کار از خانه: 4 کار در طول ناهار باید انجام شود که برای سلامتی شما مفید است

[ad_1]

باورش سخت است ، اما یک سال تمام از تعطیلی محل کار گذشته است و همه ما زندگی کاری خود را بسته و آن را با خود به خانه برده ایم.

از آن زمان ، اکثریت قریب به اتفاق ما دفتر کار خود را در اتاق خواب اضافی ، در جزیره آشپزخانه یا میز ناهار خوری مستقر کردیم. ما رفت و آمد یک ساعته خود را برای پنج ثانیه در پایین پله ها عوض کرده ایم و از مدل WFH آماده برای بزرگنمایی (سلام شلوار عرق و بلوز اتو شده به زیبایی) استفاده کرده ایم. نیازی به گفتن نیست که زندگی برعکس شده است ، اما با گذشت 12 ماه و با حساب کردن ، ما به این زندگی در خانه عادت می کنیم.

بر اساس نظرسنجی ها ، یک چیزی که رنج برده است ، تعطیلات ناهار ما است. در حال حاضر ، بدون وجود هیچ همكاری برای جبران فرصت های ناهار در نزدیكی و امتحان کردن ، بسیاری از ما كلیك صرف ناهار كرده ایم ، یا در بهترین حالت ، همزمان ساندویچ میز خود را (میز ناهار خوری AKA) پایین می آوریم از طریق ایمیل های تلفن های خود پیمایش کنید ، یا با یک دست روی صفحه کلید در شام شب گذشته باقی بمانید.

با این حال ، آیا می دانید استفاده نکردن بیشتر از وقت ناهار نه تنها به استرس و انرژی شما آسیب می رساند ، بلکه حتی می تواند خلاقیت و کارآیی شما را کمتر کند؟ درسته. آنیتا اتریج ، مربی حرفه ای در صحبت با فوربس ، توضیح می دهد که وقت گرفتن برای جدا شدن از کار شما انرژی تازه ای را فراهم می کند ، و در نتیجه ، بقیه روز را هموارتر می کند.

“به طور معمول ، بعد از ظهر می تواند آرامش هایی را به همراه داشته باشد که می تواند با دور بودن از میز کار شما جبران شود. صحبت با مردم در مورد چیزی علاوه بر کار در هنگام ناهار ، همچنین می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد و روحیه شما را بهبود بخشد.”

دیدن؟ وقت آن است که استراحت ناهار خود را پس بگیرید! از این ساعت باید برای شارژ مجدد خود استفاده کنید و برای هر آنچه بعد از ظهر به سمت شما می آید آماده شوید.

در اینجا پنج کار آسان برای انجام در طول ساعت ناهار خود آورده شده است که باعث می شود سلامتی ، شادی و انرژی بیشتری داشته باشید:

1. استراحت واقعی کنید

کامپیوتر خود را ببندید ، تلفن خود را بی صدا روشن کنید و واقعاً سعی کنید هنگام ناهار خود را از “دفتر” دور کنید. سعی کنید جایی را پیدا کنید که در آن جایی که به ایستگاه کار خود نگاه نمی کنید غذا بخورید ، از همه صفحه ها خودداری کنید.

و فراموش نکنید که به خود یادآوری کنید نه تنها حق شما برای یک استراحت ناهار است ، بلکه شما نیز وظیفه خود را بهتر و با کارآیی بیشتر انجام می دهید ، اگر تلاش کرده اید که برای ناهار از میز کار خود فاصله بگیرید. .

اگر من در خانه بمانم ، من دوست دارم موسیقی را روشن کنم ، پادکست بگذارم یا مادر یا پدر یا خواهرم را بخوانم تا وقتی ناهار را آماده می کنم با آنها گپ بزنند. این به من کمک می کند ذهنم از کار دور شود و به هر حال صحبت با افرادی که دوستشان دارید همیشه یک تقویت کننده انرژی است.

2. کلاس یوگا برگزار کنید

کمی ورزش در استراحت ناهار باعث می شود که برای بقیه روز سرحال و سرشار از انرژی باشید – به معنای عدم افت 4PM که شما را به سمت شکلات سوق دهد. نیازی به گفتن نیست که چگونه عرق کردن یا حتی انجام برخی از کشش ها می تواند راهی عالی برای کاهش استرسی باشد که احساس می کنید.

من عاشق یوگا هستم و عادت داشتم اغلب در روزهای قبل از قفل کردن ، کلاس استراحت در یك یوگا را بگذرانم. با این حال ، با بسته شدن استودیوها و حضور دفترم در خانه ، من با برنامه Alo مبتنی بر اشتراک در تلفن (و در Apple TV) خود وسواس دارم. اکنون من به سادگی کلاسی را که می خواهم آن روز انجام دهم انتخاب می کنم (تعداد بسیاری برای انتخاب وجود دارد) ، به لباس یوگا تبدیل می شوم (اگر قبلا آن را نپوشیده ام ، که در بیشتر روزها ، واقعاً هستم) و در آن گیر می کنم.

بسیاری از کلاسها بین 30-20 دقیقه طول می کشد ، به این معنی که آنها برای استراحت ناهار مناسب هستند ، و با این حال مدت زمان بیشتری برای خوردن غذا باقی می ماند.

3. مقداری هوای تازه بگیرید

هرگز قدرت هوای تازه ، حرکت و تغییر مناظر را دست کم نگیرید.

این روزها ، بسیاری از ما زمان زیادی را به نشستن می گذرانیم و این سبک زندگی بی تحرک به درد ما نمی خورد. در عوض ، دونده ها و کت خود را بگیرید و در وقت ناهار بیرون بروید. در صورت تمایل سریع قدم بزنید ، با قدرت پیاده روی کنید یا حتی بدوید – موضوع بیرون بودن و حرکت دادن بدن است.

و اگر در حال حاضر واقعاً نمی توانید از خانه خارج شوید ، روش های دیگری برای دریافت هوای تازه و احساس آفتاب روی پوست خود امتحان کنید – پشیمان نخواهید شد. ناهار خود را بیرون بخورید ، تمام پنجره ها را باز کنید ، در باغ قدم بزنید ، مهم نیست ، ایده اینجا این است که خود را با تمام خوبی هوا و آفتاب تغذیه کنید.

4- کاری خلاقانه انجام دهید

خلق و ساختن چیزی ، چه کیک باشد یا نقاشی یا آویز کشیدن دیوار ماکروما ، مغز شما را تغذیه می کند و انرژی بیشتری به شما می دهد.

دانشمندان به کشف شواهد دلگرم کننده ای ادامه می دهند که انجام فعالیت های خلاقانه – از نقاشی تا گیاهان گلدان تا برنامه ریزی برای مهمانی ها – برای سلامتی و سلامت روان شما مفید است. دلیل خلاقیت برای ما بسیار خوب است ، این است که ما را در یک حالت روان “روان” قرار می دهد – به عبارت دیگر ، ما در وظیفه ای که انجام می دهیم بسیار گم می شویم که همه چیز دیگر از بین می رود.

تحقیقات نشان داده است که وقتی در وضعیت جریانی قرار داریم ، امواج مغزی کند می شوند و افکار اصلی بهتر شکل می گیرند. علاوه بر این ، قشر پیشانی به طور موقت غیرفعال می شود ، یا “ساکت می شود” ، و این باعث می شود ما نسبت به ایده های خود انتقاد کمتری داشته و شجاعت بیشتری داشته باشیم. سرانجام ، وقتی خلاق هستیم ، مغز ما “یک آبشار عظیم از شیمی عصبی” را آزاد می کند ، از جمله مقادیر زیادی اندورفین ، سروتونین و دوپامین. اینها مواد شیمیایی ایجادکننده لذت و رضایت هستند که بر خلاقیت و رفاه تأثیر می گذارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>