کوید -19: کارگران در چرخه انزوای مدیریت شده همیشگی گیر کرده بودند

[ad_1]

خلبانان دیو چرچ Dreamliners را به مقصد عجیب و غریب در سراسر جهان می رسانند تا در بدو ورود در اتاق هتل محبوس شوند.

کاپیتان Air New Zealand 18 ماه هر روز در انزوای خود تحت قوانین سختگیرانه خدمه هوا تحمل می کند تا خطر ورود Covid-19 به جامعه را کاهش دهد.

چرچ گفت: “شما از این واقعیت آگاه هستید که کووید در بسیاری از کشورها کاملاً شیوع دارد ،” … اما سخت است که وقتی در حصار هستیم در پنجره خود بنشینیم و ببینیم همه در خیابان ها مشغول لذت بردن هستند. اتاق های هتل ما. “

“چالش همه اینها حفظ این شتاب برای ادامه کار برای کار است زیرا شما می دانید همه افراد در خانه از یک سبک زندگی آزاد برخوردار هستند.”

بیشتر بخوانید:
* مسافران حمل و نقل و خدمه هوایی منابع احتمالی Covid-19 محسوب می شوند. چگونه ایمن نگهداری می شوند؟
* Covid-19: چهار مورد جدید ویروس ، همه در انزوای مدیریت شده
* Covid-19: هفت مورد جدید در MIQ ، همانطور که ارتباط نزدیکتر کارگر Air NZ پیدا شد

وی گفت كه وقتی خدمه از آمریكای شمالی مملو از ویروس به خانه بازمی گردند ، با سه روز حبس دیگر در یك هتل منزوی كنترل شده روبرو می شوند “و این كار حتی كار را دشوارتر می كند زیرا تا 7 روز در انزوا است.”

“… اگر به این واقعیت نگاه کنید که عموم مردم از حبس شدن به مدت دو هفته کمی ناراحت می شوند ، خوب ما می توانیم این کار را تا یک هفته انجام دهیم ، چهار روز مرخصی داریم و سپس دوباره همه کار را انجام می دهیم سه بار در ماه.”

ساکن Remuera گفت: “خستگی کووید” به دلیل تکرار شدن انزوای خود در بین خدمه شایع است.

وی گفت ، در حالی که اشتیاق رو به زوال بود ، آنها از داشتن شغل سپاسگزار بودند و خدمات ضروری را برای بازگشت مسافران به همراه صادرات محصولات اولیه فراهم می کردند.

چرچ 53 ساله گفت ، آنها مقررات وزارت بهداشت را جدی گرفتند و مراقب عدم بازگشت Covid-19 به کشور بودند.

“شما همچنین به این واقعیت واقف هستید که حبس شدن در اتاق شما فوق العاده کسل کننده است و برای بسیاری از افراد کاملاً چالش برانگیز است. یک جنبه بهزیستی ذهنی در کل وجود دارد. “

در حین عمل ، Church هر هفت روز تحت آزمایشات حلق و حلق (سواب به سمت بالا) برای Covid-19 قرار می گیرد.

کارکنان باید از محافظ صورت ، ماسک و دستکش استفاده کنند که از طریق فرودگاه لس آنجلس عبور می کنند ، که به نظر خطرناک است.

وی گفت: تعامل اجتماعی با همكاران محدود به عرشه پرواز بوئینگ 787 است كه وی پرواز می كند.

وی افزود: “دیگر مجاز نیستیم در كابین هواپیما مخلوط شویم و با مسافران صحبت كنیم.

“ما اجازه داریم عرشه پرواز را ترک کنیم و به صندوق برویم [to sleep] و این در مورد آن است. “

وی گفت که در بازگشت به نیوزیلند ، افرادی که از گرفتن Covid-19 ترس دارند ، می توانند خدمه را از خود دور کنند.

“مطمئناً دیدگاهی در بین مردم وجود دارد که ما نباید با آنها در ارتباط باشیم.”

چرچ گفت که مردم از مهمانی ها دور شده اند و هنگام تماشای بازی کریکت پسرش ، او را در زمین ورزش به او نزدیک کرده اند.

“از من س beenال شده است که من در آنجا چه کار می کردم زیرا عضو خدمه بودم.”

Andrew Ginders مدیر خدمات هواپیمایی نیوزلند می خواهد ویروس Covid-19 را نابود کند.

عرضه شده / موارد

Andrew Ginders مدیر خدمات هواپیمایی نیوزلند می خواهد ویروس Covid-19 را نابود کند.

Andrew Ginders مدیر خدمات هواپیمایی ایر نیوزلند پس از دو روز حبس در هتل هنگ کنگ ، در آپارتمان خود در CBD اوکلند در حال انزوا است.

گیندرز ، 51 ساله ، اعتراف می کند که همکاری سخت بوده است.

وی گفت: “اما پس از آن من به سود بزرگتر فکر می کنم که چرا این کار را می کنی؟”

وی افزود: “همه ما انزوا می كنیم زیرا می خواهیم این كشور سریعاً روی پا بایستد. ما می خواهیم این ویروس را از بین ببریم. “

وی گفت ، پس از “انجام وقت خود در انزوا” و گرفتن نتیجه منفی آزمایش Covid-19 ، مهمانداران هنوز از دیدار با دوستان در بیمارستان و والدین مسن در خانه های استراحت منع شده اند.

“این واقعاً سخت است زیرا آنها کار مورد علاقه خود را انجام می دهند ، اما والدین خود را نیز دوست دارند.”

ترس از اینکه خدمه کابین ممکن است در معرض Covid-19 قرار بگیرند نیز منجر به طرد شدن فرزندان آنها از بازی با دیگران شد.

گیندرز گفت که کارکنان از والدین دیگر گزارش داده اند که به آنها اجازه ندهند فرزندانشان با هم مخلوط شوند.

“این واقعاً ناراحت کننده است و من خودم آنجا را تجربه کرده ام که دوستان گفته اند ،” اوه ، ما نمی خواهیم شما را ببینیم تا زمانی که یک فاصله دو هفته ای با پرواز فاصله داشته باشید. “

“در آن زمان مضر است ، اما من می فهمم که چرا آنها این حرف را می زنند.”

رهبر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند ، مارکوس هوگان ، گیتار سفر ، رایانه و کتابهای خود را بسته تا در حین انزوا سرگرم شود.

عرضه شده / موارد

رهبر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند ، مارکوس هوگان ، گیتار سفر ، رایانه و کتابهای خود را بسته تا در حین انزوا سرگرم شود.

رهبر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند دوم مارکوس هوگان مسئول اسکادران شماره 5 است که با P-3K2 Orions پرواز می کند.

خلبان 41 ساله در ماه دسامبر برای گشت زنی در آبهای بین المللی در شمال آسیا به ژاپن اعزام شد تا کشتی های مورد علاقه و کشتی های غیرقانونی را برای انتقال کشتی شناسایی کند.

این مأموریت از اجرای قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تحریم کره شمالی حمایت کرد.

هوگان گفت که وی پس از ورود به ژاپن 14 روز در انزوا قرار گرفت ، چهار هفته دیگر در شرایط “قفل سطح چهار” عمل کرد و سپس در 14 روز دیگر در منزوی مدیریت شده به خانه بازگشت.

یکی از ساکنان Whenuapai گفت: “شما شروع به دیوانه شدن می کنید ، سپس مجموعه ای از انزوا را بر روی آن جمع می کنید و کمی تکان می خورید.”

هوگان برای مشغول بودن ، گیتار سفر ، کامپیوتر و کتابهایش را بسته بندی کرد.

وی گفت برخی از اعضای تیم با حبس طولانی دست و پنجه نرم می کنند “اما ما به یکدیگر کمک کردیم ، برخی از الگوهای رفتاری و برخی گروه های وایبر را در اختیار داشتیم”.

وی گفت: میزان ناراحتی ناشی از سواب بینی به مهارت و سرعت فرد آزمایش کننده بستگی دارد.

در طی یک معاینه “وحشتناک” ، یک کارمند بهداشت آنقدر آهسته پیش می رفت که هوگان عطسه کرد.

“اوه حرف من ، ناراحت کننده بود. حدود 10 دقیقه گریه می کردم. “

خلبان اسبق شرکت هواپیمایی گفت قبل از همه گیری ، خدمه کابین و پرسنل Orion معمولاً وقت استراحت خود را در خارج از استخر می گذرانند ، با هم به پیاده روی می روند یا کار سرگرم کننده ای انجام می دهند.

“حالا شما با افراد داخل هواپیما صحبت می کنید ، پرواز می کنید و به اتاق خود می روید و پایان این کار است.

“قطعاً بسیاری از جنبه های اجتماعی لذت بخشی را از آن گرفته است.”

رهبر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند مارکوس هوگان با P-3K2 Orions پرواز می کند.

عرضه شده / موارد

رهبر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند مارکوس هوگان با P-3K2 Orions پرواز می کند.

مونیک سیمپسون ، مدیر ارتباطات ایر نیوزلند گفت خدمه ای که از مقاصد پر خطر کار می کنند ، توسط وزارت بهداشت مجبور به انزوا در یک هتل در بازگشت به نیوزیلند هستند.

سیمپسون گفت ، هنگام استراحت در فرودگاه های خطرناک ، آنها ماسک و دستکش می گذارند و از طریق ترمینال عبور می کنند ، خدمه شخصی را به هتل می برند ، در اتاق های هتل خود را برای کل دوره جدا می کنند و همه مواد غذایی را تحویل می گیرند.

وی گفت ، خدمه هوایی یک پروسه ترمینال خدمه مشخص در لس آنجلس دارند که به طور قابل توجهی خطر قرار گرفتن در معرض فرودگاه را کاهش می دهد و این امکان را می دهد تا خدمه از طریق جداگانه به مسافران منتقل شوند.

در بازگشت به خانه ، آنها باید 48 ساعت جدا شوند ، آزمایش Covid-19 را انجام دهند ، سپس تا مشخص شدن نتایج آزمایش ، آنها را جدا کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>