گراهام مک گرگور در مورد چگونگی یافتن الگوهای اثبات شده بازاریابی برای فروش آسان

[ad_1]

نظر: یکی از مواردی که به نظر من بسیار مفید در تجارت است جستجوی مداوم الگوهای اثبات شده بازاریابی (و استفاده از آنها) است.

الگوی بازاریابی اثبات شده چیزی است که قبلاً استفاده شده است و در گذشته نتایج بسیار خوبی داشته است.

هنگامی که یک الگوی بازاریابی اثبات شده پیدا می کنید ، می توانید اغلب از آن در تجارت خود استفاده کنید تا نتایج خوبی نیز کسب کنید.

از نظر من سه منبع عالی از الگوهای بازاریابی اثبات شده وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
* گراهام مک گرگور در مورد خوب ، بهتر ، بهترین که انتخاب می کنید
* گراهام مک گرگور در مورد اینکه چرا هرگز بازاریابی و تبلیغ تجارت خود را متوقف نمی کنید
* گراهام مک گرگور در دو راه برای جلب توجه سریع کسب و کار شما

منبع 1: افراد در مشاغل موجود شما.

سالها پیش من در حال فروش یک سرویس تبلیغاتی به مشاغل محلی بودم.

این سرویس شامل مبادله مبادله کالا بود و روش خوبی برای کمک به مشاغل برای به دست آوردن مشتری های جدید و کاهش بسیاری از هزینه های تجاری منظم آنها بود.

به نظر من توضیح خدمات برای مشتریان بالقوه دشوار است و فقط در هفته یک فروش انجام می دهم.

من متوجه شدم كه یكی دیگر از فروشندگان مشاغل من به طور منظم هفته ای شش فروش با همان خدمات انجام می دهد.

بنابراین از او پرسیدم که چه کاری انجام می دهی؟

این فرد فروش یک الگوی بازاریابی ساده داشت که از آن برای توضیح نحوه کار خدمات مبادله استفاده می کرد.

این الگو دو قطعه کارت رنگی بود که روی هر کارت چند کلمه وجود داشت.

همکار فروش من با استفاده از این موارد در حدود چهار دقیقه نحوه کار سرویس مبادله و چگونگی افزایش فروش و کاهش هزینه های یک تجارت را توضیح داد.

من سعی می کردم همین سرویس را فقط با کلمات توضیح دهم و نزدیک به 20 دقیقه طول می کشید. (و من مطمئنم که بسیاری از افرادی را که با آنها صحبت کردم گیج می کردم).

از همکار فروشم پرسیدم که آیا می توانم از الگوی بازاریابی وی در ارائه های فروش خود استفاده کنم؟ او با مهربانی موافقت کرد و حتی الگو را برای من ساخت.

من شروع به استفاده از الگوی او در تمام ارائه های فروش خود کردم و در عرض 30 روز همچنین در هفته شش فروش داشتم.

هنگامی که فروش سمینارهای انگیزشی را از سال 1987 شروع کردم ، تجربه مشابهی داشتم.

من در تلاش بودم تا تعداد معقولی از فروش را بدست آورم.

سپس در یک کنفرانس بین المللی در ایالات متحده شرکت کردم که بیش از 100 فروشنده در سراسر جهان داشت که همان سمینارهای انگیزشی را می فروختند.

فروشنده برتر در جهان جوانی به نام پل از کانادا بود.

از او پرسیدم که چگونه این همه فروش انجام می دهد؟

او به من گفت که یک سخنرانی ساده 45 دقیقه ای را که در جلسه فروش هفتگی آنها به گروهی از فروشندگان ارائه می داد ، تهیه کرده است.

وی دریافت که هر بار که این ارائه زنده را ارائه می داد ، بین 10 تا 15 فروش سمینار انگیزشی انجام می داد.

من در آن زمان فقط 3-4 بار فروش در هفته داشتم ، بنابراین 10-15 فروش در کمتر از یک ساعت عالی به نظر می رسید.

پل سخنرانی خود را مرور کرد و به من اجازه داد آن را روی یک ضبط صوت کوچک که با خودم داشتم بچسبانم.

به محض اینکه به نیوزیلند برگشتم قرار گذاشتم که در جلسه فروش یک آژانس بیمه زندگی صحبت کنم. من همان ارائه ای را که پل ارائه داده بود ارائه دادم و در پایان ارائه 12 فروش انجام دادم که خوشحالم شد.

یک مثال عالی از یک الگوی بازاریابی (در این مورد یک نمایش زنده ساده) که برای فروش آسان به خوبی کار کرد.

منبع 2: مشاغل دیگر در صنعت شما

یکی از مواردی که در طول این سالها آموخته ام این است که اکثر افراد تجاری در هنگام به اشتراک گذاشتن ایده های مفید با افرادی که از آنها مشاوره می گیرند بسیار سخاوتمند هستند.

به یاد می آورم که سالها پیش می خواستم سخنران حرفه ای شوم و نمی دانستم چگونه هزینه های مناسب را بگیرم یا مشتریانی را برای استخدام من در بیاورم.

من با یکی از موفق ترین سخنرانان کشور صحبت کردم و پرسیدم که آیا او می تواند چند اشاره به من ارائه دهد.

این شخص دو ساعت با من بود و به من نشان داد كه چگونه می توانم خدمات گفتاری خود را قیمت گذاری و بسته بندی كنم.

او توضیح داد که شما فقط “مخاطب” را به مخاطبان تجاری نمی فروشید.

در عوض ، شما یک کارگاه آموزشی در مورد یک موضوع خاص ارائه می دهید که مورد توجه بسیاری از آنها است.

شما به مخاطبان خود منابع مفیدی می دهید که می توانند برای عملی کردن ایده های شما استفاده کنند.

شما عنوان جالب توجهی به کارگاه خود و غیره می دهید.

هر یک از این موارد یک الگوی ساده بود که به راحتی می توانست با هر مخاطبی که می خواهم با آن صحبت کنم سازگار باشد.

من همه این الگوها را عملی کردم و در عرض شش هفته هزاران دلار هزینه سخنرانی جدید کسب کردم.

بیایید بگوییم شما صاحب مشاغل چمن زنی یا خدمات باغبانی هستید.

عرضه شده

بیایید بگوییم شما صاحب مشاغل چمن زنی یا خدمات باغبانی هستید.

منبع 3: منابع “نحوه” پرداخت شده از افرادی که قبلاً در حوزه کسب و کار شما نتایج خوبی کسب کرده اند.

هر شغلی که مالک آن باشید ، احتمال اینکه کسی در نوع شغل شما بسیار موفق عمل کرده باشد ، الگوهای بازاریابی اثبات شده ای ایجاد کرده است که می توانید در شغل شخصی خود استفاده کنید.

در اینجا یک مثال ساده آورده شده است:

بیایید بگوییم شما صاحب مشاغل چمن زنی یا خدمات باغبانی هستید. (یا شاید حتی بخواهید در این زمینه شغلی راه اندازی کنید.)

برخی تحقیقات سریع به شما نشان می دهد که به معنای واقعی کلمه صدها راهنما در مورد نحوه راه اندازی و راه اندازی یک تجارت موفق چمن زنی وجود دارد.

یک مثال خوب این وب سایت “Your Lawn and Garden” است.

این سایت توسط متخصص چمن زنی چرمی استرالیا ، گری فهرمن ایجاد شده است.

گری بیش از 24 سال تجربه ارزشمند چمن زنی را داشته و تعداد زیادی از الگوهای بازاریابی اثبات شده خود را در یک سری کوتاه “چگونگی راهنمایی” به اشتراک گذاشته است.

هر راهنما کمتر از 30 دلار است و الگوهای اثبات شده ای را ارائه می دهد که قبلاً در این صنعت کار کرده اند.

(به عنوان مثال یک راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در کمتر از 30 روز و با هزینه کمتر از 300 دلار یک تجارت موفق چمن زنی راه اندازی کنید.)

من چند سال پیش با گری گپ زدم و از او س askedال کردم که چرا چنین اطلاعات ارزشمندی را با این قیمت ارزان به اشتراک می گذارد.

گری به من گفت که خوشحال است آنچه را که در 24 سال چمن زنی آموخته به اشتراک می گذارد زیرا این امر به کسب و کارهای دیگر در آن زمینه کمک می کند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

و او با به اشتراک گذاشتن ایده های مفید نیز کمی درآمد کسب می کند.

نکته اصلی من در ستون این هفته این است که اگر به دنبال الگوهای بازاریابی اثبات شده باشید تعداد زیادی وجود دارد.

اگر از این الگوهای بازاریابی اثبات شده در تجارت خود استفاده کنید ، اغلب به طرز شگفت انگیزی خوب کار خواهند کرد.

تمرین عملی:

چه الگوهای بازاریابی اثبات شده ای می توانید پیدا کنید که در تجارت خودتان مفید باشد؟

شاید دوست داشته باشید با انجام جستجوی Google در مواردی مانند این کار را شروع کنید

“استراتژی های بازاریابی برای X” (جایی که X نوع کسب و کار شماست.)

هنگام انجام این کار اغلب منابع عالی پیدا خواهید کرد.

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است. شما می توانید راهنمای بازاریابی رایگان “The Plan B Solution Solution” را در www.simplemarketinganswers.com دریافت کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>