گراهام مک گرگور در مورد: آیا دارایی بازاریابی تنبلی در تجارت خود دارید؟

[ad_1]

گراهام مک گرگور: این چیزی نیست که شما بدست آورده اید.  همانطور که زیگ زیگلار گفت ، این همان چیزی است که شما استفاده می کنید تفاوت ایجاد می کند.

چیزهای مشترک

گراهام مک گرگور: این چیزی نیست که شما بدست آورده اید. همانطور که زیگ زیگلار گفت ، این همان چیزی است که شما استفاده می کنید تفاوت ایجاد می کند.

نظر: یک مشکل معمول در بسیاری از مشاغل (از جمله مشاغل خودم) داشتن دارایی بازاریابی تنبل است.

دارایی بازاریابی تنبل چیزی است که شما در گذشته استفاده کرده اید و برای بهبود نتایج فروش شما به خوبی کار کرده است.

با این حال ، این یک دارایی بازاریابی تنبل است زیرا شما مدتی است از آن استفاده نمی کنید.

این یک مثال خوب است:

چند سال پیش من یک نامه و نیم صفحه ای ساده ایجاد کردم که امیدوارم بتواند برای گرفتن قرارهایی با چشم انداز بالا مناسب کار کند.

بیشتر بخوانید:
* گراهام مک گرگور در مورد: چگونه می توان با یک مسابقه سرگرم کننده فروش را افزایش داد
* چگونه نبرد فیس بوک با اپل بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر می گذارد
* آیا پیشنهاد فروش ایمیل برای تولد را امتحان کرده اید؟

این نامه را با پیک برای چهار مشاغل بزرگ فرستادم که می خواستم به عنوان مشتری بازاریابی داشته باشم.

این مشاغل شامل دو تا از بزرگترین بانکهای کشور به اضافه یک شرکت رایانه ای معروف در جهان و یک شرکت بزرگ تولید کننده اتومبیل در لیگ است.

من در هر نامه ای که ارسال کردم تغییرات جزئی ایجاد کردم ، بنابراین برای هر مشاغل دریافت کننده آن سفارشی شد.

همچنین با هر حرف جایزه ارزش افزوده در نظر گرفتم.

طی سه هفته قرار ملاقات با یک تصمیم گیرنده اصلی در هر مشاغل داشتم و یکی از بانکها به سرعت مرا برای یک پروژه بازاریابی استخدام کرد.

مدت کوتاهی بعد من همین نامه یک و نیم صفحه ای را کمی اصلاح کردم و با پیک برای چهار کسب و کار دیگر ارسال کردم.

این بار دو تا از مشاغل به من وقت ملاقات دادند و هر دو مشاغل مشتری بازاریابی شدند.

سپس ده بار دیگر از این نامه یک و نیم صفحه ای استفاده کردم و در نهایت با 50 درصد نرخ قرار ملاقات و 20 درصد نرخ فروش مواجه شدم.

این بدان معنا بود که نیمی از افرادی که نامه من را تحویل می گرفتم به من وقت می دادند.

و 20 درصد از افرادی که در این قرارها ملاقات می کردم ، برای خدمات بازاریابی من به مشتری پرداخت می کردند.

سپس من یک کار بسیار احمقانه انجام دادم …

ارسال این نامه را متوقف کردم

و سالها است که من به هیچ وجه از آن استفاده نمی کنم.

به عبارت دیگر نامه اثبات شده من برای گرفتن قرارهای عالی با چشم اندازهای بالا اکنون یک دارایی بازاریابی تنبل است زیرا از آن استفاده نمی شود.

چرا این داستان را برای شما تعریف می کنم؟

خیلی ساده است.

بیشتر ما در تجارت دقیقاً همان کاری را که من انجام داده ام انجام می دهیم.

ما یک استراتژی بازاریابی یا فروش را امتحان می کنیم و نتایج خوبی برای تجارت ما به وجود می آورد.

سپس مدتی به استفاده از این استراتژی ادامه می دهیم و سپس استفاده از آن را متوقف می کنیم.

وقتی حدود 30 سال پیش من برنامه های آموزش فروش را به تیم های فروش می فروختم ، متوجه چیزی بسیار مشابه شدم.

من نکات ساده فروش و بازاریابی را در برنامه های خود به اشتراک می گذارم و بسیاری از افراد چیزی مانند این را به من می گویند

“من چند سال پیش استراتژی XYZ را انجام می دادم اما دیگر از آن استفاده نکردم.”

در واقع اگر در 12 ماه گذشته به ستون های بازاریابی من برای Prosper مراجعه کنید ، معمولاً ایده ها و استراتژی های زیادی را می بینید که قبلاً می دانید اما استفاده از آنها را متوقف کرده اید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از این موارد را اگر در گذشته برای شما خوب کار کردند دوباره استفاده کنید.

تمرین عملی:

بنابراین توصیه من در این هفته بسیار ساده است.

از خود دو سوال بپرسید.

سوال اول:

در 1-3 سال گذشته چه استراتژی فروش یا بازاریابی را امتحان کرده اید که واقعاً در تجارت شما خوب واقع شده باشد؟

سوال دو:

آیا تا آنجا که می توانید از این استراتژی استفاده می کنید؟

اگر “نه” ، بیشتر اوقات شروع به استفاده از آن کنید.

و شروع به کار این دارایی های تنبل بازاریابی کنید !!

همانطور که مربی معروف فروش Zig Ziglar گفت said

“این چیزی نیست که شما بدست آورده اید. این چیزی است که شما استفاده می کنید تفاوت ایجاد می کند. “

گراهام مک گرگور یک مشاور بازاریابی است. می توانید راهنمای بازاریابی رایگان “The Plan B Solution Solution” را در www.simplemarketinganswers.com دریافت کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>