چرا توانایی استراحت و آرامش را از دست داده ایم

[ad_1]

خواه عید پاک را جشن بگیرید یا نه ، احتمال یک آخر هفته طولانی می تواند مانند هدیه هزار تخم شکلات باشد.

وقتی زندگی مدرن ما را از چرخه طبیعی استراحت در 24 ساعته و تغییر تدریجی فصول دور می کند ، بشر به طور فزاینده ای باید برای استراحت بجنگد ، در حالی که ما زندگی خود را با وسایل ، اضافه کاری در محل کار و آخر هفته های پروژه های DIY بهم می ریزیم .

ما باید یاد بگیریم که چگونه استراحت کنیم و آخر هفته آخر عید پاک مکان خوبی برای شروع است. فقط آنچه در آن چهار روز انجام می دهیم بلکه در روزهای منتهی به تعطیلات است که میزان استراحت ما را تعیین می کند.

آرامش برای افراد مختلف متفاوت به نظر می رسد.  گذراندن وقت در ساحل با مردم ، یا حیواناتی که دوستشان داریم ، یکی از راه های ورود افراد به استراحت است.

اندی جکسون / چیزها

آرامش برای افراد مختلف متفاوت به نظر می رسد. گذراندن وقت در ساحل با مردم ، یا حیواناتی که دوستشان داریم ، یکی از راه های ورود افراد به استراحت است.

دکتر Sven Hansen ، متخصص در زمینه آموزش تاب آوری برای مشتریان مختلف شرکت ها ، می گوید: “استراحت برای همه متفاوت است و هنر یک زندگی خوب این است که بدانید چه چیزی نیاز دارید.”

بیشتر بخوانید:
* تعطیلات رسمی متارکی متغیر “خارق العاده” ، “گامی بزرگ” به جلو
* شورای شهر کریستچرچ در کنار خود کمی (از کار) لذت می برند
* پیراهن هوشمند می تواند به جلوگیری از حوادث محل کار کمک کند

هانسن می گوید نزدیک شدن به استراحت ما با قصد یک ضرورت نسبتاً جدید است. قبل از اینکه برق و لامپ شب ما را به روز تبدیل کند ، در اصل نزول شب ما را مجبور به استراحت می کرد.

در همین حال ، زمستان زمان خرابی فصل رشد تابستان را فراهم می کند. برای الگوهای مهاجرت سالانه حیواناتی که شکار یا ماهیگیری می کردیم ، همین بود.

جدایی تدریجی ما از دنیای طبیعی باعث می شود که بسیاری از ما جدا از فصول زندگی کنیم.

اما کسانی هستند که دوباره به نظم قدیمی متصل می شوند. برای مثال برخی از مائوری ها این ریتم های گذشته را دوباره کشف می کنند و مفهوم ماراتاتاکا ، تقویم قمری را با زندگی مدرن درمی آورند.

وی توضیح می دهد: “در هر ماه یک دوره بی تحرکی و آرامش وجود دارد.”

“دوره هایی وجود دارد که با هم می ایستید و میهمانی می شوید و دوره هایی که بیشتر روز را در نماز و تفکر می گذرانید.”

دکتر رنگی ماتاموا متخصص نجوم مائوری است.

عرضه شده

دکتر رنگی ماتاموا متخصص نجوم مائوری است.

گرانت موریس ، دانشیار دانشگاه می گوید: تعطیلات و آخر هفته ها از ایده های فرهنگی یا مذهبی (در پیدایش خدای ابراهیمی برای هر شش روز یا کار یک روز تعطیل اعلام کرد) به یک قانون قانونی با اولین دولت کار نیوزلند در دهه 1930 آغاز شد. حقوق در دانشگاه ویکتوریا با علاقه خاص به تاریخ حقوق.

در حالی که آخر هفته به تدریج شامل شنبه شد و تعطیلات رسمی قانونی به تقویم اضافه شد ، موریس می گوید: “شما می توانید بگویید از دهه 1980 به بعد ما کمی عقب رفته ایم”.

محل کار مدرن با دسترسی 24 ساعته به همکاران ما از طریق گپ و ایمیل باعث شده استراحت ناهار ، عصرها ، تعطیلات آخر هفته و تعطیلات طولانی مدت خراب شود.

کیرستن کیون ، روانشناس متخصص در محیط های محل کار می گوید: “اگر با مغز و بدن خود طوری رفتار کنید که گویی ماشین هستند ، در نهایت علائم ساییدگی نشان داده می شود و اختلال در عملکرد ایجاد می شود.”

Keown به جای گذراندن یک مشت آخر هفته طولانی هر سال برای جبران استراحت ، پیشنهاد می کند که هر 20 یا هر دقیقه یک بار در طول روز استراحت های میکرو داشته باشید. این می تواند کشش ، مالیدن مقداری کرم دست ، یک پیاده روی کوتاه ، یا ناهار با یک دوست باشد تا اینکه غذا را پشت میز خود بکشید.

رقیبی در ساحل به ساحل امسال.  ورزش در طبیعت روشی است که بسیاری از مردم از کار دور می شوند.

چیز

رقیبی در ساحل به ساحل امسال. ورزش در طبیعت روشی است که بسیاری از مردم از کار دور می شوند.

اگر وقت خود را صرف گوش دادن به موسیقی یا پادکست یا حتی فقط خیره شدن به آسمان می کنید ، خانه رفت و آمد نیز می تواند بخشی از راه حل باشد. او می گوید: “تا وقتی که به خانه برمی گردید ، شما دیگر این سیم پیچ محکم نیستید.”

هانسن ، مربی تاب آوری ، حتی پیشنهاد می کند قبل از آخر هفته طولانی رژیم استراحت خود را شروع کنید. او می گوید ، چند شب اولیه در هفته قبل می تواند به آمادگی برای استراحت عمیق تر در عید پاک کمک کند. بنابراین ، رسیدن به خواب تنها اولویت آخر هفته شما نیست.

وی می افزاید: “بهتر است زودتر از خوابیدن به جای خوابیدن در خواب” ، در حالی که چرت بعد از ظهر نیز بهتر از خواب است – با این هدف که بیدار شدن از خواب صبح را در کل هفته حفظ کنید.

هانسن می گوید ، فکر طولانی و سخت در مورد چگونگی گذراندن چهار روز ، فکر خوب دیگری است. او به تیم نت بال سرخس های نقره ای و چگونگی برنامه ریزی آنها برای جوان سازی بعد از بازی اشاره می کند.

او می گوید: “آنها دقیقاً می دانند که چه کاری باید انجام دهند – حمام یخ ، خواب ، وعده غذایی مناسب.”

دستورالعمل هرکسی برای خسته کردن متفاوت خواهد بود – شاید ورزش در طبیعت ، یافتن مکان آرام با کتاب ، گذراندن وقت با افراد مورد علاقه خود.

کیون می گوید ، تحقیقات نشان می دهد که افراد برونگرا راحت تر در محیط تحریک پذیرتر استراحت می کنند ، در حالی که افراد درونگرا برای آرامش باید از آن دور شوند.

و آن پروژه DIY کاملاً روی میز نیست. همه اینها به این بستگی دارد که آیا می توانید همان کاری را که هانسن “جریان جریان” می نامد ، وارد کنید. این زمانی است که فرد کاملاً درگیر یک وظیفه شده است ، از افکار همیشگی مغز کاسته و به نوعی آرامش ذن دست می یابد.

او می گوید: “اگر شما می توانید ماشین و ابزار را به خوبی قلع و قمع كنید كه واقعاً نیازی به فكر كردن در مورد آن نداشته باشید ، این قطعاً به عنوان یك حالت آرامش عمیق واجد شرایط است.” هیچ ایده ای ندارید که زیر سرپوش چه می کنید.

در این صورت ، “ممکن است بخواهید پس انداز کنید و به کسی پول پرداخت کنید تا این کار را انجام دهد” ، و در عوض این آخر هفته را با تمرکز بر انجام کاری که دوست دارید ، استفاده کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>