Consumer Reports فریب تسلا را می زند تا رانندگی کند و کسی در آن رانندگی نکند

[ad_1]

گزارش های مصرف کننده روز پنجشنبه گفت که به راحتی می تواند یک تسلا را فریب دهد تا در حالت خلبان اتومبیل رانندگی کند و کسی در آن فرمان نداشته باشد.

تست آن چند روز پس از تصادف تسلا در تگزاس و کشته شدن دو مرد در خودرو انجام شد. مقامات می گویند در زمان تصادف هیچ یک از این دو نفر در صندلی راننده نبوده اند.

سیستم خودکار خلبان تسلا می تواند یک اتومبیل را در لاین خود متمرکز نگه دارد ، از اتومبیل های جلوی آن فاصله بگیرد و حتی با رضایت راننده می تواند به تنهایی تغییر مسیر دهد. اما تسلا گفته است که راننده باید همیشه آماده مداخله باشد.

گزارش های مصرف کننده گفت که طی چندین سفر در مسیرهای بسته خود با صندلی خالی راننده ، تسلا مدل Y آن به طور خودکار در امتداد خطوط نقاشی شده رنگ هدایت می شود بدون اینکه تصدیق کند هیچ کسی در کنترل است. تسلا که آخر هفته در خارج از هوستون سقوط کرد یک مدل S بود ، اما دارای عملکرد خلبان خودکار نیز بود.

جیک فیشر ، مدیر ارشد آزمایش خودکار Consumer Reports ، گفت: “در ارزیابی ما ، سیستم نه تنها اطمینان از توجه راننده نداشت ، بلکه همچنین نمی تواند تشخیص دهد که آیا در آنجا راننده ای وجود دارد یا نه.” آزمایش را انجام داد. “تسلا از سایر خودروسازان مانند GM و فورد عقب است که در مدل هایی با سیستم های کمک راننده پیشرفته ، از فن آوری استفاده می کنند تا مطمئن شوند راننده به جاده نگاه می کند.”

بیشتر بخوانید:
* محققان “100 درصد مطمئن هستند” هیچ کس در حال رانندگی با تسلا نبود که به یک درخت برخورد کرد و باعث کشته شدن دو مرد شد
* خلبان اتوماتیک تسلا “گمراه کننده” می گوید دادگاه
* گزارش های مصرف کننده: 10 خودروی معتبر (و کمترین) قابل اعتماد سال 2020
* گزارش های مصرف کننده: تغییر مسیر اتوماتیک تسلا خطرناک است

تسلا که در پالو آلتو ، کالیفرنیا مستقر است و دفتر مطبوعاتی خود را منحل کرده است ، بلافاصله به سوالات مربوط به ادعاهای Consumer Reports پاسخ نداد.

آزمایش Consumer Reports چند روز پس از تصادف تسلا در تگزاس و کشته شدن دو مرد داخل خودرو انجام شد.  مقامات می گویند در زمان تصادف هیچ یک از این دو نفر در صندلی راننده نبوده اند.

استیون سن / AP

آزمایش Consumer Reports چند روز پس از تصادف تسلا در تگزاس و کشته شدن دو مرد داخل خودرو انجام شد. مقامات می گویند در زمان تصادف هیچ یک از این دو نفر در صندلی راننده نبوده اند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها و شورای امنیت ملی حمل و نقل در مراحل اولیه تحقیقات درباره سقوط تگزاس هستند. مقامات محلی گفتند که یک نفر در صندلی مسافر پیدا شد ، در حالی که یک نفر دیگر در عقب بود. مقامات گفتند که ماشین از جاده خارج شد ، به یک درخت برخورد کرد و شعله ور شد.

محققان باید بتوانند تعیین کنند که آیا از سیستم خلبان اتوماتیک تسلا استفاده شده است یا خیر.

ایلون ماسک ، مدیر عامل تسلا ، روز دوشنبه در توییتر گفت که گزارش های اطلاعاتی “تاکنون بازیابی شده اند” نشان می دهد که خلبان اتوماتیک در تصادف تگزاس روشن نیست و “تمام اتوماتیک رانندگی” برای خودرو خریداری نشده است. وی به سوالات خبرنگاران ارسال شده در توییتر پاسخ نداد.

در گذشته ، NHTSA که اختیار تنظیم خودروسازان را دارد و به دنبال فراخوان خودروهای معیوب است ، از ترس جلوگیری از توسعه ویژگی های جدید امیدوار کننده ، رویکرد سامانه های جزئی و کاملاً خودکار را تنظیم کرده است.

اما از ماه مارس ، آژانس سوالات خود را در مورد تسلا افزایش داده و تیم ها را به سه تصادف اعزام کرده است. این شرکت 28 مورد از تصادفات تسلا را در چند سال گذشته مورد بررسی قرار داده است ، اما تاکنون به انطباق داوطلبانه ایمنی شرکت های خودروسازی و فناوری اعتماد کرده است.

همچنین روز پنجشنبه ، سناتور ریچارد بلومانتال ، D-Conn. و ادوارد مارکی ، D-Mass. ، از مقامات فدرال خواستند كه تحقیقات كامل در مورد تصادف تگزاس را انجام دهند و توصیه هایی برای بهبود رانندگی خودكار ارائه دهند.

Consumer Reports توانست به راحتی یک تسلا مدل Y را فریب دهد تا در حالت خلبان اتومبیل رانندگی کند و هیچکس در آن چرخ نباشد.

عرضه شده

Consumer Reports توانست به راحتی یک تسلا مدل Y را فریب دهد تا در حالت خلبان اتومبیل رانندگی کند و هیچکس در آن چرخ نباشد.

در آزمون Consumer Reports ، فیشر گفت که هنگامی که ماشین روی پیست حرکت می کند ، با خلبان خودکار درگیر می شود ، سپس شماره گیری سریع را روی صفر تنظیم می کند تا متوقف شود. فیشر سپس یک زنجیره کوچک و وزنه دار را روی فرمان چسباند تا وزن دست راننده را شبیه سازی کند. وی سپس به سمت صندلی سرنشین جلو رفت و در آنجا توانست سرعت خودرو را کاهش داده و سرعت آن را کاهش دهد.

“اتومبیل در لاین نیم مایل مسیر ما بالا و پایین می رفت ، بارها و بارها ، هرگز توجه نکرد که کسی در صندلی راننده نیست ، هرگز توجه نکرد که کسی لمس کننده فرمان نیست ، هرگز توجه نکرد که وزنی روی صندلی وجود دارد ، “فیشر گفت. “وقتی فهمیدیم شکست دادن پادمان ها که آسان اثبات شده ناکافی بود ، کمی ترسناک بود.”

Consumer Reports خاطر نشان كرد كه این تست در مسیر بسته انجام شده است و “تحت هیچ شرایطی كسی نباید تلاش كند” آن را كپی كند.

فیشر گفت: “بگذارید من صریح بگویم: هر کسی که از خلبان اتوماتیک در جاده استفاده می کند بدون اینکه کسی در صندلی راننده باشد ، خود و دیگران را در معرض خطر قریب الوقوع قرار می دهد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>