“یک پستاندار دیگر” غنی با ایده و عمق – یک داستان عجیب و غریب

[ad_1]

جو رندرسون یک قطعه انتزاعی ، آشنا و در عین حال افسانه ای نوشته است که در شخصیت های Y (آنیا تیت-منینگ) و X (ناتانو کنی) بنا شده است.

عکاسی Roc

جو رندرسون یک قطعه انتزاعی ، آشنا و در عین حال افسانه ای نوشته است که در شخصیت های Y (آنیا تیت-منینگ) و X (ناتانو کنی) بنا شده است.

پستاندار دیگری ، توسط جو راندرسون. به کارگردانی جین یونگ ، تئاتر Circa ، تا 29 مه. بررسی شده توسط سونیا استوارت

جو راندرسون (افسر اخیر نشان افتخار نیوزیلند ، برای خدمات به هنرهای نمایشی) قطعه ای انتزاعی ، آشنا و در عین حال افسانه ای نوشته است که در شخصیت های Y (آنیا تیت-منینگ) و X (ناتانو کنی) بنا شده است.

اسلحه نقطه کانونی است که هر صحنه را به عنوان پایان نهایی بحث به پایان می رساند. همانطور که X اشاره می کند ، او 11 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است ، فقط Y 2. و آیا آنها پیشرفت کرده اند؟ در واقع ، آغاز در حال تغییر است ، مضامین و نکات تغییر کرده اند ، اما نتیجه همیشه یکسان است.

با آهنگ های شناخته شده نیوزیلند (Darcy Clay بسیار شگفت انگیز است) عیسی من شیطان بودم یک شروع عالی بود) ، X و Y بارها و بارها یک سناریو را بازی می کنند و سعی می کنند از خشونت تیراندازی جلوگیری کنند. از نظر کامل “خارج از صحنه” مدیر صحنه (Erina Daniels) آماده است.

بیشتر بخوانید:
* تقریباً در درام خانوادگی قدرتمند “چیزهایی که می دانم درست باشد” بازیگران برجسته ای بودند
* نقد و بررسی: Up Down Girl یک نمایش دوست داشتنی است ، پر از عشق ، علاقه و موسیقی.
* نمایشنامه جدید ، کتاب در بال ، مجموعه سخنرانی ها – جو راندرسون در گردبادی خلاق قرار دارد

گفتگو غنی از ایده ها و عمق است ، که در روابط متقابل انسانی استوار است ، اما در یک سناریوی سورئال قرار می گیرد که توسط گرگ-میمون های مشاهده گر ، دیده نشده و بیگانه غریبه می شود (پیتر برمن ، شان میلورد ، وایتاهی آنیوانیوا).

عکاسی Roc

این گفتگو غنی از ایده ها و عمق است ، که در روابط متقابل انسانی استوار است ، اما در یک سناریوی سورئال قرار می گیرد که توسط گرگ-میمون های مشاهده گر ، دیده نشده و بیگانه غریبه می شود (پیتر برمن ، شان میلوارد ، وایتاهی آنیوانیوا).

گفتگو غنی از ایده ها و عمق است ، که در روابط متقابل انسانی استوار است اما در یک سناریوی سورئال قرار می گیرد که توسط گرگ-میمون های مشاهده گر ، دیده نشده و بیگانه غریبه می شود (پیتر برمن ، شان میلورد ، وایتاهی آنیوانیوا) یک بار اسلحه یک موز است ، و دیگری یک تکه خمیر خفیف. و هنوز هم ادامه می دهند ، زیرا چاره ای ندارند.

همانطور که شکسپیر گفت ، “همه صحنه های جهان ، و همه زنان و مردان فقط بازیکن هستند.” اظهار نظر Y مبنی بر اینکه اسلحه قبل از شلیک به X احساس “مارماهی یخ زده در بسته خوشحال” می کند ، توسط پرندگان گوسفند دنبال می شود طبیعت ، و صحنه بعدی شامل نقل قول هایی از “دلیر” و رابرت فراست است.

از ایجاد صدای شلیک با صدای کف زدن ، تا مذاکره با Y برای بازگشت و ادامه کار Stage Manager شروع به پیوستن به آنها در صحنه می کند. گرگ-میمون های عجیب و غریب ، بلوند و موخوره نیز بیشتر در صحنه ها خزیده می شوند. سالاتی مطرح می شود ، نکاتی در مورد رحم و روز آنزاک مطرح شده و اظهاراتی ارائه می شود.

یک پستاندار دیگر توسط جو راندرسون.  در نمای کامل â ؟؟؟؟ خارج از صحنهâ ؟؟؟؟  مدیر صحنه (ارینا دانیلز) آماده است.

عکاسی Roc

پستاندار دیگری توسط جو راندرسون. در نمای کامل â ؟؟؟؟ خارج از صحنهâ ؟؟؟؟ مدیر صحنه (ارینا دانیلز) آماده است.

وقتی که Stage Manager اسلحه را درون جعبه ای قرار می دهد تا بالای سر آنها بماند ، الگو شکسته می شود. اما هنوز هم قدرت را به عنوان نمادی برای سه اشغالگر دیگر فضا در اختیار دارد ، كه به عنوان “ما” در برابر “آنها” در خارج قرار گرفته است.

تیت-منینگ به عنوان X بسیار درخشان است. فیزیکی بودن ، عملکرد طبیعی و قابل دسترسی و همچنین زمان بندی کمدی او را به یک چهره برجسته تبدیل می کند. عملکرد کنی کمرنگ تر و نگران کننده است ، اما عالی است ، با کنش متقابل آنها پایه بسیار محکمی برای این مثل است.

به نقل از خود نمایش ، “چیزهای زیبا در فضاهای ناشناخته اتفاق می افتند” ، و این برای این داستان قدرتمند و عجیب صدق می کند. ایده های خود را درباره داستان سرایی سنتی پشت در بگذارید ، و از سواری وحشیانه ایده ها ، احساسات و خنده لذت ببرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>