میله های گرم بهترین دوست دختر هستند

[ad_1]

این مقاله برای اولین بار در مجله Octane Fix Online منتشر شد.

چه گردباد یک ساله لیزا سویر با کوپه پنجره ای فورد مدل A 5 سال 1930 داشته است.

من بسیار تعجب می کنم اگر شما لیزا را ندیده اید که کوپه خود را در حومه شهر و با مسافت زیادی مایل طی می کند. اگر از لیزا س askedال می کردید که آیا این راننده روزانه او است ، او تقریباً باید بله بگوید.

کوپه فورد مدل A لیزا سویر در سال 1930.

Octane Fix Online

کوپه فورد مدل A 1930 لیزا سویر.

علی رغم همه سفرهای دریایی ، ’30 همچنان به اندازه روز اخراجش تیز به نظر می رسد ، که با توجه به اینکه یک ماشین بدون گلگیر است و در مقابل همه چیزهایی که به آن پرتاب می شود ، قابل توجه نیست.

بیشتر بخوانید:
* کوپه کلاسیک Falcon یک چیز وحشی (بنفش) است
* GT40 افسانه ای برقی می شود
* Auto Trader این هفته چهلمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد
* بررسی تست جاده: فورد موستانگ ماخ 1

قفسه جایزه نمایش های مختلف از آن زمان تاکنون چند بار به آن اضافه شده است و من کاملاً مطمئن هستم که امسال نیز چند قفسه دیگر به آن دیوار اضافه خواهد شد.

فورد در حال حاضر جایزه های زیادی را به دست آورده است و تقریباً مطمئناً جایزه های بیشتری به دست خواهد آورد.

Octane Fix Online

فورد در حال حاضر جایزه های زیادی را به دست آورده است و تقریباً مطمئناً جایزه های بیشتری را از آن خود خواهد کرد.

Beach Hop ادعای بسیار بزرگی برای شهرت لیزا بود ، و اولین اتومبیل برتر خود را در آنجا کسب کرد.

رویای لیزا برای ساخت ماشین دخترانه – بدون اینکه برای گفتن آن صورتی رنگ شود – مطمئناً اینجا جمع شده است. خطوط تمیز سال ’30 که توسط رنگ Debeer Xiralic White Crystal برجسته شده است ، واقعاً جلوه ای درجه یک به آن می بخشد.

تایرهای سفید مدرسه قدیمی آن را درست به دوران بازمی گرداند و سقف چهار و نیم اینچی به آن موقعیت خوب میله گرما را می دهد که باعث می شود آن را در خانه در میان جمع اتومبیل های نمایش قرار دهد. اصالت لیزا در فضای داخلی و جزئیات آرام در نمای خارجی با الماس های کریستالی شفاف ، چیزی است که واقعاً به این ’30 تفاوت می دهد.

تم الماس در داخل با دنده بالا برخورد می کند

Octane Fix Online

تم الماس در داخل با دنده بالا برخورد می کند

ادای احترام زیبای او به مرلین مونرو با “الماس بهترین دوست دختر” است که دقیقاً از جزئیات موتور عبور می کند ، از چرم مصنوعی سفید ، صندلی های دکمه ای الماس و تریم های تزئینی ، همراه با کریستال های روی تابلو برق و درب بازکن ها جلوه ای درجه یک دارد.

صندوق عقب نیز با توجه به صفحات کناری و دکمه ای مطابق با فضای داخلی و یک عکس پرتره خیره کننده از مریلین مونرو که روی دیواره خنک کننده یکپارچهسازی با سیستمعامل Dave McEwan قرار دارد و موضوع مدل A را تکمیل می کند ، هیچ نوع معالجه ای را از دست نداده است.

در جلوی 350ci Chevy با جزئیات متناسب با رنگ سفید و کرومی ، با افتخار و باز به سبک میله گرم مدرسه قدیمی قدیم افتاده و چرخ ها را از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک و یک چرخ دنده 9 اینچی فورد خوب چرخانده است.

این مضمون با یک پرتره مریلین مونرو که به طرز هوای مطبوعی ساخته شده است ، به زیبایی تمام می شود.

Octane Fix Online

این مضمون با پرتره ای مریلین مونرو که به طرز هوای مطبوعی ساخته شده است ، به زیبایی تمام می شود.

به راحتی می توان فهمید که چرا این ساخت ساده و تمیز بسیاری از غنائم را به دست می آورد – لبخندهایی که به محض دیدن چهره هایشان بسیار جذاب است و بی سر و صدا خودنمایی می کند ، اما قطعاً در چهره شما نیست ، و فضای کلاس خود را برای درخشش می دهد در میان دیگران.

’30 ساخت کامپکت است و همانطور که انتظار می رود در دوران مدرسه قدیمی سوار شود ، به شما احساس رانندگی در اتومبیلی را می دهد که به شما احتیاج دارد که مسئولیت آن را بر عهده داشته باشید ، این همه بخشی از لذت داشتن یکی از این ماشین های جالب است. .

رویای لیزا در ساخت میله داغ دخترانه مطمئناً در اینجا محقق شده است. از یک بدنه استیل سیاه در یک انبار در ایالات متحده تا بازسازی کامل در نیوزیلند ، مطمئناً لیزا باعث افتخار مریلین بود.

لیزا فورد خود را با یکی از جوایز بسیاری که دارد ، ناد کرد.

Octane Fix Online

لیزا فورد خود را با یکی از جوایز بسیاری که دارد ، ناد کرد.

  • نام اتومبیل: دختران
  • سال: 1930
  • مدل: فورد مدل A ، کوپه 5 پنجره با برش سقف 4 اینچی
  • رنگ: Crystal White Xiralic Debeer توسط نقاشان اتومبیل ویتاکر در وهکاتانه نقاشی شده است.
  • اندازه موتور: 350 Chev ، Mild Cam و Roller Rockers
  • گیربکس: توربو 350 خودکار
  • جزئیات Diff: Currie 9 اینچ با 3.5 دنده متفاوت است
  • سیستم تعلیق / محور: شوک های جلوی فنر X-So-Cal و قابلیت تنظیم سیم پیچ عقب عقب
  • ترمزها: ترمزهای طبل کارخانه در عقب و دیسک های GM و بلندهای جلویی
  • چرخ و لاستیک: 16 16 4.5 جلو و 16 × 6 عقب با لاستیک های دیواری سفید
  • شاسی: Kiwi Konnection 1932 جعبه ای ، قسمت مرکزی لوله ای سفارشی
  • جلوپنجره: جلو پنجره مشبک و کفن فورد
  • Mods Interior: چرم مصنوعی سفید با روکش توری روکش دکمه کریستال شفاف توسط Nic Horwood و تیم در Action Canvas and Upholster ، Mt Maunganui. Airbrushing در Retro chillybin توسط Dave McEwan
  • سیم کشی: کریس هریسون و تیم Bad Penny Classic و Custom Services در همیلتون
  • حالت های استریو: هنوز نصب می شود. این یکی از موارد “ما به آن خواهیم رسید” است. مهمترین چیز سوار کردن آن در جاده بوده است!

رفع اکتان یک مجله آنلاین برای علاقه مندان به ماشین های پایه است – آخرین شماره را اینجا ببینید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>