کشتی غول پیکر کانتینری که کانال سوئز را مسدود کرده بود آزاد شد

[ad_1]

تیم های نجات کشتی بزرگ کانتینری را آزاد کرده اند که تجارت جهانی را از طریق کانال سوئز متوقف کرده است و به بحرانی که نزدیک به یک هفته یکی از حیاتی ترین شریان های دریایی جهان را مسدود کرده بود پایان داده است.

روز دوشنبه (NZT یک شبه) ، با کمک اوج جزر و مد ، یک ناوچه قایق های یدک کش موفق شد کمان پیازدار اندازه آسمان خراش Ever داده شده را از ساحل شنی کانال ، جایی که از سه شنبه گذشته به طور مستحکم در آنجا مستقر شده بود ، جدا کند.

تیم های نجات کشتی بزرگ کانتینری را آزاد کرده اند که تجارت جهانی را از طریق کانال سوئز متوقف کرده است.

آزمایشگاه های سیاره. / AP

تیم های نجات کشتی بزرگ کانتینری را آزاد کرده اند که تجارت جهانی را از طریق کانال سوئز متوقف کرده است.

پس از حمل کشتی کاملاً سنگین 220،000 تنی از بالای کانال کانال ، تیم نجات کشتی را به سمت دریاچه گریت بیتر ، کشش وسیعی از آب در نیمه راه انتهای شمالی و جنوبی کانال ، جایی که کشتی تحت معاینه فنی قرار دارد ، می کشد. ، مقامات کانال گفتند.

داده های ماهواره ای MarineTraffic.com تأیید می کند که کشتی از خط ساحلی به سمت مرکز شریان در حال دور شدن است.

ویدئویی که توسط اداره کانال سوئز منتشر شد ، نشان می داد که Ever Given توسط قایق های یدک کش همراه است که به آزادی آن کمک می کند ، پس از نزدیک به یک هفته از هرج و مرج ، هر یک از شاخ های خود از شاخ بلند می شوند.

بیشتر بخوانید:
* کانال کانال سوئز: کانتینرهای نیوزیلند گرفتار مسدود شدن شدند
* آنچه انسداد کانال سوئز می تواند در مورد زنجیره تأمین آسیب پذیر ما به ما بیاموزد
* قبل از هرگز داده شده: در تمام دفعات دیگر کانال سوئز مجبور به بسته شدن شد
* قایق های باری به سرعت به کانال سوئز مصر می روند ، کشتی ها دوباره مسیر را طی می کنند ، مقامات به دنبال طرح B هستند

“ما آن را بیرون کشیدیم!” در بیانیه ای پیتر بردوفسکی ، مدیر اجرایی Boskalis ، شرکت نجات استخدام شده برای استخراج Ever Given ، گفت.

آزادسازی کشتی به بحرانی ختم می شود که نزدیک به یک هفته یکی از حیاتی ترین شریان های دریایی جهان را مسدود کرده بود.

محمد الشاهد / AP

آزادسازی کشتی به بحرانی ختم می شود که نزدیک به یک هفته یکی از حیاتی ترین شریان های دریایی جهان را مسدود کرده بود.

“من خوشحالم که اعلام می کنم تیم متخصصان ما ، که در همکاری نزدیک با اداره کانال سوئز کار می کنند ،” Ever Given “را با موفقیت جابجا کردند … و از این طریق عبور مجدد از کانال سوئز را دوباره امکان پذیر کرد.”

این انسداد باعث ایجاد ترافیک گسترده در معابر حیاتی شده و هر روز 9 میلیارد دلار (12.9 میلیارد دلار NZ) در تجارت جهانی متوقف شده و زنجیره های تأمین را که هم اکنون تحت تأثیر همه گیر ویروس کرونا قرار دارند ، تحت فشار قرار می دهد.

هنوز مشخص نیست که چه زمان ترافیک از طریق کانال به حالت عادی برمی گردد. حداقل 367 کشتی که از نفت خام گرفته تا گاو حمل می کنند ، در دو انتهای کانال جمع شده و منتظر عبور هستند.

روز دوشنبه (NZT یک شبه) ، با کمک اوج جزر و مد ، یک ناوچه قایق های یدک کش توانستند کمان پیازدار اندازه آسمان خراش را که از بانک شنی کانال داده شده ، بچرخانند.

محمد الشاهد / AP

روز دوشنبه (یک شبه NZT) ، با کمک اوج جزر و مد ، یک ناوچه قایق های یدک کش توانستند کمان پیازدار اندازه آسمان خراش را که از بانک شنی کانال داده شده است ، از بین ببرند.

شرکت اطلاعاتی Refinitiv تخمین زد که پاک کردن محموله های عقب مانده کشتی بیش از 10 روز طول می کشد. در همین حال ، ده ها کشتی مسیر متناوب اطراف دماغه امید خوب در نوار جنوبی آفریقا را انتخاب کرده اند – یک دور زدن 5000 کیلومتری که حدود دو هفته به سفرها اضافه می کند و صدها هزار دلار سوخت و هزینه های دیگر برای کشتی ها دارد.

آزاد سازی کشتی پس از آن انجام شد که لایروبها شن و ماسه و گل را از کمان کشتی جارو برقی کردند و 10 قایق طغیان کشتی را به مدت 5 روز تحت فشار قرار دادند و آن را بیرون کشیدند ، و توانستند آن را تا حدی سحرگاه دوباره جابجا کنند.

هنوز مشخص نبود که آیا Ever Given ، كشتی با مالكیت ژاپنی با پرچم پاناما و حمل کالا از آسیا به اروپا ، به مقصد اصلی خود یعنی روتردام ادامه خواهد یافت یا نیاز به ورود به بندر دیگری برای تعمیرات است.

اپراتورهای کشتی جدول زمانی برای بازگشایی کانال مهم ، که بیش از 10 درصد تجارت جهانی را شامل می شود ، از جمله 7 درصد نفت جهان ، ارائه نمی دهند.

آزمایشگاه های سیاره. / AP

اپراتورهای کشتی جدول زمانی برای بازگشایی کانال مهم ، که بیش از 10 درصد تجارت جهانی را شامل می شود ، از جمله 7 درصد نفت جهان ، ارائه نمی دهند.

اپراتورهای کشتی جدول زمانی برای بازگشایی کانال مهم ، که بیش از 10 درصد تجارت جهانی را شامل می شود ، از جمله 7 درصد نفت جهان ، ارائه نمی دهند. طبق گفته مسئولان کانال ، بیش از 19000 کشتی در سال گذشته عبور کرده اند.

میلیون ها بشکه نفت و گاز طبیعی مایع از طریق شریان خلیج فارس به اروپا و آمریکای شمالی جریان می یابد. کالاهای ساخته شده در چین – مبلمان ، لباس ، مبانی سوپرمارکت – که به اروپا می روند نیز باید از کانال عبور کنند ، وگرنه انحراف را در اطراف آفریقا انجام می دهند.

عملیات نجات با موفقیت فقط به طناب کشی و لایروبی متکی بود و به مقامات اجازه می داد با تخلیه 20 هزار کانتینر کشتی ، از کار بسیار پیچیده و طولانی سبک سازی کشتی جلوگیری کنند.

محمد الشاهد / AP

عملیات نجات با موفقیت فقط به طناب کشی و لایروبی متکی بود و به مقامات اجازه می داد با تخلیه 20 هزار کانتینر کشتی ، از کار بسیار پیچیده و طولانی سبک سازی کشتی جلوگیری کنند.

تعطیلی بی سابقه تهدید به اخلال در حمل و نقل نفت و گاز به اروپا از خاورمیانه بود و نگرانی از افزایش تاخیر ، کمبود کالا و افزایش هزینه ها را برای مصرف کنندگان افزایش داده بود.

عملیات نجات با موفقیت فقط به طناب کشی و لایروبی متکی بود و به مقامات اجازه می داد با تخلیه 20 هزار کانتینر کشتی ، از کار بسیار پیچیده و طولانی سبک سازی کشتی جلوگیری کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>