گزارش کمیسیون تغییر اقلیم: دردی برای بیرون آمدن اوکلندرها از اتومبیل


اوکلندرها باید آماده آشفتگی شوند زیرا سیاستمداران تغییرات سریع تری را در گزینه های حمل و نقل در شهر برآورده می کنند تا اهداف شیب دار برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را برآورده کنند.

شورای اوکلند از اقدامات سریعتر برای کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و گسترش بودجه برای خدمات بهتر حمل و نقل عمومی با توجه به گزارش بزرگ کمیسیون تغییر اقلیم پشتیبانی می کند.

اوکلند از پیشنهاد وزارت حمل و نقل برای اقدامات سریع برای بیرون کشیدن رانندگان از اتومبیل و حمل و نقل عمومی یا

اتاق خبر

اوکلند از پیشنهاد وزارت حمل و نقل برای اقدامات سریع برای بیرون کشیدن رانندگان از اتومبیل و حمل و نقل عمومی یا “فعال” پشتیبانی می کند.

در حمایت از یک رویکرد سخت و زودگذر پیشنهاد شده توسط وزارت حمل و نقل ، شورا زبان خود را در مورد قطع استفاده از ماشین شخصی به طور قابل توجهی در دهه آینده سخت تر می کند.

در همان زمان ، بحث های سیاسی عمیق تری در مورد اینکه چگونه سیاست های تغییر آب و هوا تأثیر بیشتری بر فقرا در حومه حومه شهر می گذارد تا اینکه در ساکنان داخل شهر با گزینه های آسان حمل و نقل ، در یک جلسه کمیته شورا ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:
* اتهامات احتقان ممکن است بیش از 40000 راننده ولینگتون را در روز خسته کند
* زبان خود را در نظر داشته باشید: واکنش در برابر احیای te reo
* نظرسنجی تغییرات آب و هوایی IAG نشانگر ترس از شرکت های بیمه است ، بانک ها از خواص پر خطر و مستعد سیل عقب نشینی می کنند
* تغییرات آب و هوایی: برنامه بزرگتر اوکلند تا سال 2030 میزان انتشار را کاهش نمی دهد

یک مقاله مشاوره ای وزارتخانه Hikina te Kohupara می گوید استراتژی “تغییر” و “اجتناب” که در آن سیاست ها مردم را به حمل و نقل عمومی و خارج از اتومبیل سوق می دهد ، موثرترین در کاهش انتشار و سریعترین رویکرد است.

در حالی که تصور می شود از وسایل نقلیه الکتریکی جذب شدیدی شود ، آنها را بخشی از ناوگان وسایل نقلیه سبک سبک ملی می داند – شاید در کل تا سال 2050 به 2.1 میلیون نفر برسد.

مقاله وزارتخانه از دولت مرکزی و محلی می خواهد تا “در مورد سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده در جاده ها” تجدیدنظر کنند و شورا هنوز می تواند بودجه وعده داده شده را در بسته حمل و نقل 10 ساله 31 میلیارد دلاری خود برای بازگرداندن “پروژه های تسریع کننده تغییر حالت” تخصیص دهد.

یک تغییر نظارتی احتمالی می تواند بودجه دولت برای مقامات محلی را در رابطه با چگونگی دستیابی به اهداف خاص پیاده روی و دوچرخه سواری یا چگونگی پیشرفت پروژه ها در مناطق جمع و جورتر شهری نشان دهد.

فیل گاف در مراسم راه اندازی دستگاه خسته کننده تونل دام وینا کوپر در Mt Eden ، اوکلند.

ابیگیل داگرتی / چیزها

فیل گاف در مراسم راه اندازی دستگاه خسته کننده تونل دام وینا کوپر در Mt Eden ، اوکلند.

شهردار فیل گاف روز پنجشنبه به مشاوران گفت هیچ گزینه “بدون درد” وجود ندارد و دیگر فرصتی برای گزینه های نرم برای کاهش میزان انتشار از اوکلند وجود ندارد ، که بخش قابل توجهی از انتشار گازهای گلخانه ای کشور است که به نوبه خود بخش عمده ای از کل انتشار را نشان می دهد.

شورا پیش از این در سیاست تغییر آب و هوا (کاهش نصف میزان انتشار گازهای گلخانه ای اوکلند تا سال 2030) و آخرین طرح در مورد پروژه های حمل و نقل (برای کاهش افزایش پیش بینی شده در میزان حمل و نقل تا 13 درصد تا سال 2031) اهدافی را برای کاهش انتشار در نظر گرفته است – اما تشخیص می دهد که می تواند فقط خیلی چیزها را بدست آورده و به کمک جسورانه دولت مرکزی نیاز دارد.

مقاله مقامات شورا در بررسی سند وزارت می گوید که تغییر ساده از اتومبیل های دارای سوخت فسیلی به خودروهای الکتریکی کافی نیست.

“برق ناوگان به تنهایی برای تأمین اهداف آب و هوایی اوکلند ناکافی است و باید با مداخلات همراه شود تا تقاضا برای سفر با وسایل نقلیه شخصی کاهش یابد.”

بنابراین ، کمتر اتومبیل ، نه فقط اتومبیل پیشرفته.

کریس داربی ، مشاور ، گفت اگر کاهش گازهای گلخانه ای مورد نیاز اوکلند تعیین شده بود و کمیسیون تغییرات آب و هوایی بدنبال آن بود ، “در کوتاه مدت آشفتگی زیادی ایجاد خواهد شد اگر ما نخواهیم بود که قابل توجه باشد فاجعه در میان مدت و بلند مدت. “

وی به همكاران خود هشدار داد: “اگر تصور می كردید كه معامله با كوید یككای سخت است ، آن را هزار برابر ضرب كنید.”

در حالی که او علیه مردم استدلال می کرد که دلایلی برای عدم اقدام جسورانه و سریع ندارند ، اما سایر مشاوران نگران بودند که در حمایت از سخت ترین رویکرد وزارت حمل و نقل در کاهش انتشار ، این شورا توجه کافی به تأثیر بر عدالت اجتماعی و خطرات نداشته باشد. به اوکلندرهای کم درآمد.

دانیل نیومن ، مشاور شورای مشاور ، گفت كه اغلب اوقات تصمیم گیرندگان تأثیر “تغییرات عمده سیاست” را بر روی افرادی كه حداقل توانایی كنار آمدن را دارند ، “فقط با افزایش سطح بسیار انتزاعی” پنهان می كنند.

وادار کردن افراد به استفاده از اتومبیل خود یا ارتقا to آنها به وسایل نقلیه الکتریکی ممکن است برای برخی از افراد خوب باشد و اصرار برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند برای افرادی که در نزدیکی خدمات هستند زندگی کند ، اما برای بسیاری از افراد ، این تغییرات سخت خواهد بود.

“تسلا با قیمت 60،000 دلار برای اکثر شرکت کنندگان در حومه اوکلند جنوبی امکان پذیر نخواهد بود.”

نیومن و دیگر مشاورانی که در بحث کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی سخنرانی کردند ، نگران بودند که مردم ممکن است چنین تغییرات فاحشی را در حمل و نقل در اوکلند بدون برقراری ارتباط و مشاوره قانع کننده قبول نکنند.

وی با اشاره به برخی اظهار داشت: “من فکر می کنم می توان سطح ارتباط فزاینده ای را در جامعه بین آنچه از دیدگاه سیاست مطلوب است و پیامدهای آن برای افراد در جوامع آنها وجود دارد …”. “مفاهیم عدالت را جرم” اندازه گیری می کند.

مشاور دسلی سیمپسون بخشی از کمیته محیط زیست و تغییرات اقلیمی شورای اوکلند است.

کریس مک کین / چیزها

مشاور دسلی سیمپسون بخشی از کمیته محیط زیست و تغییرات اقلیمی شورای اوکلند است.

مشاور دسلی سیمپسون گفت که او نگران است چگونه اوکلند برای تغییرات عمده مورد نیاز برای دستیابی به تغییرات پیشنهادی وزارتخانه هزینه کند. “من متقاعد نشده ام که هنوز می توانیم اوکلند را با خود ببریم.”

یکی دیگر از مشاوران ، آنجلا دالتون ، گفت که اوکلند هنگام اجرای اقدامات کاهش انتشار مجبور است “انتقال عادلانه” را به عنوان یک اولویت حفظ کند.

“برای افراد کم درآمد ، باید کار بیشتری در مورد حقوق حمل و نقل عمومی انجام شود … فقر در حمل و نقل می تواند خانواده های کم درآمد را به مالکیت اتومبیل شخصی و استفاده از کوسه های وام مجبور کند.”

رئیس کمیته محیط زیست ، ریچارد هیلز ، گفت که با تأیید موضع وزارت ، شورا به سادگی سیاست هایی را که قبلاً تصویب کرده بود از طریق استراتژی های آب و هوایی و حمل و نقل پیش می برد. نظرسنجی های افکار عمومی نشان داد که پرداخت کنندگان نرخ می خواهند این شورا به تغییرات اقلیمی رسیدگی کند.

“آنچه ما نیاز داریم تغییر سیستم است. ما باید کارها را در جای خود قرار دهیم تا افراد بتوانند به تغییر مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.”

رئیس کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی شورای اوکلند ریچارد هیلز

کریس مک کین / چیزها

رئیس کمیته محیط زیست و تغییرات اقلیمی شورای اوکلند ریچارد هیلز

مقاله مقامات خطاب به مشاوران می گوید استراتژی اقلیمی اوکلند Te Tāruke-ā-Tāwhiri هدف کلی دولت از صفر کربن خالص تا سال 2050 را تقسیم می کند ، اما روش اوکلند خواستار کاهش 50 درصدی در برابر سطح 2016 تا سال 2030 و کاهش 64 درصدی در انتشارات بخش حمل و نقل.

“در حالی که شورای اوکلند در اولویت قرار دادن سرمایه گذاری های حمل و نقل است که تغییر حالت را پشتیبانی می کند ، برای کاهش شدید و سریع انتشار گازهای گلخانه ای حمل و نقل منطقه ، به سیاست های قوی تر ، تنظیمات قانونی و بودجه ای از دولت مرکزی نیاز دارد.

“این شامل تغییراتی در تنظیمات نظارتی و مالی برای تسریع در تغییر حالت ، سیاست های پیگیری سریع انتقال به وسایل نقلیه با آلایندگی کم و قیمت گذاری حمل و نقل زمینی و اصلاح بودجه است.”

در این گزارش آمده است كه برخی از سیگنالهای سیاستی دولت برای حمایت از “پروژههایی كه ظرفیت راهداری و الزامات لازم برای دولت محلی برای پذیرش رشد خارج از توالی زمین سبز را ایجاد می كنند ، با نیاز فوری برای كاهش انتشار گازهای گلخانه ای مطابقت ندارند”.

اما مقاله جدید وزارت حمل و نقل این موضوع را به رسمیت شناخت و روش هایی را برای رفع “عدم انطباق” ارائه داد.

اندازه چالش برای کاهش انتشارات حمل و نقل اوکلند در بخشی از گزارش مقامات شورا منعکس شده است. این گزارش می گوید که اوکلند تعداد سواری مسافران در حمل و نقل عمومی را از 59 میلیون نفر در سال 2009 به 100 میلیون نفر در سال 2019 افزایش داده است ، اما “مقیاس تغییر حالت مورد نیاز برای حمایت از زغال سنگ های مشترک آب و هوایی موفقیت های دهه گذشته را کاهش می دهد”.

این مقاله می گوید که این وزارتخانه تأکید می کند که بودجه موجود دولت باید “به جای گسترش بزرگراه” ، حمل و نقل عمومی و فعال (پیاده روی ، دوچرخه سواری) باشد.

“اگر دولت مرکزی و محلی مجبور به مسافرت بیشتر با وسایل نقلیه باشند ، مجبورند در سرمایه گذاری برنامه ریزی شده در بزرگراه های شهری و پروژه های توسعه جاده ای تجدید نظر کنند.”

از زمان نوشتن مقاله وزارت ، دولت توسعه بزرگ Mill Rd در South Auckland و گسترش بزرگراه در خلیج Plenty را لغو کرده است.

نبش جاده میل در جنوب اوکلند.

JARRED WILLIAMSON / چیزهای دیگر

نبش جاده میل در جنوب اوکلند.

شورای اوکلند می گوید که توسعه وسیع خدمات اتوبوسرانی در منطقه به بودجه اضافی قابل توجهی از دولت احتیاج دارد و روند درخواست و اخذ تأیید اعتبار برای آژانس حمل و نقل واکا کوتاهی “کند است و از فوریت اقدامات لازم پشتیبانی نمی کند. “

تهیه اتوبوس و مسیرهای بیشتر بسیار مهم خواهد بود ، و به پیشرفتهای مداوم در دوره های غیر اوج پیک و آخر هفته نیاز دارد ، اما حمل و نقل اوکلند اعلام کرده است که “فقط پیشرفت های محدود” در برنامه حمل و نقل زمینی منطقه ای امکان پذیر است.

گاف و اکثریت شورایاران از مصوباتی حمایت کردند که از جسورانه ترین روش وزارت حمل و نقل در زمینه کاهش انتشار حمایت می کند. شهردار گفت: “این زمان برای نرم شدن نیست. ما باید تصمیمات سخت بگیریم. تصمیمات نرم دیگر پیرامون تغییر اقلیم وجود ندارد.”

“این مربوط به ما نیست. این مربوط به نسل بعدی و نسل بعد از آن است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>