25 روش ساده برای ساده سازی زندگی شما – و شادتر ، سالم تر و سازمان یافته تر می شوید

[ad_1]

تابستان – زمانی که زندگی کندتر ، سردتر و کمتر عصبانی است – زمان مناسبی برای شروع برخی از عادت های خوب – و مناسب برای شما – است.

نه – به من اعتماد کنید – در حالی که هنوز تابستان را کاملا خیس می کنید ، از این چند هفته آینده نیز استفاده کنید تا به آرامی و با تعمق تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید.

و دیگر نیازی به دیوانگی نیست – در عوض ، به آرامی برخی از عادات جدید ، سالم و شادتر را معرفی کنید ، و احتمالاً شما به آنها پایبند خواهید بود.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این 25 تغییر کوچک ممکن است چندان تغییری در زندگی نداشته باشد ، اما به زودی خواهید دید که تفاوت آنها تا چه اندازه خواهد بود:

1. به اندازه کافی بخوابید

سعی کنید مطمئن شوید که هر شب حداقل هفت ساعت می خوابید ، در حالت ایده آل هشت. اگر آرام باشید ، احساس بهتری خواهید داشت ، بهتر فکر می کنید و همه چیز را در زندگی خود مدیریت می کنید.

2. صبح رختخواب خود را مرتب کنید

این فقط یک دقیقه طول می کشد ، اما بلافاصله باعث می شود شما بیشتر با هم و سازمان یافته باشید ، که لحن خوبی را از روز شروع به کار می گیرد. عصر نیز بیایید ، احساس نشستن در یک تخت خواب زیبا را دوست خواهید داشت.

3. کشش

انجام اولین کار یوگا حتی بهتر خواهد بود ، اما اگر چند دقیقه از خواب بیدار بمانید تا کمی دست و پایتان را بکشید به شما کمک می کند تا بیدارتر و آماده باشید تا روز خود را ادامه دهید.

4. قبض های خود را به موقع پرداخت کنید

این ممکن است به نظر عقل سلیم برسد ، اما واقعیت این است که بسیاری از ما در مواردی مانند بررسی منظم حساب ها و پرداخت به موقع قبض ها ، کمی شلخته هستیم. مسئله این است که احساس اینکه در ردیف مواردی مانند امور مالی قرار داریم باعث می شود استرس شما کمتر شود و شب بهتر بخوابید.

5- سعی کنید درمورد چیزهای کوچک نگران نباشید

این ترفند را امتحان کنید: هنگامی که متوجه شدید در حال فرار از چیزی هستید ، متوقف شوید و از خود بپرسید. “آیا این حتی پنج سال دیگر مهم خواهد بود؟” اگر جواب “منفی” است ، خوب می دانید ارزش این را ندارد که وقت زیادی را صرف نگرانی کنید.

6. برای اینکه دیگران را خوشحال کنید غمگین نشوید

به یاد داشته باشید که شما شایسته خوشبختی و چیزهای خوب هستید. این را فدا نکنید تا فقط فرد دیگری را خوشحال کنید.

7. سعی کنید هر هفته یک برنامه غذایی تهیه کنید

خواهید فهمید که غذای سالم تری می خورید ، پس انداز می کنید و بعد از ظهرها استرس کمتری خواهید داشت.

8- حداقل سه بار در هفته عرق بشکنید

راه بروید ، بدوید ، شنا کنید ، یوگا انجام دهید – در پایان روز ، فقط کاری را که دوست دارید انجام دهید هنگام فعالیت بدنی پیدا کنید و به آن پایبند باشید – خیلی احساس خوبی نسبت به آن خواهید داشت.

9. در صورت نیاز گریه کنید

به طور جدی – گاهی اوقات یک گریه خوب همه چیز را بهتر می کند.

10. سخنان خود را تماشا کنید

به یاد داشته باشید که اگر کلمات خاصی وجود داشته باشد ، دیگر نمی توانید آنها را پس بگیرید. قبل از صحبت ، متوقف شوید و فکر کنید ، خصوصاً اگر عصبانی هستید یا احساس ناامیدی می کنید.

11. یاد بگیرید که غذای مورد علاقه خود را در خانه تهیه کنید

احتمال اینکه حتی بهتر و سالمتر باشد وجود دارد و شما پس انداز می کنید

12. پس انداز کنید

حتی اگر هر ماه فقط مبلغ ناچیزی باشد ، همه چیز از هیچ چیز بهتر است و به زودی خواهید دید که اگر بدانید قادر به پس انداز هستید و یک شبکه ایمنی برای خود ایجاد می کنید ، چه احساس خوبی خواهد داشت.

13. به دیگری مهم و فرزندان خود بگویید “دوستت دارم”

مطالعات نشان می دهد که وقتی این کلمات هر روز گفته می شود ، ازدواج های بیشتری ادامه دارد – و تعداد کمتری کودک از مواد مخدر استفاده می کنند.

14- چیزهایی را که نیازی به آن ندارید خریداری نکنید

بسیاری از ما در خانه های خود چیزهای زیادی داریم و درهم و برهمی زیادی ایجاد می کنیم ، باعث آشفتگی ، هرج و مرج و در واقع احساس اضطراب می شویم.

15. هر هفته خانه خود را تمیز کنید

زندگی در یک محیط تمیز و مرتب باعث می شود احساس شادی و استرس کمتری داشته باشیم.

16. برای خود گل بخرید

هفته ای یک بار ، شاید در روزهای دوشنبه و یا جمعه ، یک دسته گل برای خود انتخاب کنید. داشتن گلهای تازه در خانه چنین تقویت کننده شادی است.

17. هر ماه یک بار ، مدارک خود را تنظیم کنید

موارد مهم را بایگانی کنید ، رسیدهای قدیمی را بریزید ، اما مواردی را که باید در پوشه ها نگه دارید ، بریزید. این احساس را خواهید داشت که کاغذهای تصادفی در اطراف خانه شناور نیستند.

18. کیف دستی خود را تمیز کنید

همه چیز را بیرون بیاورید ، داخل کیف خود را با یک دستمال تمیز کنید. همه چیزهای قدیمی ، شکسته یا چیزهایی را که نیازی به آنها ندارید ، بریزید و فقط چیزهای مهم را دوباره در آنها قرار دهید

19. کمد لباس خود را ویرایش کنید

همه چیز را بیرون بیاورید ، آنچه را در سال گذشته نپوشیده اید اهدا کنید ، آنچه را خراب کرده بیرون بریزید و همه چیزهایی را که می خواهید به زیبایی در آن نگه دارید تحویل دهید ، وسایلی را که یکسان هستند کنار هم قرار دهید ، بنابراین صبح می توانید به راحتی یک لباس جمع کنید .

20. ویتامین های خود را مصرف کنید

سلامتی ثروت است.

21. اغلب با دوستان خود ملاقات کنید

با یک همکار یک قهوه بخورید ، یک باشگاه کتاب تاسیس کنید ، یک سفر دور با دختران را رزرو کنید ، فقط مطمئن شوید که دوستان خود را می بینید ، آنها برای خوشبختی شما بسیار مهم هستند.

22- آب بیشتری بنوشید

احساس بهتری خواهید داشت و انرژی بیشتری خواهید داشت.

23. پوست خود را با مسواک خشک کنید

هر روز صبح ، 10 دقیقه زود از خواب بیدار شوید و قبل از دوش گرفتن ، پوست خود را مسواک بزنید. با این کار از شر سموم و پوست مرده خلاص می شوید و احساس نشاط و پوستی سالم و فوق العاده نرم می کنید.

24. مهربان و صادق باشید

این دو هرگز اشتباه نخواهند کرد و دنیا به تعداد بیشتری از اینها احتیاج دارد.

25. هفته خود را یکشنبه آماده کنید

آنچه را که به اتو کردن ، آماده سازی غذا نیاز دارد اتو کنید ، تقویم هفته خود را بنویسید ، کیف و کتاب بچه ها را آماده کنید ، انجام همه این کارهای کوچک در روز یکشنبه مطمئن می شوید که روز دوشنبه به زمین می خورید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>