گوگل و فیس بوک: انحصارطلبی مختل کننده یا معادن طلای کسب و کار؟

[ad_1]

نظر: آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، غرق شدن روزافزون غول رسانه های آمریکایی گوگل و فیس بوک در مورد ترافیک اینترنت در سراسر جهان باعث ایجاد سردرد برای برخی از بخش های اقتصاد شده است ، در حالی که برای برخی دیگر فرصت ایجاد می کند.

با استفاده از کلاه شهروند کیوی ، من در مورد چگونگی جلب درآمد تبلیغات از رسانه های سنتی ، مانع توانایی آنها در حفظ مطبوعات آزاد که قادر به پاسخگویی نهادهای ما هستند و از آزادی بیان ما محافظت می کنند ، احساس ناراحتی می کنم.

و این واقعیت که هیچ یک از ارواح با توجه به درآمدی که از نیوزلند می گیرند چیزی مانند سهم عادلانه مالیات در اینجا پرداخت نمی کنند ، بسیار مبهم است.

بیشتر بخوانید:
* ده ایالت ایالات متحده از Google به دلیل فروش ضدآگهی تبلیغات آنلاین شکایت کردند
* ممکن است مشتریان شما حتی بیش از آنچه فکر می کنید برای تجارت شما ارزش داشته باشند
* محدودیت های Covid-19 استفاده از تلفن های هوشمند را افزایش می دهد و اهمیت بازاریابی پاسخگو در وب سایت را تقویت می کند

با این حال ، وقتی کلاه بازاریابی دیجیتال خود را به سر می گذارم ، کمتر دچار تضاد می شوم.

هیچ واقعیتی وجود ندارد که گوگل و فیس بوک به راحتی مقرون به صرفه ترین منابع آنلاین و مناسب برای اکثر مشاغل کیوی هستند.

تجزیه و تحلیل صدها کمپین تبلیغاتی گوگل و فیس بوک که توسط Web Genius از طرف شرکت های کوچک و متوسط ​​کیوی اداره می شود ، نشان می دهد متوسط ​​هزینه هر بازدید کننده وب سایت طی سال گذشته حدود 1.17 دلار از گوگل و 1.28 دلار از فیس بوک است.

همان تحلیل سایر منابع ترافیک معمولاً ارقامی را تا 10 برابر این مقدار و بیشتر به دست می آورد.

این دو غول نه تنها سرنخ بسیار ارزان تری تحویل می دهند ، بلکه قادر به تأمین ظاهری بی پایان نیز هستند.

واقعیت این است که وزن بسیار زیاد اعداد و صرفه جویی در مقیاس ، رقابت برای رقابت با این دوگانه را برای سایر رسانه های تبلیغاتی بسیار دشوار می کند.

بنابراین به عنوان یک رسانه تبلیغات آنلاین ، کدام یک بهتر است: گوگل یا فیس بوک؟ جای تعجب نیست که بهترین پاسخ این است: بستگی دارد.

توضیحات زیر اگرچه برای تأکید بر نکات اصلی تا حدودی ساده شده است ، اما برخی از موضوعات اصلی را بیان می کند.

برای محصولات و خدماتی که مشتری نیاز خاصی دارد و به طور فعال در جستجوی راه حل شناخته شده است ، معمولاً تبلیغات جستجوی Google – تبلیغات متنی کوچکی که به عنوان بخشی از نتایج جستجوی Google ظاهر می شوند – بهترین گزینه هستند.

در این شرایط شامل “قصد فعال مشتری” ، مشتری “از مسئله آگاه است” و “از راه حل آگاه است” اما “از برند” آگاه نیست.

RNZ

در پادکست RNZ جزئیات: استرالیا با یک کد جدید با گوگل و فیس بوک به رقابت می پردازد تا آنها را به ناشران بابت داستان هایشان بپردازد یا با جریمه های چند میلیون دلاری روبرو شوند.

تبلیغات Google بسیار قدرتمند است زیرا از طریق کلمات کلیدی که وارد موتور جستجو می کنند چشم اندازهای آگاه از راه حل را هدف قرار می دهند.

این بدان معنی است که پیام های تبلیغاتی و نام تجاری شما می تواند در همان زمانی که به دنبال تصمیم گیری برای خرید هستند به آنها معرفی شود.

آنچه معمولاً برای تبدیل تعداد زیادی از مشتریان با قصد فعال مورد نیاز است ، پیوند دادن تبلیغات به یک صفحه فروش م whichثر است که بر مشکل آنها تأکید دارد و مزایای راه حل تبلیغات را قبل از ایجاد تماس آسان ارائه می دهد.

نمونه های معمولی از مشاغل با قصد فعال مشتری که به خوبی با استفاده از تبلیغات Google کار می کنند ، مشاغل خانگی هستند و از جمله خدمات لوله کشی ، برق ، سقف سازی ، کاشی کاری و فضای سبز فعالیت می کنند.

نقطه مقابل “قصد فعال مشتری” “قصد مشتری نهفته” است ، جایی که مشتری از مسئله آگاه است ، اما از راه حل آگاه نیست ، چه رسد به اینکه از برند آگاه باشد.

در این شرایط ، تبلیغات فیس بوک غالباً مثرترین هستند ، زیرا هنوز در مراحل فروش آنقدر کافی نیستند که بتوانند به طور فعال در Google به دنبال راه حل باشند.

تبلیغات فیس بوک به جای استفاده از کلمات کلیدی ، بر اساس علایق و اطلاعات جمعیتی آنها بر روی مخاطبان خاصی تمرکز می کند و به تبلیغ دهندگان امکان می دهد گروه های چشم انداز را با توجه به مشکلی که احتمالاً بسیاری از اعضای گروه از آن آگاه هستند ، هدف قرار دهند.

تبلیغات – که به طور معمول به عنوان پست های پشتیبانی شده مستقیماً در خبرخوان فیس بوک مشتری ظاهر می شوند – با تأکید بر مشکل قبل از اغوا کردن آنها در “قیف فروش” ، توجه آنها را جلب می کند.

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ.

مارک Lennihan / AP

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ.

قبل از تشویق به خرید محصولات و خدمات تبلیغ دهنده ، این قیف این چشم اندازهای آگاه از مشکلات را از طریق مجموعه ای از مراحل انجام می دهد ، جایی که به آنها آموزش داده می شود تا از محصولات و خدمات آگاه شوند.

یک مثال از یک قیف فروش فیس بوک ، یک کارگزار بیمه است که کاربران فیس بوک را با علاقه به مالکیت مشاغل کوچک هدف قرار می دهد و این مسئله را نشان می دهد که بسیاری از مشاغل کوچک زیر بیمه نیستند و بنابراین در معرض خطر هستند.

آگهی از طریق یک پرسشنامه سریع آنلاین که از طریق تبلیغ به آن پیوسته است ، به این چشم اندازهای آگاه از مشکل ، حسابرسی رایگان بیمه تجارت آنها را ارائه می دهد.

حسابرسی بیمه حاصل ، قبل از ارائه راه حل تبلیغ کننده ، مشکل احتمالی را برجسته می کند.

و از آنجا که پرسشنامه اطلاعات تماس مشتری را گرفته است ، می توان آنها را به صورت آفلاین پیگیری کرد.

برای تصمیم گیری در مورد انتخاب تبلیغات گوگل یا فیس بوک ، اولین قدم این است که مشکل اصلی را حل کنید و مشخص کنید که آیا اکثر افراد بالقوه شما به طور آنلاین در حال جستجو برای یافتن راه حل هستند.

در این صورت ، تبلیغات Google که به یک صفحه فروش ساده لینک می شوند احتمالاً اولین تماس شما هستند.

از طرف دیگر ، اگر آنها از این مسئله آگاه باشند ، اما به طور معمول در جستجوی راه حل نیستند ، تبلیغات فیس بوک منجر به یک قیف فروش به احتمال زیاد راهی برای پیشبرد است.

در هر صورت ، در حالی که این دو غول رسانه ای همچنان به تغییر مدل های تجاری پیرامون نقش حیاتی رسانه ها در جامعه ادامه می دهند ، مشاغل باهوش می توانند از منبع سودآور هدایت های پیشنهادی از طرف دوبلوری بر هم زن استفاده کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>