گراهام مک گرگور در مورد: چگونه می توان با یک مسابقه سرگرم کننده فروش را افزایش داد

[ad_1]

نظر: اگر می خواهید کسب و کار خود را به سرعت شناخته کنید ، برگزاری یک مسابقه می تواند ارزش تست داشته باشد.

اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است…

استراتژی 1: یک مسابقه سرعت برگزار کنید

یک مغازه سخت افزار با یک مسابقه خلاقانه شامل سرعت ، تعداد افرادی که به فروشگاه آنها می آیند را افزایش می دهد.

آنها تابلوی بزرگی را در پنجره خود نصب کردند که در آن نوشته شده بود:

“ما تضمین می كنیم كه اگر وارد فروشگاه ما شوید ، یكی از افراد ما ظرف 20 ثانیه به طور حرفه ای از شما استقبال می كنند و از شما استقبال می كنند. اگر این كار را نكردند ، 50 دلار سخت افزار دلخواه به شما رایگان می دهیم.”

بیشتر بخوانید:
* آیا پیشنهاد فروش ایمیل برای تولد را امتحان کرده اید؟
* گراهام مک گرگور درباره اینکه MCM شما چیست؟
* پنج نکته برای صاحبان مشاغل کوچک به عنوان یک سال تأثیر Covid-19 را مشخص می کنیم

مردم در خیابان قدم می زدند و این تابلو را می خواندند.

آنها سپس از نظر ذهنی با خود می گفتند: “این جالب به نظر می رسد؛ فکر می کنم بررسی می کنم بنابراین آنها داخل فروشگاه سخت افزار قدم می زنند.

زنگوله و زنگ اخبار در فروشگاه بود که به محض ورود شما صدا می کرد.

یکی از فروشندگان آنها اگر با مشتری روبرو می شوند با گفتن جمله ای مانند “آیا فقط 10 ثانیه می توانید مرا بهانه کنید” خود را معذور می دانند و سپس به طرف شخص می روند و از او در فروشگاه استقبال می کنند.

“متشکرم که امروز آمدید ، من فقط با شخص دیگری هستم ، لطفاً آزادانه به اطراف نگاه کنید. من لحظه ای با شما خواهم بود.”

به این ترتیب مشتری همیشه در طی 20 ثانیه ورود به مغازه به طور حرفه ای مورد استقبال قرار می گرفت.

حالا وقتی مردم در مغازه بودند حدس می زنند چه کاری انجام دادند؟

درست است که آنها با خود گفتند ، “خوب حالا که من اینجا هستم چه چیزی می توانم خریداری کنم که ممکن است به آن احتیاج داشته باشم؟” فروش به طرز چشمگیری افزایش یافت.

استراتژی 2: مسابقه غیرمعمول قرار دادن محصول را برگزار کنید

این یک مسابقه ساده است که در آن شما مشتریان را مجبور می کنید تا از مکان های غیرمعمولی که محصول شما را به آنجا برده اند ، عکس نشان دهند.

به یاد دارم چند سال پیش یک شرکت محلی غلات این نوع مسابقه را انجام داده بود.

و آنها افرادی را که بسته های غلات خود را در سراسر جهان می گرفتند و از آنها عکس می گرفتند.

به راحتی می توانید این نوع مسابقه ها را در چیزی مثل اینستاگرام راه اندازی کنید و برای غیرمعمول ترین عکس های قرار دادن محصول جایزه بدهید.

استراتژی 3: مسابقه “چرا من آن را می خواهم” برگزار کنید

این یک مسابقه سرگرم کننده است که علاوه بر این مزیت شما این است که همزمان از مزایا و مزایای محصول یا خدمات خود بهره مند می شوید.

فقط کالای یا خدمات با قیمت بالاتر را که می فروشید انتخاب کنید.

سپس از مشتریان و مشتریان بالقوه دعوت کنید تا ایمیلی بنویسند و تمام دلایلی را که دوست دارند این محصول یا خدمات را داشته باشند به شما بگوید.

از مشتریان خود بخواهید تا به شما بگویند كه این محصول یا خدمات چگونه زندگی آنها را تغییر می دهد و چرا آنها تصور می كنند داشتن چنین امری ارزشمند است.

آن محصول را به برنده این مسابقه بدهید. اگر کالای بزرگی مانند بلیط باشد ، ممکن است بخواهید این ماشین را به مدت شش ماه اجاره رایگان دهید.

شما بسیاری از مشتریان و مشتریان بالقوه راجع به اینکه محصول یا خدمات شما چقدر عالی است می نویسند و می توانید همزمان تبلیغات خوبی هم داشته باشید.

استراتژی 4: مسابقه قبل بد برگزار کنید

به یاد می آورم که یک مقاله آنلاین دیدم که بانویی را نشان می داد که بیرون در کمد لباس اتاق خواب خود را با اسپری رنگ آمیزی کرده بود.

متأسفانه در روی آن اسلحه ای قرار داشت و رنگ اسپری او از در عبور کرد و لباسهای گران قیمت کار شوهرش را پوشاند. آخ!

آن مقاله توسط چندین میلیون نفر در سراسر جهان خوانده شد.

یک تجربه بد ساخت بسیار رایج است.

پس چرا یک مسابقه سرگرم کننده در این مورد برگزار نمی شود.

مردم را وادار به ارسال عکس و جزئیات مربوط به تغییر بدی که کرده اند ، کنند.

این می تواند یک زیبایی درمانی باشد که خودتان انجام دهید یا موهای زائد بسیار وحشتناک باشد.

یا شاید این یک پروژه نوسازی توسط خودتان بود که در نهایت به یک فاجعه تبدیل شد.

سپس یک جایزه عالی به برنده مسابقه بد آرایش پیشنهاد دهید.

این می تواند یک زیبایی درمانی حرفه ای به ارزش 500 دلار باشد.

یا شاید خدمات رایگان نقاشی به ارزش 1000 دلار و غیره.

این می تواند تبلیغات زیادی را به همراه داشته باشد و همچنین بسیار سرگرم کننده باشد.

استراتژی 5: مسابقه “Name It” را برگزار کنید

چندی پیش مقاله ای روزنامه توجه من را به خود جلب کرد.

یک شرکت هواپیمایی جدید قرار است در آفریقای جنوبی پرواز کند ، اما یک چیز را از دست می دهد – یک نام.

“خط هوایی کاملاً جدید” شرکتی است که توسط کارآفرین هواپیمایی گیدون نوویک و هواپیمایی چارتر ، هواپیمایی جهانی پشتیبانی می شود. آنها هواپیما ، پول ، مسیرها را دارند اما فقط نمی توانند به یک اسم بسنده کنند.

این شرکت به عنوان بخشی از رقابت در وب سایت خود برای یافتن نام برنده ، سفر به ارزش 43،600 NZ را ارائه داده است.

در این وب سایت آمده است: “وقت آن رسیده است که خبرهای خوبی برای آفریقای جنوبی داشته باشیم. وقت آن است که راهی بهتر برای پرواز داشته باشیم ، وقت آن است که یک شرکت هواپیمایی کاملاً جدید باشد.”

رسانه های محلی تیم پشت سر این شرکت را “وسواس مشتری” توصیف کردند و آنها از اوبر الهام گرفتند.

جلب نام مشتری یا محصول جدید خود می تواند یک مسابقه سرگرم کننده باشد که توجه شما را به خود جلب می کند.

خلاصه:

در واقع بیش از صد روش مختلف برای استفاده از یک مسابقه سرگرم کننده در کسب و کار شما برای تبلیغات و افزایش فروش وجود دارد.

چرا در تجارت خودتان مسابقه ای امتحان نمی کنید؟

تمرینات عملی:

1: چگونه می توانید یک مسابقه سرگرم کننده با سرعت برگزار کنید تا توجه مثبت زیادی به کسب و کار خود جلب کنید؟

2: چگونه می توانید از یک مسابقه قرار دادن محصول در تجارت خود استفاده کنید؟

3: چگونه می توانید از مسابقه “چرا من آن را می خواهم” در تجارت خود استفاده کنید؟

4: چگونه یک مسابقه بد برای کسب و کار شما مفید است؟

5: چه نوع مسابقه ای می توانید برگزار کنید که جایزه بزرگی برای نامگذاری یک محصول یا خدمات جدید داشته باشد که می خواهید فروش آن را شروع کنید؟

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است. شما می توانید راهنمای بازاریابی رایگان “The Plan B Solution Solution” را در www.simplemarketinganswers.com دریافت کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>