نظر: به همین دلیل است که ممنوعیت تبلیغ Pinterest برای کاهش وزن قابل توجه است

[ad_1]

این شرکت اولویت رفاه را بر درآمد خود قرار داده و این مهم است.

هفته گذشته ، Pinterest با تبدیل شدن به اولین پلت فرم رسانه های اجتماعی که تمام تبلیغات مربوط به کاهش وزن را در سایت خود ممنوع کرد ، تاریخ ساز شد.

این پلتفرم به اشتراک گذاری تصویر مستقیماً با انجمن ملی اختلالات خوردن همکاری کرد تا آخرین سیاست خود را تدوین کند. این ممنوعیت تبلیغاتی را که “در مورد کاهش وزن ، BMI مرجع یا نمایش تصاویری قبل و بعد از آن و ایده آل کردن انواع و ویژگی های بدنی” ممنوع می کند.

این حرکت قابل توجه است ، به ویژه وقتی اندازه صنعت کاهش وزن و میزان وابستگی آن به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

در سال 2019 ، بازار کاهش وزن و کنترل رژیم غذایی آمریکا 72 میلیارد دلار ارزش گذاری شد. انتظار می رود این رشد کند.

این صنعت با این افسانه که کاهش وزن ذاتاً سالم است ، روبرو است. این باور پس از آنکه کاربران را هدف قرار می دهد ، خود را در شبکه های اجتماعی حفظ می کند. به عنوان مثال ، MediaRadar دریافت که مارک های کاهش وزن 327 میلیون دلار برای تبلیغات بین ژانویه و ژوئن 2021 هزینه کردند. همان شرکت تشخیص داد که 120٪ افزایش در هزینه های سالانه برای تبلیغات کاهش وزن در فیس بوک وجود دارد.

در حالی که صنعت کاهش وزن پردرآمد است ، اما متخصصان اختلالات خوردن به طور منظم به ضرری که می تواند از طریق تبلیغات هدفمند وارد شود اشاره می کنند.

طبق یک مطالعه در سال 2017 ، حدود 16 میلیون نفر در سراسر جهان دچار بی اشتهایی عصبی یا پرخوری عصبی هستند. متخصصان معمولاً به نقش فرهنگ رژیم غذایی و رسانه ها در تشویق غذا خوردن بی نظیر اشاره می کنند.

ربکا ویلگرس ، از BEAT ، اخیراً در مورد خطری که این تبلیغات ایجاد می کند با Metro صحبت کرد. وی گفت: تبلیغاتی که بر محدودیت تمرکز دارند ممکن است در بروز اختلالات خوردن تأثیرگذار باشد.

وی گفت: “آنها ممکن است مشکل را تشدید کنند یا عاملی برای کسی که در معرض ابتلا به بیماری قرار دارد ، باشند [an eating disorder] یا از قبل بیمار است. “

پینترست خود به روشهای کمک این تبلیغات به بی نظمی در غذا خوردن اشاره کرده است. آنها گفتند که این ممنوعیت را برای اولویت قرار دادن “سلامتی عاطفی و روانی و سلامتی کاربران ، به ویژه مواردی که مستقیماً تحت تأثیر اختلالات خوردن یا فرهنگ رژیم غذایی یا تغییر شکل بدن قرار دارند” وضع کردند.

Pinterest با ممنوعیت خود ، درآمد سودآور تبلیغات را به نفع حمایت از رفاه کاربران خود رد می کند. آنها رابطه چرخه ای را که باعث می شود شرکت های رسانه های اجتماعی فرهنگ رژیم را ترویج کنند ، قطع می کنند. در این راستا ، آنها یک زره کوچک اما مهم در زره های عظیم صنعت کاهش وزن ایجاد می کنند.

سیاست Pinterest نه تنها برای رفاه حال کاربران آنها ، بلکه برای اولویتی که تعیین می کند قابل توجه است.

این یک قدم کوچک است ، اما با این وجود گامی در مسیر درست است.

اگر تحت تأثیر هر یک از جزئیات این داستان قرار گرفته اید ، می توانید با Bodywhys در تاریخ 01-2107906 تماس بگیرید یا از طریق پست الکترونیکی [email protected] ایمیل بزنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>