کمی احساس پایین می کنید؟ 3 تغییر سریع و آسان برای رهایی از رکود

[ad_1]

کمی احساس خستگی می کنید؟

یکسان.

انصافاً ، یک سال کامل تقریباً قفل دائمی این کار را با شما انجام می دهد ، حدس می زنم.

و مطمئناً کمکی نمی کند که هوا در این هفته کمی مرطوب و یوک شده است و تابستان – حتی نیازی به گفتن از حالت عادی – هنوز فاصله زیادی دارد.

خنده دار است که چطور چیزهای کوچکی از این دست می تواند باعث شود کمی خلق و خوی ما فرو برود ، و همانطور که خود دکتر سئوس گفت ، گاهی اوقات “جدا شدن از دست خود به راحتی انجام نمی شود.”

با این حال ، مسئله این است – خوشبختی اغلب یک طرز فکر است. کمی احساس پایین می کنید؟ حدس بزنید چه چیزی – این کاری است که ما می توانیم فعالانه درمورد آن کاری انجام دهیم. بهترین تکه؟ دشوار نیست که به خود کمک کنید کمی روشن تر به مسائل بنگرید و به روزتان مثبت اضافه کنید.

با این سه مورد شروع کنید ، و من تقریباً می توانم تضمین کنم که در کمترین زمان احساس خوشبختی خواهید کرد:

1. خانه خود را بهم بریزید

اگر نمایش Netflix “مرتب شدن با ماری کوندو” را تماشا نکرده اید ، باید شروع کنید. این به شما الهام می دهد تا در نظم و ترتیب خانه خود گیر کنید – هر اینچ مربع.

چرا همه اینقدر وسواس دارند؟ زیرا درست است آنچه آنها می گویند اگر در خانه بهم ریخته باشید ، ذهن شما نیز چنین است. به من اعتماد کن. من هم اکنون در حال تماشای نمایش و سر و صدا کردن خانه ام هستم ، و این اعتیاد آور است و بنابراین ، بنابراین روح من را راضی می کند.

2. برخی از غذاهای تقویت کننده روحیه را به رژیم خود اضافه کنید

بله ، شما باید برای سلامتی جسمی خود غذا بخورید ، اما آیا می دانید غذا نیز می تواند سهم بزرگی در روحیه و احساسات شما داشته باشد؟ درسته. در حقیقت ، یک تحقیق در حال رشد نشان می دهد که tمواد مغذی (یا فقدان آن) که ما مصرف می کنیم تأثیر عمده ای بر احساسات ما دارد. معنی این امر: غذاهایی که هنگام استرس ، خستگی ، اضطراب یا افسردگی انتخاب می کنیم ، می توانند به ما کمک کنند تا ما را برداریم ، یا ما را به پایین بکشیم.

بنابراین وقتی کمی آبی می شوید ، چه غذاهایی را باید به رژیم خود اضافه کنید؟

اولین موارد اول: صبحانه را کنار نگذارید – با این کار فقط اجازه می دهید قند خون شما واقعاً پایین بیفتد ، همچنین باعث می شود احساس بی حالی و بی حالی داشته باشید و مستعد مصرف میان وعده های شیرین باشید. خود را با انتخاب های سالم مانند تخم مرغ ، جو دوسر و برخی از چربی های خوب ، مانند یک مشت آجیل یا آووکادو پر کنید.

سعی کنید چای سبز را در طول روز بنوشید ، زیرا تحقیقات نشان داده است که به آرامش ما کمک می کند و می تواند احساس اضطراب را کاهش دهد.

غذاهای عالی دیگری که می توانید برای کوبیدن بلوز بخورید ، ماهی قزل آلا وحشی است (که در آن امگا 3 ها قرار دارد) ، بلوبری ، به عنوان فلاونوئیدها ، در این توت ها به تنظیم خلق و خو ، بهبود حافظه ، و از مغز در برابر پیری و سبزیجات برگ دار (اسفناج ، خرده چوب سوئیس و غیره) محافظت کنید ، زیرا این مواد منیزیم ، ماده معدنی برای افزایش سطح انرژی شما ضروری است و به دلیل توانایی های تقویت کننده روحیه بسیار معروف است.

3. سم زدایی دیجیتال انجام دهید

همه ما این را می دانیم – این روزها زمان زیادی را صرف دستگاه های خود می کنیم – و کارشناسان می گویند این تأثیر وحشتناکی بر روحیه ، ذهن و به ویژه ارتباطات انسانی ما دارد.

یکی از کارهایی که پیمایش بدون ذهن برای ما انجام می دهد ، این است که ما را نسبت به “بازی مقایسه ای” آسیب پذیرتر کنیم – می دانید ، همان جایی که ما به همه تصاویر زیبا و براق (بسیار ویرایش شده) در خوراک خود نگاه می کنیم و تصاویر خود را مقایسه می کنیم خانه ها و تعطیلات و زندگی به این واقعیت (اغلب بسیار جعلی) – در نتیجه احساسات منفی و احساسی که زندگی خودمان اندازه گیری نمی کند.

چگونه می توان آن را متوقف کرد؟ حساب های رسانه های اجتماعی را که باعث می شود از زندگی خود احساس بدی داشته باشید دنبال نکنید. تمرین قدردانی را شروع کنید و از همه مهمتر تنظیم کنید. خروج. قطع شدن. تلفن خود را بیشتر کنار بگذارید ، اغلب این کار را انجام دهید. و در عوض ، برو کاری انجام دهید که در واقع روح شما را تغذیه کند. تفاوت را فقط در روحیه خود ، بلکه در خانواده نیز مشاهده خواهید کرد.

(تصویر ویژه از طریق Sezane.com)

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>