هیچ بهانه ای برای ایمنی قایقرانی در آبراه های وایکاتو وجود ندارد

[ad_1]

رئیس منطقه ای شورای منطقه ای وایکاتو ، ریچارد بارنت ، در دریاچه کاراپیرو گشت می زند و بررسی قایق ها از قوانین ایمنی و آیین نامه های محلی پیروی می کند.

دومینیکو زاپاتا / ستون

رئیس منطقه ای شورای منطقه ای وایكاتو ، ریچارد بارنت ، در حال گشت زنی در دریاچه كاراپیرو ، بررسی قایق ها از قوانین ایمنی و آیین نامه های محلی پیروی می كند.

ریچارد بارنت شروع سال شلوغی داشته است.

مدیر بندر منطقه ای بیشتر از چند ماه گذشته را به گشت زنی در خطوط ساحلی و آبراه های منطقه سپری کرده و اطمینان حاصل کرده است که قایق ها از قوانین پیروی می کنند و ایمن نمی مانند.

این شغلی است که او و همکارانش در شورای منطقه ای وایکاتو را در سراسر منطقه به مکانهای دیدنی وایکاتو می رساند.

اما با توجه به اینکه بارنت و تیم 5 نفره کارکنان تمام وقت او 1132 کیلومتر خط ساحلی و 415 کیلومتر رودخانه برای پوشش دارند کار ساده ای نیست.

بیشتر بخوانید:
* سه نفر از غرق شدن قایق بادبانی در Marlborough Sounds نجات یافتند
* تصور می شود مردانی که در حادثه قایقرانی صوتی Kenepuru Sound مجروح شده اند اواخر شب با شی برخورد کردند
* قایق های وایکاتو که به دلیل کمبود جلیقه نجات بلیط شده اند ، قوانین مربوط به کایاک ها و سایر کشتی های کوچک نیز اعمال می شود

بارنت روز شنبه مجدداً در دریاچه کاراپیرو به گشت زنی مشغول بود ، سوار قایق شورا که “River Watch” نامگذاری شده است.

در چارچوب یک کمپین مشترک ایمنی قایقرانی به نام No Excuses ، افسر دریایی نیوزلند به او پیوست.

Boaties کشتی های خود را در ذخیره گاه Keeley به دریاچه Karapiro راه اندازی می کنند.

دومینیکو زاپاتا / ستون

Boaties کشتی های خود را در ذخیره گاه Keeley به دریاچه Karapiro راه اندازی می کنند.

تا اواخر صبح روز شنبه ، ذخایر موجود در امتداد دریاچه کاراپیرو پر شده است از مدل های اواخر مدل و SUV هایی که یک مجموعه جذاب و جذاب از قایق ها و اسکی های جت را یدک می کشند. روی آب ، صدای لرزان کودکان هنگامی که از سطح دریاچه می چسبند و به بیسکویت های بادی چسبیده اند ، هوا را پر می کنند.

بارنت به جت اسکی نزدیک می شود که بادی را یدک می کشد.

“دو نفر در جت اسکی ، یکی به عنوان ناظر ، و همه از PFD استفاده می کنند [personal flotation devices]. همه آنها خیلی سرگرم می شوند – عالی است ، و این دقیقاً همان چیزی است که ما می خواهیم اینجا ببینیم. “

هوای گرم مارس و دمای کم آب دریاچه نمایش خوبی از قایق های این روز را به خود جلب می کند ، اما تعداد جمعیتی که در ماه های دسامبر و ژانویه دیده می شوند ، جمع شده است.

با توجه به ناتوانی کیویس در سفر به خارج از کشور ، بارنت و کارمندانش تابستان شلوغی را پیش بینی کردند و حق آنها ثابت شد. روند قابل توجه تابستان امسال تعداد قایق های جدیدی است که به آب برخورد می کنند.

رئیس منطقه ای شورای منطقه ای وایكاتو ، ریچارد بارنت ، سمت چپ ، و افسر NG دریایی ، گرگ بیلی ، به عنوان بخشی از فعالیت ایمنی قایقرانی بدون بهانه ، آب دریاچه كاراپیرو را بررسی كردند.

دومینیکو زاپاتا / ستون

رئیس منطقه ای شورای منطقه ای وایكاتو ، ریچارد بارنت ، سمت چپ ، و افسر NZ دریایی ، گرگ بیلی ، به عنوان بخشی از فعالیت ایمنی قایقرانی بدون بهانه ، آب دریاچه كاراپیرو را بررسی كردند.

“قایق ها و تریلرهای جدید یک محصول خوب است.”

اکثر ناوگان بارنت با قوانین آشنا می شوند و از آنها پیروی می کنند. نگرانی ، کاهش قایق های پوشیده از جلیقه نجات است – از رعایت 94 درصد در سال های گذشته ، به حدود 90 درصد.

در وایكاتو لازم است كه جلیقه نجات در شناورهای در حال حركت شش متری یا زیر استفاده شود. این قانون همچنین در مورد کایاک ها ، تخته های پارو و واکا آما اعمال می شود.

قوانین جلیقه نجات یک کاپیتان 26 ساله را نشان می دهد که بارنت در کنار او قرار می گیرد. این مرد سه سرنشین دیگر دارد اما فقط دو جلیقه نجات دارد.

اگرچه طول قایق وی بیش از شش متر است ، اما قوانین قایقرانی او را ملزم می کند که به اندازه کافی جلیقه نجات برای همه سرنشینان حمل کند.

کاپیتان Trevor Roux پسرش Pier Roux را که بسیار راست است ، و دوست Pierre ، Maddon Davidson را به دریاچه Karapiro می برد.

دومینیکو زاپاتا / ستون

کاپیتان Trevor Roux پسرش Pier Roux را که بسیار راست است ، و دوست Pierre ، Maddon Davidson را به دریاچه Karapiro می برد.

بارنت اخطار نقض مرد را صادر می کند و به او دستور می دهد قایق خود را به ساحل برگرداند. یک گروه تصمیم گیری تصمیم می گیرد ، در صورت وجود ، اقدامات بعدی را انجام دهد. نتایج احتمالی شامل اخطار رسمی یا اخطار تخلف 200 دلاری است.

در پایین دست پایین ، بارنت با Trevor Roux روبرو می شود ، یک کاپیتان با 31 سال سابقه و چیزی شبیه روحیه خویشاوند.

روکس و خانواده اش حدود 4½ سال پیش از آفریقای جنوبی به نیوزیلند نقل مکان کردند. برخلاف نیوزیلند ، آفریقای جنوبی برای داشتن مجوز به ناوگان تفریحی نیاز دارد.

دو تابستان پیش ، روکس شاهد آن بود که مرد جوانی که سوار یک جت اسکی کاملاً جدید بود ، کنترل دریاچه کاراپیرو را از دست داد و سقوط کرد.

دریاچه کاراپیرو Waikato یک مکان محبوب با قایق ها است.

دومینیکو زاپاتا / ستون

دریاچه کاراپیرو Waikato یک مکان محبوب با قایق ها است.

وی گفت: “اگر آن مرد كلید سوئیچ را روشن نمی كرد ، این جت اسكی می توانست به هر جایی برود و افراد در آب باشند.”

“نیوزیلند بسیار ایمن است. من فقط نمی توانم از این واقعیت عبور کنم که شما در اینجا نیازی به مجوز کاپیتان ندارید. “

این احساساتی است که سهام بارنت دارد.

برنت معتقد است که داشتن مجوز یک کاپیتان برای افراد ایمنی قایقرانی را بهبود می بخشد.

“نظر من این است که صدور مجوز برای پیشرفت ایمنی افراد با بهبود دانش آنها تا حد زیادی کمک می کند.

“اما این باید از طرف دولت مرکزی ناشی شود ، این چیزی نیست که یک شورای فردی بخواهد آن را امتحان کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>