گراهام مک گرگور در مورد اینکه چگونه کسب و کار خود را “شایسته گفتگو” می کنید؟

[ad_1]

نظر: نویسنده راس رک در کتاب خود “مشتریان خود را به نیروی فروش خود تبدیل کنید” خاطرنشان کرد که “50 درصد موفقیت در کسب و کار شما ناشی از این است که مشتریان فعلی به دوستان ، همکاران و همکاران خود توصیه و تبلیغ کنند.”

(به عبارت دیگر ، نیمی از موفقیت شما ناشی از این است که مشتریان خود راجع به چگونگی کسب و کار خود به دیگران بگویید.)

بنابراین چگونه می توانید افرادی را که درباره تجارت شما با افراد دیگری که می شناسند مثبت صحبت کنند ، ایجاد کنید؟

به عبارت دیگر ، چگونه می توانید کاری را که من آن را “صحبت شایسته” می نامم ، ایجاد کنید؟

بیشتر بخوانید:
* گراهام مک گرگور در مورد زمان آن است که قیمت های خود را افزایش دهید؟
* سه راه هوشمندانه برای افزایش فروش و سود خود بدون تلاش بیشتر
* وقتی کاستارد به فن برخورد می کند ، چگونه می توان در تجارت پیشرفت کرد

یک راه حل ساده این است که در بازاریابی خود چند داستان جالب در مورد خود و تجارت خود به اشتراک بگذارید.

این داستان های جالب می تواند در مورد سرگرمی ها یا علایق شما ، نحوه شروع فعالیت در نوع تجارت ، مشتریانی که به آنها کمک کرده اید ، درسی که آموخته اید و غیره باشد.

یک داستان جالب می تواند یک تجارت معمولی را به کاری تبدیل کند که اکنون بسیار شایسته تر است.

خبر خوب این است که شایسته ساختن صحبت های تجاری شما بسیار ساده است که با یک داستان جالب انجام می شود.

من با دو مشاغلی که در اینجا نیوزیلند خدماتی می فروشند تماس گرفتم و از آنها خواستم داستان های جالب در مورد تجارت خود را با من در میان بگذارند.

اولین تجارت The Insurance Ladies نام دارد و متعلق به باربارا لی دیکسون است.

دفتر بیمه بانوان در کرایست چرچ مستقر است.

باربارا لی به من گفت که او با افراد ، زوج ها ، خانواده ها و صاحبان مشاغل کوچک کار می کند و در کار با زنان و زنان حرفه ای در تجارت تخصص دارد.

او به مشتریان خود در زمینه بیمه درمانی و زندگی کمک می کند تا متناسب با نیازهای خاص آنها باشد.

باربارا لی به دلیل تجربه شخصی خود از ارزش داشتن بیمه برای دخترش ، اکنون اطمینان حاصل می کند که از همه اعضای خانواده مشتری هایش کاملاً محافظت می شود.

باربارا لی به دلیل تجربه شخصی خود از ارزش داشتن بیمه برای دخترش ، اکنون اطمینان حاصل می کند که از همه اعضای خانواده مشتری هایش کاملاً محافظت می شود.

باربارا لی عضو فعال زونتا است.

زونتا سازمانی در سراسر جهان است که مأموریت آن پیشرفت زنان است. آنها این کار را از طریق جمع آوری کمک مالی ، وکالت ، خدمات ، آموزش و کمک مالی انجام می دهند.

زونتا در سطح بین المللی و ملی از فقر ، خشونت علیه زنان و دختران از جمله قاچاق و حقوق اساسی بشر حمایت می کند.

زونتا در مورد همه این مسائل از نزدیک با سازمان ملل همکاری می کند.

اولین کار باربارا لی هنگام ترک تحصیل کار در دفتر بیمه عمر دولت بود.

30 سال سریع جلو رفت و کار امن خود را در دانشگاه کانتربری رها کرد تا به عنوان یک مشاور زندگی و بهداشت در تجارت خود درآید.

با این حال ، یک سال بعد به وحشت او دختر 21 ساله او اولین مطالبه بیمه او بود!

دخترش عابر پیاده بود و پس از اصابت اتومبیل از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.

او 23 روز را در ICU گذراند و پزشکان گفتند باربارا لی وضعیت دخترش ناامید کننده است!

خوشبختانه دخترش خوب شد و از آن زمان ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است.

خوشبختانه باربارا لی در آن زمان یک پوشش کودکانه 30،000 دلاری برای دخترش ترتیب داده بود.

این 30000 دلار پرداخت شد و قادر بود مواردی مانند مسطح کردن باربارا لی در Dunedin را برای مدت سه ماه پوشش دهد تا زمانی که بتواند دخترش را برای تکمیل دوره توانبخشی خود به کریستچرچ برگرداند.

منظور از پرداخت این بود که در حالی که باربارا لی کار نمی کرد و درآمد کسب می کرد ، هنوز می توانست قبض های خود را پرداخت کند.

پرداخت این پوشش بیمه ای همچنین به این معنی بود که باربارا لی توانست دخترش را برای بررسی آسیب دیدگی سر ، بینایی ، چک شنوایی و غیره نزد برخی از متخصصان ببرد (همه مواردی که توسط ACC تأمین نمی شد.)

یک سال بعد باربارا لی توانست دخترش را برای سفر به ملبورن فریاد بزند تا لیدی گاگا را در کنسرت زنده ببیند.

و این مبلغ 30000 دلار بود.

باربارا لی به دلیل تجربه شخصی خود از ارزش داشتن بیمه برای دخترش ، اکنون اطمینان حاصل می کند که از همه اعضای خانواده مشتری هایش کاملاً محافظت می شود.

باربارا به من گفت که اغلب مردم بیمه فرزندان خود را فراموش می کنند ، اما همه اعضای خانواده باید از برخی محافظت ها برخوردار باشند.

وی مشتریان خود را از طریق فرآیند اطلاعات و مشاوره بیمه راهنمایی می کند.

و سپس برای هر مشتری برنامه شخصی سازی کرده و آن را برای آنها اجرا می کند.

از همه مهمتر او در زمان ادعا برای مشتریان خود است.

این جایی است که لاستیک به جاده برخورد می کند و باربارا لی همه تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریان خود در این زمان بهترین نتیجه را دارند ، و تا آنجا که ممکن است استرس کمتری داشته باشد زیرا او تمام کارها را برای هر مشتری انجام می دهد.

باربارا لی داستانهای جالبی درباره مشتریانی که به آنها کمک کرده بود برایم تعریف کرد.

او ادعاهای مرگ زیادی داشته است که همیشه ناراحت کننده است.

اما تعدادی ادعای مثبت نیز وجود دارد.

یک ادعا با پایان خوب این بود که او به دیدار مشتری جدیدی رفت که در اواخر 30 سالگی یک مرد تنها بود. باربارا لی هنگام تجزیه و تحلیل اطلاعات خود دریافت که وی برای نقش خود هزینه های نادرست ACC می پرداخت.

وی توانست با ACC درخواست بازبینی کند که منجر به کاهش عوارض وی شد. و پس از قرار دادن کد طبقه بندی صحیح ، بابت عوارض بیش از حد پرداختی خود ، مبلغ هنگفتی را از ACC دریافت کرد.

پرداخت اشتباه مالیات ACC منجر به بازپرداخت مبلغی بیش از حد پرداختی می شود.

مونیک فورد / چیزهای دیگر

پرداخت اشتباه مالیات ACC منجر به بازپرداخت مبلغی بیش از حد پرداختی می شود.

او از این برای تعطیلات بسیار خوب در استرالیا استفاده کرد.

ادعای دیگر باربارا لی برای زوجی در 30 سالگی بود – او در یک تجارت کوچک خود اشتغالی داشت و آنها صاحب دو فرزند خردسال شدند.

او تصادف کرد و پس از سقوط کمر خود را به شدت صدمه دید. حمایت از بیمه که باربارا لی ترتیب داده بود ، پرداخت وام خود بود و هر ماه 10،000 دلار به تجارت خود پرداخت می کرد.

این بدان معنا بود که وی هیچ فشار مالی ندارد و می تواند کسی را به صورت نیمه وقت استخدام کند تا بتواند همچنان به مشتریان ارزشمند خود خدمات ارائه دهد.

از آنجا که باربارا لی از محصولات بیمه مناسبی برای این مشتری استفاده کرده بود ، در زمان مطالبه هیچ گونه خسارتی نداشت ، بنابراین همچنین هرماه ACC و همچنین درآمد دیگر حاصل از حمایت بیمه خود را دریافت می کرد. این نتیجه عالی برای او بود.

آیا می توانید ببینید که باربارا لی و بیمه بانوان با چند داستان جالب اکنون یک تجارت ارزشمند تر هستند؟

شما می دانید که باربارا لی به دلیل تجربه شخصی خود با دخترش علاقه زیادی به کمک به مشتریان بیمه خود دارد.

و شما می دانید که او تمرکز خود را بر کار با مشتری های زن دارد. و شخصاً با هر ادعایی که مشتریانش مطرح می کنند درگیر می شود.

بیایید به تجارت دوم که با آن صحبت کردم نگاه کنیم …

این یک تجارت به نام Harmony Sound & Vision است که در همیلتون مستقر است و متعلق به جاناتان میلر است.

Harmony Sound و Vision خود را ‘صوتی تصویری کمال گرا’ می نامند و به مشتریان خود در زمینه سرگرمی خانگی ، کنترل روشنایی در منزل و اتصال به خانه کمک می کنند.

جاناتان به من گفت که او در اصل زمینه جوشکاری داشت. او چندین سال این کار را انجام داد و سپس دریافت که واقعاً از کار جوشکاری لذت نمی برد.

با این حال ، او مجذور جنبه فنی جوشکاری بود و از جوشکاری به فروش تجهیزات فنی جوشکاری به جوشکارهای دیگر رسید.

وی پس از سه سال و نیم به عنوان فروشنده برتر شرکت خود شناخته شد.

و دلیل عمده موفقیت او درک وی از جنبه فنی تجهیزات جوشکاری و چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از آن بود.

شرکتی که جاناتان در آن کار می کرد به یک تجارت بزرگتر فروخته شد و جاناتان شنید که قرار است نقش فروش وی اضافه شود.

او به دنبال فرصت های دیگر برای استفاده از مهارت هایی بود که قبلاً آموخته بود.

و در زمینه سمعی و بصری با چند فرصت حق رای دادن روبرو شد.

جاناتان قبلاً در یادگیری فناوری جدید بسیار عالی بود.

و زمینه جوشکاری او به این معنی بود که وی دارای مهارتهای عملی زیادی است که بسیاری از قسمتهای نصب راه حلهای Audio Visual را برای مشتریان خود آسان می کند.

او می توانست تلویزیون ها را آویزان کند ، بنابراین آنها عالی به نظر می رسند.

او می توانست کابل کشی را در دیوارهایی نصب کند که 100 درصد عالی بود.

او می تواند با تجهیزات و فناوری سمعی و بصری که برای آنها نصب کرده است ، به مشتریان خود کمک کند تا نتایج شگفت انگیزی کسب کنند.

از همه بهتر او فن آوری و نحوه کارکرد آن را درک می کرد و می توانست توصیه های خود را به زبان انگلیسی ساده برای مشتریانش توضیح دهد.

او با یکی از این فرصت های حق رای دادن کار خود را آغاز کرد و پس از گذشت چندین سال متوجه شد که آن چیزی که دنبالش بود نبود.

بنابراین او برای خود شغل ایجاد کرد و با خوشحالی بیش از 15 سال به مشتریان کمک کرد تا مشکلات Audio Visual خود را حل کنند.

در طول راه جاناتان همچنین صاحب یک تجارت زنبورداری بود که به نظر او فوق العاده جالب بود.

با این حال ، عشق واقعی او فناوری Audio Visual و کمک به مشتریان با این فناوری است.

جاناتان همچنین به من گفت که از اتومبیل لذت می برد و دارای یک سدان چهار در Mk2 Ford Escort 1978 است که کاملاً برای مسابقات با قفس رول ، صندلی ها و کمربندها ساخته شده است.

وی در حال حاضر از این ماشین به عنوان دومین وسیله نقلیه کاری خود استفاده می کند. این زرد روشن است ، در جاده خودنمایی می کند و این ماشین پاسخ ها و نگاه های بسیاری از مردم به ارمغان می آورد.

جاناتان بیش از 20 سال است که این ماشین را در اختیار دارد و رانندگی برای آن لذت فوق العاده ای می یابد

آیا می توانید با چند داستان جالب ببینید Jonathan Miller و تجارت صوتی و تصویری او اکنون بسیار شایسته تر است؟

شما می دانید که چرا جاناتان دارای صلاحیت منحصر به فرد برای کمک به مشتریان خود در حل مشکلات سمعی و بصری است. و اینکه چگونه سابقه وی در جوشکاری و فروش تجهیزات جوشکاری امروزه در تجارت صوتی و تصویری وی بسیار مفید است.

و می دانید که او با یک ماشین سرگرم کننده 40 ساله که عاشقش است رانندگی می کند.

همه این موارد باعث می شود تجارت وی به راحتی به خاطر سپرده شود و در مورد آنها با دیگران که می شناسید راحت باشد.

خلاصه:

مغز انسان ما برای به خاطر سپردن داستان های جالب سیم پیچ است.

بنابراین داستان های جالبی در مورد خود و تجارت شخصی خود به اشتراک بگذارید.

این یک روش ساده برای جذب افراد بیشتر است که در مورد کسب و کار شما مثبت صحبت می کنند.

نتیجه نهایی این است که کسب و کار شما در حال حاضر بسیار بیشتر شایسته صحبت است.

و شما همزمان خود را به زیبایی از رقبایتان متمایز می کنید.

تمرین عملی:

چه داستان های جالبی می توانید در بازاریابی خود داشته باشید تا افراد زیادی در مورد کسب و کار شما مثبت صحبت کنند ، بنابراین اکنون شایسته صحبت کردن بسیار بیشتری است؟

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است. می توانید راهنمای بازاریابی رایگان “The Plan B Solution Solution” را در www.simplemarketinganswers.com دریافت کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>