10 راه کوچک برای اینکه بتوانید هفته شما را شادتر کنیم

[ad_1]

راستش ، من همیشه خودم را یکی از افراد “لیوان نیمه پر” زندگی می دانم.

من تقریباً همیشه موفق می شوم نقره نقره ای را در اکثر موارد و سناریوها پیدا کنم ، واقعاً هرگز زیاد روی چیزهایی که زیاد فکر نمی کنم نکرد به راه من بروید ، یا به افراد منفی و انرژی منفی آنها وقت بدهید.

اما فکر می کنم گاهی اوقات زندگی پرمشغله ما ، همه دست اندازهای روزمره ، استرس روزمره و فشارهای جاودانه تعادل کار / زندگی می تواند باعث شود خوشبختی جایگاه خود را بدست آورد. . چیزی که ما هستیم طرح احساس اینکه وقتی فقط جمعه دوباره می چرخد ​​، یا وقتی آن پروژه کار تمام می شود ، وقتی قفل تمام می شود ، یا هنگامی که کودک در طول شب شروع به خواب می کند.

اما به قول معروف ، خوشبختی را نباید به عنوان مقصد ، بلکه به کل ، کل سفر نگاه کرد. از آنجا که اطمینان از اینکه احساس خوشبختی می کنید این نیست که زیاده روی یا بیهوده یا خودخواهانه باشد بلکه یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در زندگی خود انجام دهید ، برای سلامتی ، جسمی و ذهنی

و گرچه پاداش ، مسلماً شادتر است شما، بدانید که همه اطراف شما چنین خواهند کرد همچنین از خوشبخت ترین و مثبت ترین خود بودن بهره مند شوید. من فقط برای من می دانم ، چه زمانی من احساس خوشبختی و رضایت داشته باشم ، من همچنین مادر بهتر ، دوست ، دختر و یک فرد همه جا هستم.

خبر خوب؟ شادی است نه پیدا کردنش سخت است بعضی اوقات متوجه خواهید شد که بی اهمیت ترین چیزها باعث می شود لبخند بزنید و فقط درصورت نیاز به کمی تقویت کنید.

می خواهید همین لحظه احساس خوشبختی کنید؟ در اینجا ده روش آسان ، در عین حال فورا موثر برای شروع وجود دارد:

1. لیستی از مواردی که به خاطر آنها سپاسگزار هستید ، تهیه کنید

یک دقیقه توقف و فکر کردن به همه چیزهای خوب و شگفت انگیز در زندگی شما ، احتمالاً شکایت احمقانه ای را برای استراحت ایجاد می کند.

2. برای خود چند گل بخرید

گل های تازه در خانه شما فوراً آن را به مکانی شاد تبدیل می کنند.

3. با یک دوست تماس بگیرید

پیام ندهید زنگ زدن! تماس با یک دوست صمیمی راهی عالی برای گفتگو درباره نگرانی ها و مشاوره گرفتن از شخصی است که به او اعتماد دارید.

4- وارد آشپزخانه خود شوید

حتی اگر یک آشپز نیستید ، با کاوش در مواد جدید یا امتحان کردن یک دستورالعمل جدید ، ذهن خود را کنار بگذارید. پخت و پز یا پخت یک استرس عالی ، و پاداش در پایان یک وعده غذایی خوشمزه یا غذای جالب است ، بنابراین برنده شوید!

(تصویر از طریق برداشت نیمه پخته)

5- لیست تهیه کنید

چند دقیقه وقت بگذارید تا لیست کارهای روزانه یا هفته ای خود را یادداشت کنید. تمرکز بر اولویت های خود باعث می شود احساس كنترل روز خود كنید.

6. شلوغ کردن

برای یک تخته سنگ تمیز ، منظم شوید. خلاص شدن از شر بهم ریختگی و مرتب سازی فضای شما باعث ایجاد احساس جدید در آن می شود. این نیز یک نقطه شروع عالی برای پیشبرد پروژه های آینده است.

(تصویر از طریق Earthyandy.com)

7. استراحت کنید

اگر به سختی ذهن خود را از کار دور می کنید ، با یک چرت قدرت تنظیم مجدد کنید. یک استراحت کوتاه به ذهن و بدنتان استراحت می دهد و به شما کمک می کند هنگام بیدار شدن به شیوه های متفاوت برخورد کنید.

8- مسئولیت پذیری را بپذیرید

اگر کاری شما را آزار می دهد ، یا آن را برطرف کنید یا بپذیرید که در حال حاضر کاری نمی توان انجام داد ، پس چرا شکایت کنید؟ شکایت یک فعالیت منفعلانه است. این شکایت را برای حل مشکل به عمل بیاورید یا به سادگی آن را بپذیرید و به ذهن خود چیز دیگری بدهید تا روی آن تمرکز کند.

9. پریز را از برق بکشید

با خاموش کردن فناوری و فرار از شبکه های اجتماعی برای یک یا دو دقیقه ذهن خود را آرام کنید.

(تصویر از طریق Girlinsight.com)

10. مراقب خود باشید

استرس و سبک زندگی پرمشغله اغلب می تواند زندگی ما را تسخیر کرده و روحیه مثبت هرکسی را از بین ببرد. از زندگی خود فقط برای خودتان وقت بگذارید. مطمئن شوید که آن فیلمی را که قصد تماشای آن را داشتید مشاهده می کنید (برای خود یک دوست بیاورید یا یک شب قرار ملاقات با آن قرار دهید) ، یک حمام گرم کنید ، به کلاس یوگا بروید ، یک مانیکور تهیه کنید ، یک شب بازی ترتیب دهید ، کتاب در آخر هفته هتل دور باشید ، یا هر کاری که باعث آرامش و انرژی شما شود انجام دهید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>