گراهام مک گرگور در مورد چگونگی استفاده از اصل ساده برای افزایش فروش

[ad_1]

نظر: من طرفدار پر و پا قرص محصولات و خدماتی هستم که استفاده از آنها ساده است.

یک مثال عالی اوبر و سایر سرویس های اشتراک سواری است

اوبر با استفاده از خدماتشان فوق العاده ساده ، عملکرد شگفت انگیزی در سراسر دنیا انجام داده است.

شما برنامه Uber را روی تلفن هوشمند خود بارگیری کرده و درایور Uber را رزرو می کنید.

برنامه Uber توسط Google پشتیبانی می شود ، در Google Maps ادغام می شود و در سیستم عامل های اصلی تلفن های هوشمند موجود است. این امکان را به مشتریان می دهد تا بر اساس موقعیت مکانی خود ، از طریق تلفن هوشمند خود سواری سفارش دهند. آنها می توانند ببینند که راننده آنها چه کسی خواهد بود ، و سپس ورود ماشین خود را ردیابی می کنند.

بیشتر بخوانید:
* بانکداری نرم منجر به شناور نرم افزاری برای Uber می شود
* مایک اودانل: ثبات در مناسب بودن محصول و بازار – ایده ای حیله گرانه
* Zac de Silva: نحوه رشد را بدانید

کرایه ها توسط تلفن هوشمند کاربر پیگیری می شود که مکان شروع و پایان آن و مدت زمان سفر را ردیابی می کند.

مزایای دیگر شامل این واقعیت است که کاربر از طریق برنامه پرداخت می کند ، بنابراین پول نقدی مورد نیاز نیست.

Uber اکنون در بیش از 400 شهر جهان در دسترس است و یکی از دلایل محبوبیت آن ، سهولت استفاده از سرویس است.

وقتی کتاب عالی از ریچارد کوچ ، نویسنده پرفروش کتاب “اصل 80-20” را دوباره خواندم ، این ایده “استفاده از آن را آسان کنید” به من یادآوری شد.

این کتاب “ساده سازی چگونگی موفقیت بهترین مشاغل در جهان” نام دارد.

ریچارد این کتاب را چند سال پیش با سرمایه گذار خطرناک گرگ لاک وود نوشت

بگذارید تا شما را به ریچارد واگذار کنم تا درمورد دلیل نوشتن کتاب his

مک دونالد - شغلی مبتنی بر ساده سازی.

DAVID WHITE / STUFF

مک دونالد – شغلی مبتنی بر ساده سازی.

معلوم می شود که تقریباً همه داستان های بزرگ موفقیت این قرن و آخرین داستان ، داستان های ساده سازی است.

این رمز کتابهای فورد ، مک دونالد ، IKEA ، هوندا ، والت دیزنی ، پنگوئن ، گروه مشاوره بوستون ، Bain & Company ، هواپیمایی Southwest و مقلدان اروپایی آن ، سونی ، دایسون ، تترا پاک ، چارلز شواب ، پیشتاز ، اپل ، آمازون است ، گوگل ، فیس بوک و اوبر.

ساده سازی راهی برای ارائه ارزش باورنکردنی برای پول و رشد بازار هزاران یا حتی میلیون ها برابر است.

همانطور که در کتاب ساده سازی شرح داده شده است ، دو روش برای ساده سازی وجود دارد.

ساده سازی قیمت

این امر مستلزم کاهش قیمت محصول یا خدمات به نصف یا بیشتر است – گاهی اوقات طی چند سال می توان قیمت را به یک دهم سطح قبلی کاهش داد.

اگر قیمت یک محصول نصف شود تقاضا دو برابر نمی شود. اوج می گیرد.

و اگر محصول یا خدمات به اندازه کافی ساده باشد ، می توان آن را در همه جای دنیا به فروش رساند.

وقتی دیک و مک مک دونالد در سال 1948 قیمت همبرگر را از 30 سنت به 15 سنت کاهش دادند – و ری کروک علی رغم تورم بالا تا 1967 این قیمت را ثابت نگه داشت – بازار همبرگر منفجر شد ، به طوری که اکنون میلیاردها اندازه گیری می شود.

با این حال ساده سازی قیمت فقط درصورتی منطقی به نظر می رسد که بتوانید محصول را ساده تر ساخته و هزینه ها را حداقل به نصف کاهش دهید.

این آسان نیست.

همانطور که اسوالد اسپنگلر نوشت ، “ایده های ساده همیشه دشوارترین هستند.”

بسته تخت وارد بازار شد زیرا نیمی از هزینه مبلمان برای حمل و نقل کاهش می یابد.

جولیان فینی / گتی ایماژ

بسته تخت وارد بازار شد زیرا نیمی از هزینه مبلمان برای حمل و نقل کاهش می یابد.

اما این می تواند انجام شود – همانطور که توسط فورد ، مک دونالد ، خطوط هوایی بودجه ای ، کارخانه های کوچک تولید فولاد ، کتابهای IKEA ، پنگوئن و کیندل ، کارگزاری آنلاین ، صندوق های شاخص ، رایانه های شخصی و بسیاری از مشاغل موفقیت آمیز دیگر نشان داده شده است.

و قابل اعتماد وجود دارد روش به دنبال آن تقریباً همه ساده سازهای قیمت وجود دارد که اصولاً حداقل می تواند در مورد هر محصول یا صنعتی اعمال شود.

این معمولاً شامل استفاده از طراحی مجدد محصول یا خدمات رادیکال ، محدود کردن تنوع و ایجاد یک محصول جهانی ، مواد ارزان تر ، فناوری جدید به معنای وسیع ، مقیاس عظیم ، سازماندهی مجدد یک صنعت در اطراف سیستم تجارت نوآور و همکاری مشترک با مشتریان به گونه ای است که آنها بسیاری از کارها را انجام دهید

مک دونالد اولین شغلی نبود که صنعت کاملاً جدیدی را با استفاده از روش ساده سازی قیمت تخم ریزی کرد.

هنری فورد بر روی طراحی و کارایی بسیار ساده تمرکز کرد – مدل T او از چهار م componentsلفه ساخته شده بود که به طور سنتی از 100 ملفه ساخته می شد – و هزینه آن را به 20 درصد آنچه در آن بود کاهش داد.

وی سپس در مقیاسی توزیع کرد که قبلاً هرگز در نظر گرفته نشده بود. به طور سنتی ، تنها علاقه مندان ثروتمند راننده بودند – بنابراین او اتومبیل ها را در دسترس طبقه متوسط ​​و ماهر کار قرار داد. اندازه بازار منفجر شد و جغرافیای جهان با آزادراه ها ، مراکز خرید و غیره به طرز چشمگیری تغییر کرد. ” در همین حال ، سهم بازار فورد از 9 درصد در سال 1908 به 61 درصد در 1921 رسید.

یک مثال معاصر تر ، ایکیا است:

این صنعت مبلمان را کاملاً تغییر داده و در مقیاسی ساخته شده است که هیچ کس قبلاً چنین کاری نکرده است.

بسته تخت وارد بازار شد زیرا نیمی از هزینه مبلمان برای حمل و نقل کاهش می یابد. با مشارکت مشتری برای رفتن به یکی از فروشگاه های بزرگ و انجام مونتاژ توسط خود ، آنها قیمت ها را 50-80 درصد پایین تر از اقلام قابل مقایسه در جاهای دیگر ساخته اند.

آنها دسته های زیادی دارند اما محدوده محدودی در آنها وجود دارد.

آنها تولیدکنندگان را مجاب می کنند تا وسایل مورد نیاز خود را در مقیاسی تهیه کنند که قبلاً نمی توانستند انجام دهند زیرا شخصی نبود که محصول را تحویل بگیرد.

فروشگاه های عظیم و عدم مالکیت آنها در فرآیند تولید ، افزایش گسترده حجم را امکان پذیر می کند.

سپس ، مانند مک دونالد ، آن را بین المللی کرده اند.

ایکیا در حال حاضر دارای 298 فروشگاه در 26 کشور و 36 میلیارد دلار درآمد (25 میلیارد پوند) در سال است.

مهمترین مزیت تجاری ساده سازی قیمت از یک قاعده کلی ناشی می شود: تا زمانی که حداقل قیمت را به نصف کاهش دهید بدون اینکه کالای اساسی را به خطر بیندازید ، فقط فروش خود را دو برابر نمی کنید بلکه آن را تا 100 برابر افزایش می دهید.

پیشنهاد-ساده سازی

اگر بتوانید محصول را ساده کنید ، ساده سازی پیشنهاد کار می کند لذت استفاده، زیرا استفاده از آن راحت تر ، مفیدتر و زیباتر است.

به هر دستگاه اپل – Mac ، iPod ، iPad فکر کنید.

والتر آیزاکسون ، زندگینامه نویس استیو جابز ، خاطر نشان کرد که جابز “با حذف دکمه ها ، دستگاه ها را ساده تر می کرد. با حذف ویژگی ها ، نرم افزار ساده تر است. و با حذف گزینه ها ساده تر رابط کنید. “

همانند ساده سازی قیمت ، یک فرمول ساده برای پیشنهاد نیز وجود دارد.

این شامل پنهان کردن پیچیدگی های باورنکردنی از طریق طراحی بسیار هوشمندانه محصول ، و تمرکز بی وقفه در استفاده مفیدتر و ساده تر بودن محصول است.

در حالی که ساده سازی قیمت به معنای ساده سازی آن برای تولید کننده است ، ساده سازی پیشنهادات به معنای ساده سازی آن برای مشتری است.

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است.

چیزهای مشترک

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است.

آنچه در دو استراتژی ساده سازی مشترک است

آنها روش های مختلفی برای تأمین ارزش پول هستند – یا به این دلیل که محصول بسیار ارزان می شود یا به مراتب بهتر می شود.

و یک چیز که نویسندگان بیان می کنند این است که وقتی کالایی یا خدماتی کاملاً ساده می شود ، قارچ های اندازه بازار – و بیشتر سهم بازار نیز به نوآور ساده سازی می رسد.

نتیجه این است که ارزش بازار شرکت ساده کننده می تواند هزاران یا صدها هزار برابر افزایش یابد.

من از بازخوانی ایده های این کتاب توسط ریچارد و گرگ بسیار لذت بردم و توصیه می کنم خودتان کتاب را بخوانید.

ایده های موجود در آن بی انتها هستند و انواع مختلفی از تجارت می توانند از آنها استفاده کنند.

مرحله اقدام:

چگونه می توانید از اصل ساده سازی در برخی از محصولات و خدمات خود استفاده کنید؟

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است. می توانید راهنمای بازاریابی رایگان “The Plan B Solution Solution” را در www.simplemarketinganswers.com دریافت کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>