همانطور که برای کانتربری برنامه ریزی شده بود ، ولینگتون دیگر برای کارت حمل و نقل عمومی در خط مقدم نبود

[ad_1]

کارت حمل و نقل عمومی نسل بعدی که توسط واکا کوتاهی ساخته شده است ، سال آینده در کانتربری راه اندازی می شود.  در تصویر: کارت AT HOP اوکلند.

فیل دویل / چیزها

کارت حمل و نقل عمومی نسل بعدی که توسط واکا کوتاهی ساخته شده است ، سال آینده در کانتربری راه اندازی می شود. در تصویر: کارت AT HOP اوکلند.

کارت حمل و نقل عمومی عمومی که مدتها در انتظار آن بود ، علی رغم برنامه های اولیه برای اولین کارت در قطارهای ولینگتون ، اکنون در کانتربری راه اندازی می شود.

کارت هوشمند ملی پرداخت برای کلیه حمل و نقل عمومی که پروژه NEXT نامیده می شود ، از سال 2009 در آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ به اشکال مختلف در حال توسعه است.

این آژانس قبلاً گفته بود كه قصد دارد این كارت را در ولینگتون راه اندازی كند ، زیرا اولین قطار موجود در بازار قطار ، از شبکه قطار پایتخت برخوردار است.

اکنون اتوبوس ها در کانتربری اولین کسانی هستند که کارت هوشمند جدید را معرفی می کنند.

بیشتر بخوانید:
* مسافران Wellington از ماه اکتبر می توانند از کارت های Snapper در برخی قطارها استفاده کنند
* تاخیرهای بیشتر برای کارت ملی حمل و نقل عمومی مشکل دار
* 13 سال انتظار برای کارت حمل و نقل عمومی ملی وعده داده شده
* یک کارت اتوبوس برای اداره همه آنها: اوکلند به سیستم بلیط ملی می پیوندد

وكا كوتاهی تأیید كرد كه محیط كانتربری در حال حاضر اولین منطقه برای راه اندازی كارت در سال 2022 و پس از آن ولینگتون تا پایان 2022 یا اوایل 2023 است.

چارلز رونالدسون ، مدیر برنامه پروژه NEXT ، گفت که جدول زمانی سنگ تمام نیست و همچنان در چارچوب روند خرید توافق می شود.

”پیش نویس نقشه راه اولین اجرا در اواخر سال 2022 را نشان می دهد. با این حال ، این هنوز قابل تغییر است. “

ولینگتون هنوز از بلیط های کاغذی استفاده می کند ، اگرچه برنامه آزمایشی پرداخت کارت Snapper در سال جاری آغاز شده است.

راس گیبلین / چیزها

ولینگتون هنوز از بلیط های کاغذی استفاده می کند ، اگرچه برنامه آزمایشی پرداخت کارت Snapper در سال جاری آغاز شده است.

شوراها در سراسر کشور طی چند سال به تدریج به این برنامه خواهند پیوست. حضور گسترده ملی تا سال 2026 که قرارداد AT HOP اوکلند به پایان می رسد امکان پذیر نخواهد بود.

رونالدسون گفت که انتظار می رود تأمین کننده کارت بعداً در سال 2021 اعلام شود.

شناخته شده است که خدمات Snapper مستقر در ولینگتون ، به همراه Thales مستقر در فرانسه ، که کارت AT HOP اوکلند را اداره می کند و شرکت INIT آلمان ، که Bee Card متمرکز بر منطقه را تولید می کند ، یکی از مهمترین رقبای این قرارداد است.

در حال حاضر قطارها و کشتی های ولینگتون از بلیط های کاغذی استفاده می کنند ، در حالی که اتوبوس های منطقه از سال 2008 از کارت های Snapper استفاده می کنند.

کارت های اسنپر قرار است در ماه اکتبر در قطارهای ولینگتون در خط ریلی جانسونویل راه اندازی شوند ، به عنوان بخشی از آزمایش آماده سازی کارت هوشمند جدید.

طرح ملی بلیط کنونی برای یک مفهوم “حلقه باز” است که به جای یک کارت فیزیکی به یک حساب مرتبط می شود. به مسافران امکان پرداخت از طریق کارتهای اعتباری / بدهی بدون تماس ، یک برنامه تلفن همراه متصل به یک حساب بانکی یا یک کارت سنتی را می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>