Eatery عاشق شام خوردن است تا با یک معامله شام ​​تلفن های محیط گیر را قفل کند

[ad_1]

وقتی نوبت به مکالمه به وقت شام می رسد ، یک غذاخوری به اندازه کافی افراد با آن تماس گرفته اند.

رستوران های زنجیره ای خانم وو سعی دارد با وسوسه کردن آنها در یک شام ارزان تر ، مشتریان را بیشتر در تعامل با همنوعان خود متمرکز کند.

برای ماه ژوئن اگر غذاخوری ها تلفن های خود را در جعبه ای بگذارند که در وسط میز با چسب بسته می شود و در طول وعده غذایی آن را لمس نکنید ، شام 15 درصد تخفیف می گیرند.

اما گرچه برخی ممکن است فکر کنند آسان به نظر می رسد ، اما یک متخصص اعتیاد می گوید که این عادت برای برخی از افراد نخواهد بود ، زیرا عادت های تلفن های هوشمند به سختی از بین می روند.

دستیار مدیر رستوران در خانم وو در همیلتون فانی راچمانیا همراه با جعبه تلفن شام.

MARK TAYLOR / موارد

دستیار مدیر رستوران در خانم وو در همیلتون فانی راچمانیا همراه با جعبه تلفن شام.

فلور کالتون ، بنیانگذار خانم وو گفت که ایده های مشابه برای مدتی شنیده می شد ، بنابراین آنها تصمیم گرفتند نسخه خود را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:
* رستوران مادام وو همیلتون قصد دارد درهای خود را دوباره باز کند
* Coronavirus: خانم وو آخرین رستوران Christchurch برای بستن درها
* غذاخوری در غذاخوری کریستچرچ خانم وو به طور بالقوه در معرض هپاتیت A قرار دارد

“ایده [went around] بیرون رفتن با دوستان و وادار کردن آنها به قرار دادن تلفن هایشان در وسط میز و اولین کسی که لمس می کند باید قبض را پرداخت کند

“بنابراین ما فکر کردیم ، چرا ما آن را نمی دهد؟”

این رستوران که شعبه هایی در همیلتون ، کویین تاون و تاکاپونا دارد ، این کار را برای ماه آوریل انجام داد و پس از دریافت بازخورد مثبت ، تصمیم گرفت این کار را مجدداً در ماه ژوئن انجام دهد.

“افرادی که این کار را انجام داده اند از روند کار لذت برده اند.”

خانم وو تشویق می کند که با یکدیگر صحبت کنید ، نه تلفن آنها.

MARK TAYLOR / چیزهای دیگر

خانم وو تشویق می کند که با یکدیگر صحبت کنید ، نه تلفن آنها.

کالتون گفت به نظر می رسد کسانی که شرکت کرده اند بیشتر درگیر می شوند ، بیشتر می مانند و کمی بیشتر خرج می کنند.

این امر همچنین تأثیر مثبتی در فضای رستوران داشت ، زیرا وی گفت آنها قبلاً رفتارهای غیرقابل جابجایی را دیده بودند.

“برخی از زوج ها حتی کل شب را با یکدیگر صحبت نمی کنند ، و گاهی اوقات کارکنان برای انجام وظایف دشوار هستند زیرا همه روی تلفن های خود تمرکز دارند.”

کالتون گفت: اولین باری که چالش ارائه شد چند نفری بودند که توانایی مقابله را نداشتند و مجبور شدند تلفن های خود را از جعبه خارج کنند. اما بیشتر مدیریت شده است.

“این کمی زبان و گونه و سرگرم کننده است ، اما برای بسیاری از مردم این واقعیت است که زمان کمی روی صفحه یا دستگاه آنها ایده آل است.”

مدرس دانشگاه اوتاگو ، ساندر زواننبورگ ، که تحقیقاتی در مورد روانشناسی استفاده از فناوری اطلاعات شخصی انجام داده است ، گفت: انگیزه های زیادی برای مردم وجود دارد تا از تلفن های هوشمند خود استفاده کنند.

“جوایز روانی زیادی در برنامه ها تعبیه شده است.”

زواننبورگ گفت حتی اگر مردم می دانستند بهتر است روی مکالمه شام ​​تمرکز کنند ، این عادت است که آنها را وادار می کند تلفن خود را چک کنند.

“شما از روی عادتی که به مرور ایجاد کرده اید عمل می کنید.

“بسیاری از مردم می گویند که آنها تلفن های خود را بدون قصد روشن … [once] آنها آن را چنگ می زنند ، و توسط اعلان های تلفن خود دور می شوند.

“این مانند یک ماشین اسلات در یک کازینو است ، شما هرگز نمی دانید چه چیزی خواهید گرفت.”

زواننبورگ احساس كرد كه آگاهی فزاینده ای نسبت به اعتیاد به تلفن وجود دارد ، به ویژه پس از مستندهایی مانند این معضل اجتماعی، اما او گفت که آگاهی برای از بین بردن این عادت کافی نیست.

“من فکر می کنم مبارزه اصلی بسیاری از مردم تبدیل آگاهی خود به عمل است.

“در واقع تغییر رفتار خود بسیار دشوار است اگر این عادت ها مدت زیادی است که انجام می شود ، تلاش زیادی می طلبد.”

وی گفت: افراد با اعتیاد شدید به تلفن های هوشمند خود وقتی از آن جدا شوند بی قرار و تحریک پذیر می شوند.

“اما آنها همچنین ممکن است درک کنند که واقعاً می توانند از وقت خود با داشتن مکالمه خوب لذت ببرند.

او فکر کرد که حرکت از خانم وو ممکن است به مردم کمک کند تا از استفاده از تلفن خود آگاهی بیشتری داشته باشند.

“این ممکن است باعث شود مردم بفهمند چه چیزهایی را از دست می دهند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>