چرا هنرهای زیبا پیشرو در رونق بهسازی منازل است

[ad_1]

نظر: هر بحرانی برندگان خود را دارد ، و به نظر می رسد در این دنیای Covid کالاهای خانگی ، گالری های هنری و حتی باغبانی و فروشگاه های DIY (برای مثال چند مورد) را می توان در این گروه قرار داد.

علیرغم آخرین تغییرات سطح هشدار ، روند بهبود خانه

با بیشتر شدن افراد و وقت گذراندن در خانه ، تمایل به ایجاد صنوبر برای محیط اطراف خود

با این حال ، شاید یکی از بزرگترین ناهنجاری ها ، تأثیر مثبتی باشد که همه گیر بر گالری ها و هنرمندان گذاشته است ، و در نتیجه باعث افزایش علاقه آنلاین و فروش قفل شده است.

بیشتر بخوانید:
* Covid-19: با ماندن در خانه نیوزیلندی ها فروش هنر افزایش یابد
* پاتریشیا پیچینینی ، هنرمند جنجالی استرالیایی ، نمایش را به اوکلند می آورد
* گزش رونو بوم: معاملات کم فروشی

در حالی که کمبود مسافرت در خارج از کشور ، نرخ بهره پایین و افرادی که در حال جستجو برای سرمایه گذاری های جایگزین هستند (به ویژه در بخش جمعیتی بالا) ، همگی عامل اصلی این رونق هستند ، اما این سوال همچنان باقی است ، آیا این یک روند مداوم خواهد بود ، یا این فقط یک مد جداسازی ویروس کرونا است؟

دیوانگی خانه سازی کوید

صاحبان گالری هایی که من در محوطه پارنل با آنها صحبت کرده ام گفته اند خیلی زود است که بگویم این روند تا سال 2021 ادامه خواهد داشت یا خیر.

اما ، از نظر آنها همه اتفاق نظر داشتند که فروش ژانویه ، علی رغم کاهش ساعات کاری و تعطیلات طولانی تابستان ، غیر معمول است.

بسیاری از آنها در مورد سال آینده احساس سرسختی می کنند ، گالری ها گزارش می دهند که در نمایشگاه هنری اخیر اوکلند فروش زیادی داشته اند ، حتی اگر یک روز زودتر به دلیل تغییر سطح هشدار مجبور به تعطیلی شود.

یک عامل مهم برای افزایش اوضاع در منزل ، رونق دگرگونی به دلیل تغییر فرهنگی بی سابقه ای است که در آن مقررات منع رفت و آمد ، فاصله اجتماعی و عقب نشینی به راحتی خانه به یک امر عادی تبدیل شده است.

چریل آدامسون: من ، یکی ، به دقت این فضا را تماشا خواهم کرد تا ببینم آیا این

عرضه شده

شریل آدامسون: من ، یکی ، با دقت تمام این فضا را تماشا می کنم تا ببینم آیا این “دهه خانه” (همانطور که برخی آن را ابداع کرده اند) ادامه دارد یا خیر.

پیله کردن جایی است که افراد برای امنیت و حریم شخصی ، خانه های ما جستجو می کنند

به پروژه های خانه گیر کنید (انگیزه های اصلی آن بی حوصلگی و داشتن وقت بیشتر برای شماست) ، و باعث ایجاد یک بازسازی غیر منتظره می شود – با فروشگاه های DIY ، باغبانی و فروشگاه های لوازم خانگی همه از مزایای آن بهره مند می شوند.

و در حالی که مرزها برای آینده قابل پیش بینی هنوز بسته نیستند ، افراد درآمد قابل استفاده بیشتری را به جای سرگرمی ، مسافرت یا خرده فروشی به منزل منتقل می کنند ، جایی که آنها فقط به دنبال کارهایی برای راحتی و راحتی نیستند (به عنوان مثال صندلی های دفتر کار ، میز و غیره) ، اما ترجیح داده اند در محیط خود (هنر و دکوراسیون) سرمایه گذاری کنند تا فضای موجود در آنها را بهتر ارزیابی کنند.

این روزها سفارش یک قطعه هنری سریعتر از سفارش یک مبلمان به دلیل تاخیر در زنجیره تامین بار است.

گالری های هنری که در دنیای کوید سازگار هستند

مانند بسیاری از صنایع دیگر ، اختلال گسترده ناشی از Covid گالری های هنری را مجبور کرد تا خارج از چارچوب فکر کنند تا گفتگوی منظم با مشتریان را حفظ کنند و همچنان مرتبط باشند.

بسیاری این کار را با تکرار آجر و خمپاره انداز در یک سیستم عامل دیجیتال انجام دادند.

این شامل ارائه مشاوره آنلاین به مشتریان ، فتوشاپ یک قطعه هنری در تنظیمات مختلف اتاق و دیجیتالی کردن نمایشگاه های هنری بود.

خوشبختانه ، بسیاری از گالری ها خوش شانس بودند که قبل از وقوع همه گیری ، حضور آنلاین قدرتمندی داشتند ، که بسیار عالی تر از Covid بود زیرا مردم وقت داشتند تا در خانه به مرور آنلاین بپردازند.

از آنجا که کمپین “پشتیبانی محلی” در حین قفل شدن در اوکلند و در سراسر کشور بسیار مورد توجه کیویس قرار گرفت ، دلایل برجسته بودن گالری ها دو برابر است – نه تنها از گالری محلی خود حمایت می کنید ، بلکه از یک هنرمند محلی نیز حمایت می کنید.

اوکلند نامحدود

یولوندا هیکمن ، هنرمند ، در مورد نمایش های آینده خود در نمایشگاه هنر اوکلند و پاتوق های مورد علاقه خود در اطراف شهر مرکزی صحبت می کند.

بنابراین ، ارزش مبادله ای که ایجاد می شود بسیار بیشتر از رابطه ذاتی است که هنگام خرید از یک غول خرده فروشی بین المللی یا تولید کننده عمده وجود دارد. به نظر من ، گالری ها در این روند بهبود خانه مقدم بودند.

ظهور دفتر DIY

Covid-19 تغییراتی را که قبلاً در محل کار از قبیل ساعات کار انعطاف پذیر ، گزینه های کار از راه دور و فضای کار مشترک اتفاق می افتاد تسریع کرد.

بدون شک یکی از تأثیرات طولانی مدت همه گیری در این مورد این است که افراد بیشتری حتی پس از برداشتن دستورات قفل ، به کار خود در خانه ادامه خواهند داد.

کار از راه دور به معنای افزایش جلسات مجازی است که اغلب در سیستم عامل هایی مانند ZOOM ، Skype و Google Hangouts برگزار می شود.

با این جلسات مجازی ، مردم در حال ایجاد فرصتی برای همکاران ، مدیران و مشتریان خود هستند تا دریچه ای به دنیای خود داشته باشند. و از آنجا که ما مجبور شده ایم نحوه کار و زندگی خود را به شدت تغییر دهیم – با تبدیل شدن به دفتر کار خانه ها ، مردم به دنبال ایجاد محیط هایی هستند که این را منعکس کنند.

به همین ترتیب ، برخی از افراد در زمینه تزئینات پس زمینه – اعم از گیاهان ، کارهای هنری ، چند مورد در قفسه ، گل آرایی – سرمایه گذاری کرده اند تا “فضای دفتر کار در خانه” آنها تا حد امکان حرفه ای به نظر برسد.

این به این دلیل است که افراد می خواهند خانه های خود را شخصی سازی ، سازماندهی و نوسازی کنند تا بتوانند در شرایط بسیار غیرمعمول فضای مناسبی را برای انجام تجارت به طور معمول ایجاد کنند.

با تغییر عادات مصرف کننده ، جهشی در DIY و بهبود خانه ایجاد شده است ، همه گیر مطمئناً یک تغییر دهنده بوده است.

نوسازی فضاهای زندگی (برای سازگاری با فضاهای اداری و حتی کلاسهای درس) اثبات شده است که هم مثمر ثمر است و هم جذاب ، فضای خالی بسیاری را پر می کند ، در عین حال نظم آرامش بخشی را در زمان عدم اطمینان زیاد فراهم می کند.

با بازگشت اقتصاد نیوزیلند سریعتر از آنچه پیش بینی شده بود و اعتماد به نفس مصرف کننده در حال رشد است ، بخش بهبود DIY / خانه مطمئناً به شدت عمل کرده است. برای مثال ، من این فضا را با دقت تماشا خواهم کرد تا ببینم آیا این “دهه خانه” (همانطور که برخی آن را ابداع کرده اند) ادامه دارد یا خیر.

چریل آدامسون مدیر کل انجمن بازرگانی پارنل است

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>