پس از انسداد یک هفته ای کانال عقب مانده کانال سوئز پاک شد

[ad_1]

بنا به گفته مقامات مصر ، پس از کشتی هایی که پس از زمینگیری یک کشتی غول پیکر کانتینر دار در کانال سوئز ساخته شده بودند ، بلاک مانده کشتی ها ساخته شده است.

رئیس اداره کانال سوئز ، اسامه رابعه گفت که 85 کشتی نهایی که 3.8 میلیون تن حامل بودند ، روز شنبه (به وقت محلی) از کانال عبور کردند.

فشرده سازی عملیات و پاکسازی سریع عقب مانده کشتی ها توانایی این مقام را در رسیدگی به موارد اضطراری نشان می دهد ، این امر در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد و افزود که عبور موفقیت آمیز از این تعداد کشتی در این مدت کوتاه یک دستاورد جدید است برای اقتدار.

اداره کانال سوئز می گوید که بالاخره مانده کشتی ها پاکسازی شده است.

AP

اداره کانال سوئز می گوید که بالاخره مانده کشتی ها پاکسازی شده است.

این کانال به طور معمول روزانه حدود 50 کشتی را اداره می کند ، اما مجبور شد برای پاکسازی باقیمانده ها ، آن را به 80 تا 90 فروند برساند.

از زمان آزادسازی ابعاد آسمان خراش Ever Given در تاریخ 29 مارس ، 422 کشتی از این کانال عبور کرده اند ، پس از آن کانال را تقریباً یک هفته مسدود کرد و توجه بین المللی را به صنعت حمل و نقل جهانی جلب کرد.

بیشتر بخوانید:
* مصر خسارت 1.4 میلیارد دلاری از کشتی گیر کرده در کانال سوئز را انتظار دارد
* خلبانان کانال سوئز پس از زمینگیری کشتی باری مورد بررسی قرار می گیرند
* کشتی غول پیکر کانتینری که کانال سوئز را مسدود کرده بود آزاد شد
* قبل از هرگز داده شده: در تمام دفعات دیگر کانال سوئز مجبور به بسته شدن شد

هنگامی که کشتی کانتینری 200000 تنی با پرچم پاناما در 23 مارس در کانال سوئز پهلو گرفت ، تجارت جهانی را خفه کرد و کشورهای تجاری از جمله نیوزیلند را تحت تأثیر قرار داد.

Ever Given ، یک کشتی باری با پرچم پاناما ، در دریاچه بزرگ تلخ مصر سه شنبه ، 30 مارس 2021 دیده می شود.

محمد الشاهد / AP

Ever Given ، یک کشتی باری با پرچم پاناما ، در دریاچه بزرگ تلخ مصر سه شنبه ، 30 مارس 2021 دیده می شود.

بیش از 99 درصد از واردات / صادرات نیوزیلند از طریق دریا انجام می شود. این تناژها 80 درصد ارزش تجارت ملی را تشکیل می دهند.

و بخش قابل توجهی از این تجارت تحت تأثیر تاخیرها قرار گرفت ، زیرا کانال سوئز 12 درصد حمل و نقل جهانی را از طریق مسیر تنه اروپا-آسیا منتقل می کند.

همانطور که دنیا تماشا می کرد ، Ever Given به مدت شش روز در کانال اسکان داده شد و تیم ها برای آزاد سازی کشتی با جزر و مد کار کردند.

این انسداد فشار بیشتری بر زنجیره های تأمین که هم اکنون از بیماری همه گیر Covid-19 کشیده شده اند ، وارد می کند.

کشتی باری به اندازه آسمان خراش از طریق کانال سوئز مصر گوه ریزی شده بود که فشار بیشتری را بر حمل و نقل جهانی وارد کرد.

Cnes2021 / AP

کشتی باری به اندازه آسمان خراش از طریق کانال سوئز مصر گوه ریزی شده بود که فشار بیشتری را بر حمل و نقل جهانی وارد کرد.

فعالیت این کشتی یک امر ماورا قاره ای است: صاحبان کشتی ژاپنی ، اپراتور آلمانی ، شرکت بیمه انگلیس ، منشور تایوانی و خلبانان کانال مصری هستند – در حالی که خود کشتی در پاناما پرچم گذاری می شود.

Ever Given و محموله های آن در حال حاضر در دریاچه Great Bitter ، تقریباً در نیمه راه کانال قرار دارند.

در حالی که این اولین بار نیست که کانال مسدود می شود ، اما این حادثه یک هفته ای هزینه های هنگفتی را متحمل شده است.

پس از گیر افتادن Ever Given در کانال ، صدها کشتی مجبور به صف شدند.  برخی تصمیم گرفتند که در اطراف آفریقا تغییر مسیر دهند و هفته ها به سفر خود اضافه کنند.

AP

پس از گیر افتادن Ever Given در کانال ، صدها کشتی مجبور به صف شدند. برخی تصمیم گرفتند که در اطراف آفریقا تغییر مسیر دهند و هفته ها به سفر خود اضافه کنند.

به گفته مقام ارشد کانال ، مصر انتظار بیش از 1.4 میلیارد دلار غرامت دارد. وی همچنین به کشتی هشدار داد و در صورت رسیدگی به خسارات وارد دادگاه ، محموله های آن از مصر خارج نمی شوند.

به گفته آژانس های Leth که خدمات عبور از کانال سوئز را ارائه می دهند ، بیشتر کشتی هایی که منتظر عبور از مسیر تجارت جهانی بودند ، کشتی های فله بری بودند – که محموله های بسته بندی نشده مانند غلات ، ذغال سنگ و سنگ آهن را حمل می کنند – و کشتی های کانتینری.

به گفته آن ، حدود 75 تانکر نفت خام و شیمیایی وجود دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>