هزینه UTE جدید شما در سال آینده چقدر خواهد بود؟

[ad_1]

همانطور که قهرمانان می روند ، این مدرسه واقعا قدیمی است: دستی ، رانندگی عقب و با حاشیه های کم ، کابین دو نفره Nissan Navara SL ساده و با 45490 دلار ارزان قیمت این نوع وسایل نقلیه این روزها ارزان است. یک اسب کار خالص در محیط امروز به سختی ماده اصلی است – اما تا سال دیگر صبر کنید.

این مشتق از اول ژانویه می تواند به نوعی مشهور مشهور تبدیل شود – در میان کل یک تن خرده فروشی که در اینجا فروخته می شود ، این گونه است که حداقل تحت تأثیر عوارض ماشین تمیز قرار می گیرد و هزاران دلار به خط اصلی این نوع خودرو اضافه می کند.

اطلاعیه 13 ژوئن قوانین جدید دولت حاکی از آن است که کیویس از سال 2022 تقریباً 3000 دلار جریمه برای موارد دلخواه خود پرداخت خواهد کرد ، با این انتظار که این ممکن است در سال 2023 دوباره افزایش یابد.

در واقع به نظر می رسد 3.0 لیتری نیروگاه Mazda BT-50 و Isuzu D-Max برادرانه تنها موتور 3 میلیون دلاری است که برنده تمام پولها است. بازدیدهای بزرگتر در انتظارند.

چه چیزی در لیست سیاه رده بندی قرار دارد؟ این گرانترین انتخاب بخش ، Volkswagen Amarok V6 خواهد بود. اما در گوشه شیطان تنها نیست.

بیشتر بخوانید:
* شارژ سریع: تخفیف Clean Car دقیقاً برای خریداران خودرو به چه معناست؟
* بخار کامل پیش رو برای فروش ute
* کامیون برقی Rivian R1T آزمایش را در نیوزیلند مشاهده کرد
* اعتراض کشاورزان در سراسر کشور جلب توجه می کند

با فرض اینکه نیروی محرکه ای که اکنون نمایندگی دارند ، هنوز در جریان هستند ، مالیات LDV T60 و GWM Cannon نیز با حداکثر بارگذاری 5175 دلار روبرو می شود و بنابراین همان وزن شرمندگی را نیز متحمل می شود. شورولت سیلورادو و رم 1500 با منبع بزرگ آمریکا.

نیسان ناوارا SL بسیار اساسی است به طوری که حتی یافتن عکسی از آن دشوار است - این مدل تک کابین است.

عرضه شده

نیسان ناوارا SL بسیار اساسی است به طوری که حتی یافتن عکسی از آن دشوار است – این مدل تک کابین است.

البته ، فروشندگان و حامیان حق فروش احساسات “شدیدی” درباره انصافی که به عنوان شهروندان فقیر انتخاب می شود ، احساس می شود. بعنوان یک ابزار کار ، قطعاً عوارض نقشی اساسی دارند و تصور اینکه چگونه می توانند جایگزین شوند دشوار است.

با این وجود واقعیت این است که اسب های اصلی فروشی بزرگترین فروشنده نیستند – نسخه های برتر مانند Ford Ranger Wildtrak ، Toyota Hilux SR5 و غیره مدتهاست که بیشترین فروش را دارند. جذب فزاینده مشتقات مخمل خواب دار مخمل خواب دار دو نفره ، از نزدیک به بازار ادامه می دهد و از 13.4 درصد در سال 2004 به 23.4 درصد از سال تا امروز رسیده است. پیاده روی 75 درصدی.

آ چیز تراول اطلاعات آژانس حمل و نقل نیوزیلند (NZTA) که فقط 9 درصد از لیست را به عنوان کار واقعی نشان می دهد ، در مقایسه با مسافر شخصی ، وسایل نقلیه تخلیه ادعای صنعت در مورد اکثر مواردی است که برای اهداف قانونی کار خریداری می شوند.

واکنش فوری هواداران به اعلامیه ماشین تمیز سرکشی بود. تویوتا و فورد ، که 51 درصد حجم ماهانه را کنترل می کنند ، می گویند سفارشات افزایش یافته است.

این یک انگیزه اضافی به احتمال موفقیت Ranger در بازار برای دستیابی به رکورد 11000 ثبت نام در سال جاری است.

سال آینده محیط بسیار خصمانه ای می شود ، اما تصور اینکه هر مدعی بخشی از جنگ منصرف شود دشوار است. اعتماد و سود و حجم بسیار زیاد است. بیشتر از فورد نیست. اگرچه در تلاش برای افزایش نمونه کارها و فشار مسافران خود است ، اما بدون رنجر آنها می توانند کمی بازی کنند.

راشل کلی / ستون

Hokonui Ute Muster در گور برگزار شد

با شمارش نسبتاً ضعیف CO2 به عنوان یک نقطه ضعف معمول ، با افزایش سدیم CO2 مواجه می شویم.

آیا می توان آنها را نجات داد؟ تعداد فزاینده ای از نیروگاه های جدید اتومبیل برای دستیابی به آخرین استاندارد آلایندگی اروپا ، یورو 6 ، کالیبره می شوند که برای پاکیزگی اگزوز نمره بالاتری از استاندارد یورو 5 ما تعیین می کند ، اما هیچ هزینه ای ندارد.

دولت آرزو دارد که EU6 را اجرا کند اما هیچ زمان مشخصی تعیین نشده است. اگر با استرالیا همکاری کنیم ، ممکن است این اتفاق تا سال 2028 رخ ندهد.

انتخاب وسایل نقلیه یورو 6 آسان است زیرا به طور معمول به AdBlue ، دستگاه شستشوی ذرات دیزلی ، احتیاج دارند که برای تمیز کردن انتشار گازهای خروجی باید به مخزن جداگانه ای اضافه شود.

نیسان تبلیغات کتابچه راهنمای کابین دو کابین 2WD Navara SL را به عنوان 189 گرم در کیلومتر اعلام می کند – ظاهراً این سه گرم کمتر از نقطه شروع دولت برای مجازات ها است. جز … اینطور نیست.

داده های CO2 منتشر شده برای utes انجیل دقیق نیست ، زیرا با آخرین استاندارد مطابقت ندارد.

آزمایشات WLTP (پروتکل آزمایش خودروی سبک جهانی هماهنگ) در اواخر سال 2018 برای سنجش میزان انتشار کربن و مصرف انرژی در دنیای واقعی به بخش خودرویی جهانی ارائه شد ، اما بسیاری از وسایل نقلیه ، از جمله مواردی که هنوز هم داده های حاصل از استفاده از قالب NEDC (چرخه رانندگی جدید اروپایی) قبل از اینکه 30 درصد از هدف دور باشد لعنت شد.

از آنجا که همه تولید کنندگان از استانداردهای یکسانی برای اندازه گیری میزان انتشار استفاده نمی کنند ، وزارت حمل و نقل فرمولی برای تبدیل آنها ارائه داده است.

اسکات هاموند / چیزها

از آنجا که همه تولید کنندگان از استانداردهای یکسانی برای اندازه گیری میزان انتشار استفاده نمی کنند ، وزارت حمل و نقل فرمولی برای تبدیل آنها ارائه داده است.

وزارت حمل و نقل با مسئولیت تنظیم سیستم مجازات ماشین تمیز ، فرمول فاکتورینگ را اجرا کرده است که شمار NEDC را به معادل WLTP تبدیل می کند.

برخی می گویند هنوز هم این محاسبات باعث می شود که اندکی خسته شود ، زیرا همه اینها در مورد تعیین سطح زمانی است که به عنوان اتومبیل رانده می شوند. اگر آنها در وضعیت کار سنجیده شده باشند – مثلاً بارگیری و حمل بار زیاد – خیلی بیشتر از این مقدار بیرون می کشند.

حتی در این صورت ، حتی با محاسبه آن ، نتایج فرمول MoT خبر خوبی برای utes نیست زیرا ، همانطور که اطلاعات زیر نشان می دهد ، تعداد CO2 همیشه افزایش می یابد.

از جمله برای Navara SL. هنگامی که ریاضیات برای نتیجه NEDC خود اعمال می شود ، محراب منطقه امن خود را از دست می دهد و در عوض – فقط با چهار گرم – بالاتر از خط 192 گرم در کیلومتر قرار می گیرد.

به طور تقریبی ، هر گرم بیش از آن مجازات 55 دلار است. بنابراین ، اگر برچسب قیمت SL در سال آینده 220 دلار افزایش یابد ، می دانید چرا.

در همین حال ، در اینجا خلاصه ای از تأثیر بر خطوط محبوب وجود دارد:

فورد رنجر

2.2 و 2.0 biturbo Rangers خیلی ضربه نخواهند خورد ، اما 3.2 یک چکش را می گیرد.

نیل بیجو / چیزهای دیگر

2.2 و 2.0 biturbo Rangers خیلی ضربه نخواهند خورد ، اما 3.2 یک چکش را می گیرد.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 177-234g / km
  • تعداد تخمینی WLTP: 205-267g / km
  • پیش بینی مالیات: 1090 دلار تا 4660 دلار.

فورد در موقعیت جالبی قرار دارد. رنجر همانطور که در حال حاضر می دانیم دارای دو موتور نسبتاً تمیز است. یک توربو دیزل 2.2 لیتری (این فقط سفارش خاص است و محدود به یک نوع است ، بنابراین در اینجا مورد توجه قرار نگرفت) و 2.0 لیتری چهار سیلندر بیتوربو که به تدریج به انواع مختلفی فشار می آورد.

در قسمت تاریک توربوی 3.2 لیتری پنج سیلندر قرار دارد که هنوز هم تعداد کمی مشتری ترجیح می دهند. ممکن است مورد دوم توسط Xmas رفته باشد؟ به طور بالقوه ، بله اما توجه داشته باشید که رنجر فعلی حدود اواسط سال 2022 تعویض خواهد شد. جایگزینی در حال تغییر در سیستم عامل فعلی است ، با تغییراتی که امکان ایجاد هیبریداسیون و برق را فراهم می کند.

اما این مسائل بلافاصله نمی آیند. در ابتدا نوکیا می شود که با یک پیشرانه چهار سیلندر biturbo به روز شده و یک V6 توربو دیزل عرضه شود ، احتمالاً نمونه ای از واحد 3.0 لیتری Powerstroke در کامیون F-150 آمریکای شمالی است.

تویوتا هایلوکس

یک هایلوکس هیبریدی می آید.  سوال این است: چه زمانی؟

دیمین اوکارول / چیزها

یک هایلوکس هیبریدی می آید. سوال این است: چه زمانی؟

  • تعداد NEDC منتشر شده: 187-212 گرم در کیلومتر
  • تعداد تخمینی WLTP: 216-243g / km
  • پیش بینی مالیات: 1730 تا 3280 دلار

همه می دانند که هایلوکس هیبریدی برای معرفی نیوزیلند بسته شده است. این “چه زمانی” است که به عنوان یک رمز و راز بزرگ باقی مانده است. و آیا در هایلوکس فعلی نصب می شود؟ در بازه های زمانی گذشته ، یک هایلوکس جدید در سال 2024 وارد بازار می شود: آیا اکنون بهتر است صبر کنید؟

البته ، مفید بودن کمک الکتریکی اکنون کاملاً مشهود است. بنزینی-برقی یا دیزلی-برقی؟ همانطور که مورد دوم منطقی تر خواهد بود ، برای تویوتا که از فن آوری هیبرید بنزینی-برقی در صف اتومبیل های سواری طرفداری می کند ، اولین بار خواهد بود.

در شکل فعلی ، ترنس توربو دیزل هایلوکس حداقل از نسخه بهبود یافته هسته 2.8 لیتری هسته خود بهره می برد که برای سال 2021 نه تنها قدرت و گشتاور بیشتری دریافت کرد بلکه به مدیریت موتور بهتر و یک فیلتر ذرات دیزلی دوباره طراحی شده دست یافت.

میتسوبیشی تریتون

میتسوبیشی سال آینده جایگزین تریتون خواهد شد.  چه چیزی آن را قدرت می بخشد هنوز یک راز است.

چیزهای مشترک

میتسوبیشی سال آینده جایگزین تریتون خواهد شد. چه چیزی آن را قدرت می بخشد هنوز یک راز است.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 215-224 گرم در کیلومتر
  • تعداد تخمینی WLTP: 246-256 گرم در کیلومتر
  • عوارض پیش بینی شده: 3450 تا 4030 دلار

به نظر می رسد تحمل این درد به قدیمی ترین عود این بخش منصفانه نیست. با فرض این که چگونه کار می کند.

همانند رنجر ، تریتون در سال 2022 جایگزین می شود. اگر Covid-19 نبود ، ممکن است قبلاً اتفاق افتاده باشد. مورد بعدی از اتحاد با رنو و نیسان به وجود خواهد آمد و صحبت از فناوری پلاگین هیبریدی است که میتسوبیشی قبلاً در SUV های خود به کار گرفته است و تأیید کرده است که برای مقاومت در برابر انتقال به شهریه بسیار سخت است. همچنین ممکن است به موتور 2.3 لیتری توئین توربو ناوارا تغییر یابد.

نیسان ناوارا

موتور ناوارا توسط رنو ساخته شد تا از استانداردهای دقیق آلایندگی اروپا برخوردار باشد.

دیمین اوکارول / چیزها

موتور ناوارا توسط رنو ساخته شد تا از استانداردهای دقیق آلایندگی اروپا برخوردار باشد.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 189-208 گرم در کیلومتر
  • تعداد تخمینی WLTP: 196-239 گرم در کیلومتر
  • عوارض پیش بینی شده: 220 تا 3،050 دلار

2.3 لیتری ناوارا بدترین موتور در این کلاس نیست ، اما همانطور که گفته شد ، نسبتاً پاک می کند تا از انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری کند و منعکس کننده برخورد ضعیف آن است. با تشکر از رنو ، که این واحد با تکنولوژی پیشرفته را تولید می کند – ابتدا برای یک ون مستقر می شود – برای رعایت استاندارد دقیق پاکیزگی هوا در اروپا.

ایسوزو D-Max / مزدا BT-50

دوقلوهای ایسوزو D-Max و مزدا BT-50 نسبتاً سبک پیاده می شوند.

دیمین اوکارول / چیزها

دوقلوهای ایسوزو D-Max و مزدا BT-50 نسبتاً سبک پیاده می شوند.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 200-207 گرم در کیلومتر
  • تعداد تخمینی WLTP: 230-238 گرم در کیلومتر
  • پیش بینی مالیات: 2530 تا 2990 دلار

اگرچه ظرفیت 3.0 لیتری مرتبط با D-Max قبلی را حفظ می کند ، اما توربو دیزل ‘4JJ3-TCX’ که وارد این مدل های دوقلو شده است جدید است.

اولویت این بود که عملکرد آن قدرتمندتر ، ساکت تر و تصفیه شده باشد تا بتواند پیشرفت های قابل توجهی در رانندگی در دنیای واقعی ایجاد کند. همچنین برای مطابقت با یورو 5 مهندسی شده است. فقط اگر آنها برای “شش” ضربه بزنند.

فولکس واگن آماروک

قدرتمندترین یک تن تن بزرگترین ساطع کننده CO2 است ، بنابراین V6 Amarok با بیشترین هزینه ها ضربه خواهد خورد.

DAVID LINKLATER / مواد

قدرتمندترین یک تن تن بزرگترین ساطع کننده CO2 است ، بنابراین V6 Amarok با بیشترین هزینه ها ضربه خواهد خورد.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 219-241g / km
  • تعداد تخمینی WLTP: 251-281g / km
  • عوارض پیش بینی شده: 3،740 دلار تا 5،175 دلار.

اوه ، درسته؟ تنها V6 بودن در این رده از نقاط قوت تفاوت بوده است ، و به درستی – صاف و ضخیم آن ؛ فقط بلیط برای کمک به یک وسیله نقلیه معرفی شده در سال 2011 حفظ ارتباط است. اما اکنون قیمت جدیدی برای پرداخت این لذت فراهم شده است.

Amarok جدیدی در راه است و از رنجر بعدی رد خواهد شد. اینکه VW به نصب نیروگاه های خود ادامه خواهد داد یا نه ، مشخص نیست. منطقاً آنها این کار را نمی کردند. این قیمت را افزایش می دهد و به هر حال ، فورد این پایه را پوشش داده است. هنوز هم صحبت این است که در حالی که فورد جدید وسیله نقلیه 2022 است ، Amarok بعدی تا سال 2023 عقب می ماند.

LDV T60

قیمت های چینی مانند LDV T60 ممکن است ارزان باشد اما با بزرگترین عوارض نیز روبرو خواهد شد.

راب ماتزیگ

قیمت های چینی مانند LDV T60 ممکن است ارزان باشد اما با بزرگترین عوارض نیز روبرو خواهد شد.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 233-254 گرم در کیلومتر
  • تعداد WLTP تخمینی: 266-289 گرم در کیلومتر
  • عوارض پیش بینی شده: 4600 تا 5175 دلار.

به طور بالقوه آخرین چیزی که یک مدل که ارزان ترین هزینه استفاده از چهار چرخ متحرک چهار کابین در کشور را به خود جلب می کند ، مجاز به مجازات در اندازه XL است ، اما این یک جنبه تاریک برای عضله سازی VM Motori 2.8 لیتری است.

GWM Cannon

GWM Cannon ممکن است مانند رنجر دارای یک موتور 2.0 لیتری باشد ، اما یک ساطع کننده بادوام تر از فورد است.

دیمین اوکارول / چیزها

GWM Cannon ممکن است دارای یک موتور 2.0 لیتری مانند رنجر باشد ، اما از فورد یک انتشار دهنده شادتر است.

  • تعداد NEDC منتشر شده: 219-246g / km
  • تعداد تخمینی WLTP: 251-280g / km
  • عوارض پیش بینی شده: 3،740 دلار تا 5،175 دلار.

جایی که یک مارک چینی می رود ، مارک دیگری دنبال می شود. یا به نظر می رسد همه چیز از زمان Wingle 2006 برای گریت وال وال موتورز راهی طولانی را طی کرده است ، که در اینجا با نام Steed وارد شده است ، اما به نظر می رسد نه چندان دور.

گلدان 4 لیتری 2.0 لیتری Cannon که از Haval H9 SUV برداشت شده است ، برای درخواست تجدیدنظر در قانون ما ، تیراندازی های اشتباهی انجام می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>