پسر مبتلا به اوتیسم از کمیسار کودکان می پرسد: ‘آیا می توانید لطفا به مدرسه من بیایید و به من کمک کنید؟’

[ad_1]

پسری اوتیستیک به کمیساریای کودکان نامه نگاری کرده و گفته است که از تحصیل در مدرسه کنار گذاشته می شود "مثل اینکه من نباید وجود داشته باشم".

TATYANA TOMSICKOVA / 123RF

پسری اوتیستیک به کمیساریای کودکان نامه نگاری کرده و گفته است که از تحصیل در مدرسه کنار گذاشته می شود و این احساس را برای او ایجاد می کند “مثل اینکه من نباید وجود داشته باشم”.

این داستان در ابتدا در RNZ.co.nz منتشر شده و با مجوز بازنشر می شود.

کمیسر کودکان هشدار داده است که محرومیت یک پسر از اوتیسم توسط یک مدرسه نوک کوه یخی از مشکلات است.

قاضی اندرو بكرافت پس از آنكه پسر 13 ساله پس از تعلیق به دلیل مشاركت در دعوا به او نامه نوشت ، در این پرونده مداخله كرد.

این پسر سال گذشته به عنوان نام نویسی مستقیم به مدرسه نقل مکان کرد ، به این معنی که وزارت آموزش و پرورش پس از عدم پذیرش اولیه مدرسه ، به وی دستور داد تا وی را ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید:
* KEA Kids News: چگونه لگو درمانی زندگی کودک 4 ساله مبتلا به اوتیسم را تغییر داد
* خانواده من حقیقت دردناکی را در مورد خدمات بهداشت روان دریافتند
* کمیساریای کودکان می گوید: اخراج پسر توسط استرالیا نقض حقوق است
* تلاش مادر ساحل غربی برای کمک گرفتن از خدمات بهداشت روان کودک

پس از آنكه فدراسيون مديران مدارس از ثبت نام آنها امتناع كردند ، مگر اينكه وزارت از حمايت كافي براي حفظ امنيت آنها و ديگران حمايت نكرد ، بكروف به تازگي از حقوق اين گونه كودكان دفاع كرد.

نامه پسر ، ارائه شده به RNZ توسط مادرش ، گفت كه مدرسه او اجازه نمی دهد او در فعالیتهای منظم مدرسه شركت كند و او را در یك اتاق با یك معلم دور از كودكان دیگر ، اما از نظر كامل نگه داشت.

“من در حال حاضر واقعاً در مدرسه مشکل دارم و از اینکه با بقیه دانش آموزان چنین رفتاری متفاوت داشته باشم متنفرم. من فقط می خواهم چند دوست پیدا کنم و مثل بقیه با من رفتار شود. من از اینکه مورد آزار و اذیت قرار بگیرم و بخندم متنفرم. با من متفاوت رفتار کن و بقیه دانش آموزان نیز با آنها رفتار می کنند. “

“آیا می توانید لطفاً به مدرسه من بیایید و به من کمک کنید؟ من می خواهم به مدرسه بروم و مثل بقیه باشم. این باعث می شود احساس افسردگی و عصبانیت کنم. گاهی اوقات این احساس را به من دست می دهد که نباید وجود داشته باشم.”

قبل از رسیدگی هفته گذشته هیئت امنا ، بكرافت پس از دریافت نامه با مادر پسر و مدرسه صحبت كرد ، كه تصمیم به استثنا كردن پسر گرفت.

وی گفت ، این یک پرونده پیچیده بود و مادر و مدرسه پسر دیدگاه های مختلفی نسبت به اوضاع داشتند.

دفتر او همچنان درگیر خواهد بود.

قاضی کمیسیونر کودکان ، اندرو بكرافت می گوید كه پرونده این پسر ، ضرورت فوری رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در هنگام محروم شدن كودك از مدرسه را نشان می دهد.

عرضه شده

قاضی کمیسیونر کودکان ، اندرو بكرافت می گوید كه پرونده این پسر ، ضرورت فوری رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در هنگام محروم شدن كودك از مدرسه را نشان می دهد.

“داشتن یک سری ثبت نام مستقیم به نفع هیچ کس نیست ، مطمئناً به نفع پسر جوانی نیست که در اینجا درگیر شده است. فکر می کنم ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق به بهترین شکل ممکن تکرار نمی شود و اگر چنین باشد شامل منابع بیشتر و مشارکت بیشتر ، کاملاً همینطور است “.

“همه بچه ها در مدرسه جایی دارند. در اینجا بهترین شکوفایی کودکان وجود دارد و ما می خواهیم از جدا کردن کودکانی که از نظر عصبی متنوع یا چالش برانگیز هستند جلوگیری کنیم.”

بكرافت گفت ، این پرونده نیاز فوری به فرایند تجدیدنظر را نشان می دهد تا خانواده ها بتوانند تصمیمات مدرسه را كه می توانند تأثیر پایداری در آینده كودكان داشته باشند به چالش بکشند.

وی گفت: “برای این مادر عملاً جایی وجود ندارد كه درگیر شدن آن خیلی گران باشد یا خیلی طولانی مدت … برای جلب درخواست سریع ، نگاه دوم به تصمیم.”

“صدها هیئت مدیره مستقل بدون هیچ نگاه دوم یا ثبات لازم این تصمیمات را می گیرند و این بدون هیچگونه انتقادی از هیئت مدیره درگیر است. این تنها شکل تصمیم گیری است که من در نیوزلند می شناسم و به نوعی از درخواست تجدیدنظر معاف است. فرآیند یا روند بررسی.

“چگونه ما می توانیم سیستمی داشته باشیم که درست در قلب آینده کودکان قرار گیرد و در آنجا جذابیتی وجود ندارد؟”

بكرافت گفت كه از حجم شكايات دفترش مشخص است كه مدارس از كودكاني كه رفتارهاي چالش برانگيز دارند ، حمايت كافي ندارند.

مادر پسر ، که RNZ موافقت نکرد که نام وی را حفظ کند تا از هویت پسر محافظت کند ، گفت که او از مشاوره حقوقی استفاده می کند و مطمئن نیست که آیا از تصمیم مدرسه اعتراض می کند.

وی گفت كه مدرسه پسرش را به حالت تعلیق درآورد زیرا او پس از آنكه پسری بزرگتر از یك مدرسه نزدیك به مشت او مشت زد ، تلافی كرد.

او گفت ، هیئت مدیره مدرسه اشتباه كرد كه او را استثنا كرد.

“این بسیار ناامید کننده است ، ناامیدکننده است ، فراتر از باور است که وقتی شما با یک روش مبتنی بر راه حل های مثبت برای به دست آوردن بهترین آموزش برای کودک خود ، نه تنها از کودک بلکه از مدرسه حمایت می کنید و آنها از پذیرش آن خودداری می کنند ، آنها نمی خواهند دانستن.”

او شنیده بود كه مديران هنگام سفارش به ثبت نام كودكان با رفتارهاي چالش برانگيز ، نياز به حمايت بيشتري دارند.

وی گفت که پسرش یکی از بالاترین سطح ممکن را از طریق سیستم نیازهای پیچیده و پیچیده دریافت کرد و مشکل اصلی عدم موفقیت مدرسه در ایجاد تغییراتی بود که شامل پسرش نیز می شد.

پسرش به کمیساریای کودکان نامه نوشت زیرا می خواست شخصی با اقتدار به حرفهای او گوش کند.

وی افزود: “او اساساً در دنیایی احساس كسی می كند كه از درجه دوم برخوردار است و از او متنفر است ، زیرا به او فرصتی داده نشده است كه خود را ثابت كند.”

وی گفت که پسرش قبلاً از مدارس دیگر محروم شده بود.

مدیر مدرسه از اظهار نظر خودداری کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>