی شما – 0800 787 254 (0800 Rural HELP)

راهنمای مصرف الکل (24/7 روز باز) – 0800 787 797. می توانید 8691 را به صورت رایگان پیامک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با بنیاد بهداشت روانخدمات منابع و اطلاعات رایگان (09 623 4812 09).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>