یکشنبه رانندگی: BMW 530e | Stuff.co.nz

[ad_1]

  • BMW 530E
  • قیمت پایه: 129،900 دلار
  • پیشرانه و اقتصاد: 2.0 لیتری توربو بنزین خطی چهار به علاوه موتور الکتریکی ، 215kW / 420Nm ، 8 سرعته اتوماتیک ، RWD ، اقتصاد ترکیبی 2.3L / 100km ، CO2 53g / km (منبع: RightCar)
  • آمار حیاتی: طول 4936 میلی متر ، عرض 1868 میلی متر ، ارتفاع 1497 میلی متر ، فاصله دو محور 2975 میلی متر ، ظرفیت چمدان 410 لیتر ، چرخ های آلیاژی 18 اینچ.
  • ایمنی: Unrated (2017 520d جایزه پنج ستاره)
  • در یک نگاه: پیشرانه فوق العاده پلاگین ، البته بدون تجربه رانندگی واضح تر مانند برخی دیگر از مدل ها ، همان موارد مثبت و منفی کلی سری 5
  • چه کسی باید آن را در نظر بگیرد: کسانی که هنوز یک سدان سایز متوسط ​​می خواهند اما یک پیشرانه هیبریدی پلاگین را نیز می خواهند.

سری 5 با وجود 530e پلاگین هیبریدی که نمایانگر جنبه سازگار با محیط زیست است ، به خوبی و واقعاً تازه شده است. اما آیا این یکی بیش از حد به منطقه سبز الکتریکی می رود یا آیا پلاگین سری 5 هنوز چند هیجان رانندگی را ارائه می دهد؟

به سمت بیرون

530e گزینه سازگار با محیط زیست سری 5 جدید است.  اما آیا ارزش این است که در این دنیای SUV-سلطه پول سختی بدست آورید؟

عرضه شده

530e گزینه سازگار با محیط زیست سری 5 جدید است. اما آیا ارزش این را دارد که در این دنیای SUV-سلطه پول سختی کسب کنید؟

واقعاً نمی دانید که این یک افزونه از خارج است ، اگر کنار آن باشد. 2021 530e از همان طراحی به روز شده در بقیه سری 5 برخوردار است – چراغ های جلو و عقب مختلف ، چرخ های جدید ، برخی از تزئینات مشکی اضافی و یک بسیار جلوپنجره جلوتر کمی بزرگتر.

بیشتر بخوانید:
* بررسی تست جاده: BMW 520i Sedan
* بیت افزونه را فراموش کنید ، هیبرید ما در یک سفر جاده ای چگونه است؟
* ما 90 درصد مطمئن هستیم که این موضوع ترکیبی پلاگین منطقی است
* SUV پیشرفته اکنون پیشرفته ترین مدل جدید BMW است

به طور استاندارد ، BMW نیوزیلند بسته M Sport را به کار می برد که چرخ های بزرگتر 19 اینچی ، سیستم تعلیق M Sport و ترمزهای M Sport را از جمله تغییرات زیبایی انجام می دهد.

جدا از نشان ، این فقط یک سدان BMW دیگر است.  گرچه کاملاً خواب نیست.

عرضه شده

جدا از نشان ، این می تواند فقط یک سدان دیگر BMW باشد. گرچه کاملاً خواب نیست.

به طور خلاصه می گویم: سری 5 هنوز یک ظاهر هوشمند است و 530e هیچ تفاوتی ندارد. اگر هیبریدی پلاگین می خواهید بدون اینکه کسی بداند این پلاگین هیبریدی است ، این باید از قبل در لیست شما باشد.

در داخل

این یک داستان مشابه در داخل است. یک نمایشگر سرگرمی و سرگرمی 12.3 اینچی بزرگتر با سیستم iDrive به روز شده وجود دارد که دارای قابلیت به روزرسانی هوا ، BMW Drive Recorder ، دستیار شخصی هوشمند BMW و سازگاری Android Auto و همچنین Apple CarPlay است. هر دو رابط تلفن بی سیم نیز هستند.

فضای داخلی هر 5 سری تقریباً یکسان است و برای چند دکمه مخصوص اینجا و آنجا امن است.

عرضه شده

فضای داخلی هر 5 سری تقریباً یکسان است و برای چند دکمه مخصوص اینجا و آنجا امن است.

530e دارای چند دکمه خاص است ، مانند دکمه ای که روی آن الكتریكی نوشته شده است. فهمیدن اینکه این کار چه کاری دشوار است – نیرو محرکه را مجبور می کند تا زمانی که باتری به طور پیش فرض در حالت Hybrid قرار بگیرد ، فقط از موتور الکتریکی استفاده کند.

زیر بسته

صحبت از این است که پیشرانه بزرگترین نقطه فروش در اینجا است. این خودرو از همان 2.0 لیتری 520i استفاده می کند ، البته در یک لحن بالاتر ، همراه با یک موتور الکتریکی با باتری 12 کیلووات ساعت.

تجهیزات الکتریکی اضافه شده 30 کیلووات اضافی تحت “XtraBoost” را ارائه می دهند (ویژگی استاندارد دیگری که ظاهراً قبل از این لیفت صورت باید از آن استفاده می کردید) که با تمام گفته ها و انجام این کار ، 215 کیلووات و 420 نیوتن متر تولید می شود. BMW می گوید که این افزونه در 5.9 ثانیه 100 کیلومتر در ساعت ترک خواهد خورد ، اما BMW می تواند با ادعاهای عملکرد خود محافظه کار باشد.

به همین دلیل است که شما 530e را در نظر دارید.  60 کیلومتر برد برق و 30 کیلووات قدرت اضافی در صورت تمایل.

عرضه شده

به همین دلیل است که شما 530e را در نظر دارید. 60 کیلومتر برد برق و 30 کیلووات قدرت اضافی در صورت تمایل.

دامنه قدرت EV حدود 60 کیلومتر است که گهگاه بالاتر می رود. این در حال حاضر برای PHEV ها کاملاً استاندارد است ، اگرچه برخی از کوچکترها مانند مرسدس بنز A250e می توانند بیش از 70 کیلومتر برد نشان دهند. سیب پرتقال در اینجا ، هر چند.

ممکن است زیاد به نظر نرسد اما واقعاً چنین است – اگر کیلومتر شمار خود را صفر کنید و به حالت عادی دور بزنید ، احتمال اینکه شب قبل از کلیک بیش از 60 در خانه باشید خواهید بود. این نکته است – PHEV ها اجازه می دهند برق از روز مراقبت کند در حال اجرا امروز اما هنوز یک مخزن بنزین و یک موتور صرفه جویی دارید که در صورت نیاز آن را تحویل بگیرید.

در جاده

ما قبلاً می دانیم که سری 5 یک ماشین توانمند در شهر و در کوچه پس کوچه ها است. شما می توانید تا حد زیادی 530e را 520i سنگین تر (1610 کیلوگرم در مقابل 1835 کیلوگرم) در نظر بگیرید اما به ویژه گشتاور بسیار بیشتری دارد. با زدن دکمه Sports ، سیستم انتقال قدرت را در حالت حمله کامل تنظیم می کند و عملکرد XtraBoost را درگیر می کند ، که باعث می شود 530e به یک چیز کوچک تبدیل شود.

530e در رانندگی روزانه بسیار عالی است و می تواند لبخند صورت شما را در خیابان های عقب نیز بگذارد.

عرضه شده

530e در رانندگی روزانه بسیار عالی است و می تواند صورت شما را در پس کوچه ها نیز پوزخند بزند.

سیستم تعلیق به سمت راحتی در پیچ پیچ تنظیم شده است ، این بدان معنی است که از طریق خم شدن های محکم تر ، می تواند کمی غوطه ور باشد. همچنین در نتیجه اضافه وزن ، احتمال کم فشار بودن بیشتر است ، اما شما باید قسمت جلویی را فراتر از توانایی های واقع گرایانه آن فشار دهید تا دچار مشکل واقعی شوید. سیستم تعلیق و ترمزهای استاندارد M در این زمینه کمک می کند.

واقعاً ، شما این را برای برق می خرید. رفت و آمد در آن بسیار دوست داشتنی است و برای اجرای مشاغل از آن آسان است. بعلاوه ، در حالی که شارژ کردن یک EV در خانه هنوز از پر کردن یک مخزن بنزین ارزان تر است ، شما برای بالا نگه داشتن 530e به دلیل باتری کوچکتر از یک رقیب کاملاً برقی ، هزینه پرداخت خواهید کرد.

حکم

این پلاگین اضافی 530e را به چنین خرید خوبی تبدیل کرده است.  این از نظر قیمت و عملکرد یک میانه میدان مناسب بین 520i و M550i Pure است.

عرضه شده

این پلاگین اضافی 530e را به چنین خرید خوبی تبدیل کرده است. این از لحاظ قیمت و عملکرد یک میانه میدان مناسب بین 520i و M550i Pure است.

پیشرانه پلاگین ’30e’ BMW بسیار خوب است. این محدوده زیادی را برای رانندگی روزانه ، یک هدیه اضافی از نیروی اضافی در صورت نیاز و یک موتور بنزینی قابل اعتماد برای سفرهای طولانی تر ارائه می دهد. این تنها نقطه واقعی فروش 530e است. اگر سری 5 را دوست ندارید ، خوب ، نمی دانم چرا تا اینجا خوانده اید زیرا هیچ چیز دیگری نمی تواند شما را متقاعد کند.

اما اگر در حصار هستید ، بگذارید گزینه های دیگری ارائه دهم. آئودی هنوز یک سدان پلاگین سایز متوسط ​​ندارد اما مرسدس بنز 146 هزار دلار E 300 e ارائه می دهد که ارقام خروجی و دامنه بسیار مشابه بی ام و را ارائه می دهد. می توان ادعا کرد که Merc از فناوری کمک راننده بهتری برخوردار است ، اما واقعاً باعث شکافتن موها می شود.

از افراد ضد EV متنفر خواهند شد که من این مسئله را دوباره مطرح می کنم اما اگر به دنبال یک سدان سازگار با محیط زیست هستید ، می توانید Tesla Model 3 Performance را با چربی های کامل خریداری کنید و تمام جعبه های گزینه را با قیمت 122 هزار دلار علامت بزنید ، کمتر از هر دو افزونه آلمانی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>