چرا مطالعات موردی باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد

[ad_1]

Andrea Stevens: مطالعات موردی با سایر محتوای بازاریابی که برای تجارت خود تولید می کنید بسیار متفاوت است.

عرضه شده

Andrea Stevens: مطالعات موردی با سایر محتوای بازاریابی که برای تجارت خود تولید می کنید بسیار متفاوت است.

نظر: طیف گسترده ای از انواع محتوا که می توانید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ایجاد کنید ، می تواند ذهن آزار دهنده باشد.

محتوای وب سایت ، صفحات فرود ، محتوای رسانه های اجتماعی ، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات گوگل ، خبرنامه های ایمیل ، وبلاگ ها – لیست ادامه دارد.

مطالعات موردی شایسته ذکر ویژه ای است.

برای بسیاری از مشاغل ، آنها باید یک م strategyلفه مهم استراتژی بازاریابی باشند. آنها ارزش مشتری را که ایجاد می کنید تأیید می کنند و تقریباً در هر جایی قابل استفاده و استفاده مجدد هستند.

نمونه هایی از این موارد در وب سایت شما – صفحه اصلی ، یا یک بخش اخبار یا موارد موردی – در کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل ، در تبلیغات ، در رسانه های اجتماعی و RFP وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
* ساخت یک وب سایت خدمات فروش
* چرا نمایه شرکت شما باید همه چیز در مورد مشتری شما باشد
* هدف برند: ناگت طلای شماست که همه چیز را هدایت می کند

مطالعات موردی چیست؟

مطالعات موردی بر روی مشتری خاصی متمرکز است که برای غلبه بر مشکلی که با آن روبرو بوده اند از محصولات یا خدمات شما استفاده کرده است.

به عبارت دیگر ، مطالعات موردی با سایر محتوای بازاریابی که برای تجارت خود تولید می کنید ، مانند تبلیغات ، توضیحات محصول و بروشورها بسیار متفاوت است.

در حالی که باید با این نوع محتوا با مشتریان خود صحبت کنید ، اما به قول خودتان – نام تجاری ، قابلیت ها ، محصولات ، خدمات و غیره – خود محتوا همچنان مربوط به شماست.

از طرف دیگر ، مطالعات موردی در مورد شما نیست. آنها درباره مشتری شما و مراحلی است که شما برای حل مشکل وی برداشته اید ، اغلب با نقل قول مشتری از طریق متن.

مطالعات موردی همچنین داستان هایی با شروع (جایی که مشتری را معرفی می کنید و مشکل را توضیح می دهید) ، میانه (آنچه شما انجام داده اید و نحوه انجام آن) و پایان (توضیح چگونگی حل مشکل مشتری در حال حاضر) است.

تفاوت مطالعه موردی و توصیف پروژه چیست؟

از مطالعات موردی و توصیف پروژه ها اغلب به عنوان یک چیز یاد می شود ، اما کاملاً متفاوت است.

شرح پروژه مروری اجمالی و سطح بالا در مورد پروژه ای است که برای مشتری به پایان رسانده اید. مطالعات موردی با اطلاعات خاص به جزئیات بیشتری می پردازند ، بنابراین معمولاً طولانی تر هستند.

همچنین ، توضیحات پروژه در مورد شماست – نحوه تحویل پروژه برای مشتری. همانطور که در بالا ذکر شد ، مطالعات موردی داستان مشتری شما است. همچنین یک قالب وجود دارد که می توانید دو سبک را با هم ترکیب کنید.

چرا مطالعات موردی یک سرمایه تجاری است

مطالعات موردی فواید و نتایج کسب و کار شما را تأیید می کند – همانطور که در بازاریابی و ارتباطات شما شرح داده شده است.

مشتریان بالقوه می توانند “پشت پرده” تجارت شما را زیر نظر بگیرند. آنها از طریق سخنان مشتریان موجود ، درباره روش و روند شما یاد می گیرند تا درک عمیق تری از کار با شما داشته باشند.

مطالعات موردی ثابت می کند که شما واقعاً می توانید آنچه را که می گویید انجام دهید ، انجام دهید. آنها همچنین نشان می دهند که شما در حل مشکلات مشابه مشکلاتی که مشتری بالقوه می خواهد حل کند ، تجربه واقعی دارید.

مطالعات موردی چگونه به سفر خریدار کمک می کند؟

مشتریان هنگام خرید محصول یا خدمات چندین مرحله را طی می کنند. از این مراحل اغلب به عنوان سفر خریدار یاد می شود.

مرحله ای که مطالعات موردی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند – و جایی که می توان آنها را بدون شک م theثر دانست – مرحله بررسی است.

این مرحله مراحل آگاهی و علاقه را دنبال می کند که مشتری شما مشکلی را شناسایی می کند و شروع به جستجوی راه حل می کند. مرحله ملاحظه جایی است که مشتری شروع به تمرکز بر روی محصولات و خدمات خاص می کند و در مورد آنها جزئیات بیشتری تحقیق می کند. مطالعات موردی ابزاری ایده آل برای این مرحله است.

چه چیزی یک مطالعه موردی خوب را ایجاد می کند؟

  • قابل استفاده است – مشتری ، مشکل و داستان کلی که در مطالعه موردی شما توضیح داده شده است باید برای مشتری قابل تامل باشد. این به مشتری کمک می کند ببیند راه حلی که شما ارائه داده اید چگونه می تواند به مشکل او کمک کند.
  • این داستان کامل – از ابتدا تا انتها – را توضیح می دهد.
  • این نشان می دهد ، به جای روایت – داستان باید محصولات یا خدمات شما را در عمل نشان دهد.
  • این دیدگاه مشتری را نشان می دهد – مطالعات موردی باید نشان دهد که چگونه محصولات یا خدمات شما مشکلی را حل کرده اند ، و نقل قول های مشتری به عنوان دلیل اثبات شده است.
  • این از داده ها استفاده می کند – می گویند که “بهره وری 18 درصد بهبود یافته” نسبت به “بهبود بهره وری” موثرتر است.
  • خواندن آن آسان است – افرادی که مطالعات موردی شرکت شما را می خوانند ، وقت و حوصله ای ندارند که متن متنی را به چالش بکشند.

آندره استیونس مدیر آژانس نوشتن متن است فولیو و Folio دیجیتال، کار با مارک های B2B و خدمات حرفه ای برای انتشار محتوای برند سازی. بخشهای تخصصی وی شامل معماری ، مهندسی ، ساخت و ساز ، فناوری ، امور مالی ، مشاوره مدیریت و بخش دولتی است. مقاله قبلی او در جریان بود ساخت یک وب سایت خدمات فروش.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>