پل “منحصر به فرد همیلتون” در مسیر منتهی به عبور از رودخانه وایکاتو

[ad_1]

همیلتونی ها می توانند انتظار داشته باشند که پل جدید 135 میلیون دلاری خود بر روی رودخانه وایکاتو به زودی شکل می گیرد اما یافتن یک گذرگاه جدید برای کمبریج ممکن است یک پل خیلی دور باشد.

پل چهارخطه 215 متری که همیلتون را با ساختمان مسکونی جدید طاووس در جنوب شهر متصل می کند ، اکنون شش ماه به مرحله ساخت سه ساله خود رسیده است.

حدود 3000 تن فولاد که بیشتر آن از چین وارد می شود ، از طریق بندر ناپیر برای ساخت این پل وارد شده است.

شرکتهای ساخت نیوزیلند ، برخی از شرکت همیلتون ، برای برش ، جوشکاری و مونتاژ اجزای فولادی پل استفاده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
* شورای شهر همیلتون 135 میلیون دلار قرارداد برای پل رودخانه و جاده های جدید اعطا می کند
* خطوط برق برای ایجاد پل جدید روی رودخانه وایکاتو جابجا شدند
* نمایندگانی که توسط iwi برای حضور در کمیته های شورای Waipā انتخاب شده اند

برداشت یک هنرمند از پل طاووس با طراحی منحصر به فرد اسکله آن در تکیه گاه مرکزی.

عرضه شده

برداشت یک هنرمند از پل طاووس با طراحی اسکله منحصر به فرد آن در تکیه گاه مرکزی.

HEB Construction برنده قرارداد ساخت این پل شد. صدها نفر در مراحل مختلف در این پروژه شرکت خواهند کرد و تلاش شده است تا از پیمانکاران محلی برای این کار استفاده شود.

این پل از ضلع جنوبی رودخانه 100 متر بر روی زمین قرار دارد و 100 متر دیگر رودخانه به سمت شمال رودخانه ، جایی که با Hillcrest متصل می شود.

اندرو پارسونز ، مدیر اجرایی شورای اجرایی همیلتون ، و مهندس پروژه تاهل لارنس ، مسئول اطمینان از صحت اجرای پروژه هستند.

پارسونز گفت: “پل بسیار بزرگ است تا بتواند در جای خود قرار بگیرد بنابراین آنچه مردم در ابتدا می بینند کارهای زمینی در تکیه گاه های شمال و جنوب است.”

قبل از ساخت سه تکیه گاه پل ، سایت برای کارهای فناوری ژئو آماده شده است.

کریستل یاردلی / چیزها

قبل از ساخت سه تکیه گاه پل ، سایت برای کارهای فناوری ژئو آماده شده است.

گام بعدی تهیه سایت برای اسکله مرکزی بود.

“شما خواهید دید که این شروع در سال آینده ظاهر می شود و سپس تک تیرها به تدریج برداشته می شوند ، آن زمان است که شروع به شبیه شدن به یک پل می کند.”

پارسونز و لارنس گفتند که این پل تنها بخشی از پروژه ساخت شبکه حمل و نقل جدید در جنوب شهر بود.

اما پل برای همه آن مهم بود. این امر می تواند طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل را برای اتومبیل ها ، اتوبوس ها ، اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی ، واکرها و دوچرخه سواران فراهم کند.

کلی مدیر اجرایی اتاق بازرگانی کمبریج ، کلی بوزید در پل خیابان ویکتوریا.  تقاطع باریک دو بانده در زمان اوج ترافیک گرفتار می شود.

کریستل یاردلی / چیزها

کلی مدیر اجرایی اتاق بازرگانی کمبریج ، کلی بوزید در پل خیابان ویکتوریا. تقاطع باریک دو بانده در زمان اوج ترافیک گرفتار می شود.

این سرویس همچنین خدمات حیاتی مانند آب ، فاضلاب ، برق و اتصالات مخابراتی را انجام می دهد.

پارسونز گفت: “این پل از نظر ملی دارای اهمیت است.”

“این از تصمیمات طراحی شده توسط اعضای منتخب ، iwi ، جامعه برخوردار بوده است.

“برای مثال می توانید در اسکله مرکزی آن را ببینید. این ستون به جای اینکه فقط یک ستون کاربردی باشد و پل را بالا نگه دارد ، از طرحی منحصر به فرد برخوردار است ، بلکه منحصر به فرد همیلتون است. “

پل ویکتوریا در کمبریج 115 ساله است و به یک تعمیر 2.6 میلیون دلار نیاز دارد.

کریستل یاردلی / چیزها

پل ویکتوریا در کمبریج 115 ساله است و به یک تعمیر 2.6 میلیون دلار نیاز دارد.

در جنوب جنوبی ، اکنون هزینه های ساخت یک پل جدید بر روی رودخانه اتصال کمبریج و لیمینگتون به مرز 70 میلیون دلار رسیده است.

این برای شورای منطقه Waip That’s بسیار شیب دار است تا بتواند بودجه خود را تأمین مالی کند ، یا از مودیان آن مالیات بگیرد ، بنابراین پرداخت کمک مالی از آژانس حمل و نقل نیوزیلند به عهده بانک است.

یک پل جدید به بودجه پیش نویس برنامه بلند مدت شورا راه پیدا نکرده است ، اما جیم مایلچریست ، شهردار وایپو گفت که گزارش های امکان سنجی و تحقیق در پس زمینه برای یافتن بهترین مکان برای یک پل از رودخانه ادامه دارد.

Mylchreest گفت: “همه انتظار دارند مدتی در آینده نزدیک ، زودتر از دیرتر ، به یک پل دیگر احتیاج داشته باشد و کارهای زیادی برای شناسایی بهترین مکان در حال انجام است.”

کلی بوزید و جامعه تجاری در حال لابی گری در شورای منطقه Waipā هستند تا مکانی را برای یک پل جدید مشخص کنند.

کریستل یاردلی / چیزها

کلی بوزید و جامعه تجاری در حال لابی گری در شورای منطقه Waipā هستند تا مکانی را برای یک پل جدید مشخص کنند.

پس از آن مسئله “حفاظت از آن مکان” و دیدن اینکه آیا حجم ترافیک به یک نقطه اوج برای صدور یارانه Waka Kotahi رسیده است ، خواهد بود.

“ما باید نسبت سود و هزینه را درست بدست آوریم تا بتوانیم بودجه دولت را بدست آوریم.”

Mylchreest گفت این شورا همچنین باید سن پل خیابان ویکتوریا را که بیشترین ترافیک بین دو حومه شهر را حمل می کند ، در نظر بگیرد.

115 ساله بود و به یک کار تعمیر 2.6 میلیون دلاری نیاز داشت.

وی گفت: “ایمن است اما نیاز به تعمیراتی دارد. ظرفیت آن محدود است و همه این موارد در میان مدت به این واقعیت کمک می کنند ، ما به یک پل جدید احتیاج داریم. “

کلی بوزید ، رئیس اجرایی اتاق بازرگانی کمبریج گفت که جامعه بازرگانی فقط می خواست که شورا “صلیبی را روی نقشه قرار دهد” تا نشان دهد که کجا پل ساخته می شود.

“هیچ کس انتظار ندارد که پل جدیدی در سه سال آینده ساخته شود اما باید ببینیم که این پل در جریان کار شورا قرار دارد.

“ما به دنبال ورود به برنامه بلند مدت هستیم و پل در بالای ما قرار دارد.”

جامعه تجارت در دسامبر سال 2020 با کارمندان شورا و اعضای منتخب دیدار کرد.

موافقت نامه ای برای شورا منعقد شد که گزارش پیشرفت کار در شناسایی محل پل احتمالی در ماه ژوئن را برای همکاری در کار استراتژی جدید حمل و نقل گزارش کند.

بوزید گفت: “این اکنون به ماه سپتامبر برگشته است که کمی نگران کننده است زیرا من نمی خواهم سال آینده تحت فشار قرار بگیرم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>