Instagram v reality: چرا ما اینقدر شیفته عکس های “عادی” افراد مشهور هستیم؟

[ad_1]

آنها ممکن است یک میلیارد دلار ، یک جت شخصی و دو عمارت در تپه های LA داشته باشند ، اما ما یکی هستیم. هر دو در اینستاگرام هستیم.

هفته گذشته تیم Khloe Kardashian کار خود را برای حذف یک عکس دست نخورده از اینترنت آغاز کردند. تصویر مورد نظر (که در این سایت منتشر نشده است اما به راحتی در وب یافت می شود) ستاره ایستاده کنار استخر ، پوشیده از بیکینی را نشان می داد و به دوربین لبخند می زد.

در تصویر Khloe زرق و برق دار به نظر می رسد. البته او این کار را می کند ، او Khloe Kardashian است. به طور طبیعی ، تصمیم او برای برداشتن عکس فقط اطمینان از این داشت که چشمهای بیشتری به آن معطوف هستند ، نیمه ناراحت از اینکه Khloe از زیبایی طبیعی خود آگاه نبود ، نیمه خشمگین از اینکه یک مشاهیر چند میلیون دلاری تصاویر خود را ویرایش می کند ، ناراحت بود.

اما در مورد عکسهای دست نخورده افراد مشهور که اینقدر ما را فریب می دهد چه چیزی وجود دارد؟ و چرا وقتی تصمیم می گیرند که در وهله اول آنها را ویرایش کنند بسیار ناامید می شویم؟

مربی اعتماد به نفس و سخنران انگیزشی پروژه زندگی بهتر ، سارا دویل می گوید گرچه اعتماد به نفس باید از درون سرچشمه بگیرد ، اما دیدن یک عکس “یک” “بد” یا “عادی” از یک فرد مشهور می تواند احساس خوبی نسبت به خودمان ایجاد کند – برای مدتی کوتاه.

او به او گفت: “ما مقایسه را از دو جهت انجام می دهیم.” ما به سمت بالا با کسی که بیشتر دارد مقایسه می کنیم و به سمت پایین با کسی که مقدار کمتری دارد مقایسه می کنیم.

“این می تواند برای ما بسیار دلگرم کننده باشد که می بینیم جسمی شناسایی می کنیم. وقتی بدن زیبای Khloe به گونه ای به ما ارائه شود که ما عادت نداشته باشیم ، می تواند اطمینان خاطر داشته باشد. اما همچنین به این مقایسه های اجتماعی ، که اغلب توسط رسانه های اجتماعی ایجاد می شوند ، دامن می زند. “

جایی که زمانی خود را با افراد مشهور در صفحات مجلات براق مقایسه می کردیم ، اکنون خود را با مشاهیر آنلاین مقایسه می کنیم. ایده اصلی همان باقی مانده است – آنها نخبه ، ثروتمند و به طرز دیوانه واری زیبا هستند – و با این حال ، پلتفرمی که ما با آن درگیر هستیم ، ما را به یک درک کاذب از قابلیت دسترسی سوق می دهد. آنها ممکن است یک میلیارد دلار ، یک جت شخصی و دو عمارت در تپه های LA داشته باشند ، اما ما یکی هستیم. هر دو در اینستاگرام هستیم.

سارا می گوید که علی رغم این نیرنگ ، فرهنگ افراد مشهور در اکثر موارد همانند 20 سال پیش فیلتر باقی مانده است. تنها تفاوت اکنون این است که پیرو باید بیشتر تلاش کند تا آنچه را که واقعی است رمزگشایی کند.

وی می گوید: “ما به عنوان مصرف کننده باید بدانیم که بیشتر تصاویری که در این حساب ها می بینیم بسیار ویرایش شده اند.” “ما نمی توانیم چیزی را به ارزش واقعی خود بگیریم. وقتی نمی توانیم آن را ببینیم ، خودمان را ناامید می کنیم.

“بدیهی است که تصاویر Khloe ویرایش شده است. من به عنوان یک بزرگسال ، با مسئولیت پذیری تصور می کنم کسی که درآمد خود را دارد ، اگر می خواهد به او کمک کند تا به یک روش خاص نگاه کند. ما باید صفحه های تأثیرگذاران را از این نظر ببینیم ، ما نیاز داریم درک کنند که این امرار معاش آنها است و اینگونه آنها تصمیم می گیرند که رفتار خود را انجام دهند. “

نظرسنجی اخیر انجام شده در داستانهای اینستاگرامی Her نشان داد که در حالی که نیمی از (51٪) کاربران برای جلب اعتماد ، عکسی از خود را بصورت آنلاین به اشتراک گذاشته اند ، اکثریت قریب به اتفاق (82٪) گزارش دادند که هرگز از برنامه هایی مانند Facetune برای ویرایش تصاویر خود استفاده نکرده اند.

به همین ترتیب اکثر افراد (61٪) قضاوت درمورد شخصی را که تصاویر آنها را بصورت آنلاین تغییر می دهد ، اعتراف می کنند. دلایل این امر از غیر واقعی بودن تصویر ، تعیین استاندارد زیبایی خطرناک برای تصویر یا تأثیر منفی تصویر بر روی چگونگی دیدن جوانان از جوانان متفاوت بود.

دیگران به سادگی گفتند که این تصویر جعلی است ، این تصویر باعث می شود که برای شخصی که آن را ویرایش کرده است احساس بدی داشته باشند یا اینکه این تصویر باعث نمی شود که کسی نسبت به خودش اعتماد به نفس داشته باشد زیرا واقعی نیست.

سارا می گوید اگرچه ممکن است دیدن یک چهره مشهور در حال ویرایش عکس های خود ناامیدکننده باشد ، اما او همچنین متوجه می شود که احتمال وقوع آن در شبکه های اجتماعی زیاد است – به ویژه هنگامی که یک شخص یک تیم کامل روی تصویر آنها کار می کند. با این حال ، او موافقت می کند که وقتی دختران جوان هر روز تحت خوراک های پر از محتوای ویرایش شده قرار بگیرند ، بازی تغییر کند.

او می گوید: “ما فقط می بینیم که افراد تأثیرگذار یا افراد مشهور چه چیزی را انتخاب می کنند تا با ما به اشتراک بگذارند.” “و اگر این بدان معنی است که ما یک عکس روتوش شده را می بینیم ، پس باید آن را بپذیریم. گفته می شود ، من یک زن 35 ساله هستم. دختران کوچکتر هستند که روند روتوش شدن یک تصویر را به طور کامل درک نمی کنند برای آنها متفاوت است. “

در حالی که بسیاری از کاربران به دلیل شخصی به نقد و بررسی رتوش تصویر می پردازند ، برخی دیگر آن را به دلیل عدم شفافیت که بعضاً امکان تهیه محتوای تجاری را دارد ، رد می کنند. از آنجا که بسیاری از مارک های زیبایی به طور فزاینده ای از تصاویر فتوشاپی دور می شوند ، برخی از افراد تأثیرگذار همچنان از عکسهای ویرایش شده برای فروش محصولات استفاده می کنند.

اپلیکیشن هایی مانند Facetune در بین بسیاری از افراد تأثیرگذار به حالت عادی درآمده است ، در حالی که دیگران از نرم افزارهای بی ادبانه مانند VSCO ، Snapseed و Photoshop برای دستیابی به ظاهر مطلوب خود استفاده می کنند. و گرچه دیدن این مورد در سلفی استاندارد ممکن است ملایم باشد ، اما وقتی صحبت از محتوای تبلیغاتی می شود ، می تواند کاملاً گمراه کننده باشد.

در حالی که ستارگان Love Island بارها و بارها خواستار دستکاری در نسبت بدن خود در پست هایی می شوند که در آن هفته هر خط Boohoo یا PrettyLittle Thing را که شلاق می زنند ، تحت تأثیر قرار می دهند ، افراد تحت تأثیر کوچکتر با استفاده از فیلترهای سفید کننده دندان … هنگام فروش دندان محصولات سفید کننده

نزدیکتر به خانه (کارداشیان) ، کیم K هنگام تبلیغ محصولات زیبایی خود به طور مرتب پوست صورت خود را صاف می کند ، در حالی که خواهر کایلی در پست های حمایت شده کالوین کلاین به ویرایش باسن و کمر خود متهم شده است.

این ویرایش ها ممکن است برای برخی روشن باشد ، اما برای برخی دیگر ، چنین تصاویر و آگهی هایی به سادگی ارزش واقعی دارند. برای مقابله با این ، حسابهای به اصطلاح “Insta v Reality” مانند “Beauty.False” و “celebface” این وظیفه را بر عهده دارند که اختلافات اغلب بین Instagram و (حدس می زنید) واقعیت را فاش کنند.

و با این وجود ، با وجود پیگیری های قابل توجهی که این قبیل حساب های فراخوانی دارند ، برنامه های ویرایش عکس در محافل خاصی همچنان محبوبیت دارند.

سارا می گوید به جای آرزوی آرزوی اینکه افراد مشهور فردا از استفاده از برنامه های ویرایش دست بردارند ، محاصره کردن خودمان فقط با محتوایی که واقعاً می خواهیم ببینیم عملی تر خواهد بود. “ما باید اعتماد به نفس طولانی مدت و معناداری ایجاد کنیم. پچ پچ از اینستاگرام ما را از مهربانی با خود دور می کند ، “.

“اگر یک حساب کاربری ، توانمند سازی یا سرگرمی را ارائه نمی دهد ، دیگر نیازی به پیروی از آن نیستید. و اگر لازم است آن را دنبال کنید ، دکمه قطع کردن به همین دلیل است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>