ملی بیش از حد شکسته است و نمی تواند به دنبال برنامه های حمل و نقل NZ Upgrade تجدیدپذیر کارگر باشد

[ad_1]

نظر: روز گذشته از طرح زیرساختی NZ Upgrade “متعادل” دولت رونمایی شد. طی 17 ماه از زمان اعلام آن ، هزینه حمل و نقل این طرح از 6.8 میلیارد دلار به 12.8 میلیارد دلار رسیده است.

کارگران 1.9 میلیارد دلار اضافی هزینه می کنند. پس از آن ، برخی از چیزها خرد می شوند.

این تعداد چیزهای اضافی را خریداری می کند ، اما این طرح در حال کاهش بخشهای اصلی برخی از پروژه ها است – به نظر می رسد مابقی هزینه اضافی تورم قیمت باشد.

این اعلامیه در اوایل سال گذشته برای دستیابی به دو چیز بود: یکی اقتصادی و دیگری سیاسی. هدف اقتصادی ایجاد انگیزه در اقتصاد بود زیرا اقتصاد جهانی متزلزل به نظر می رسید و این چیزی به نام ویروس کرونا در خارج از کشور وجود دارد که ممکن است کمی اختلال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:
* انتخابات 2020: کارگران باید به تنهایی حکومت کنند ، اما سبزها برای موفقیت درازمدت تصمیم می گیرند
* انتخابات 2020: نظرسنجی نهایی فقط حاکم بر کار است
* انتخابات سال 2020: این مبارزات به ظاهر ابدی اکنون فریاد کشیده است
* انتخابات 2020: ملی خیره به سایه های مختلف از دست دادن است

وزیر حمل و نقل مایکل وود و وزیر دارایی گرانت رابرتسون اعلام کردند که دولت برنامه

ROBERT KITCHIN / چیزهای دیگر

وزیر حمل و نقل مایکل وود و وزیر دارایی گرانت رابرتسون اعلام کردند که دولت برنامه “زیرساخت” حمل و نقل را “مجدداً مورد استفاده قرار می دهد” و همچنین زیرساخت های بیشتری از اوکلند ، از جمله پل چرخه / عابر پیاده اضافه می کند.

هدف سیاسی از بین بردن موفق ترین کاری بود که ملی در آن زمان برای آن انجام می داد: حمل و نقل. در آن زمان ، ناسیونال در یک نظرسنجی از کلمار برونتون از لابورک پیشی می گرفت و بسیار م effectivelyثر در حال تهیه زباله برای کارگران در هنگام زایمان و عدم ساخت جاده های کافی بود.

نوید راه های جدید این بود که از نظر سیاسی این مسئله را برای کارگرها جبران کنیم ، که این امر نیز انجام شد. این امر همچنین زیرساخت های وزیر امور مالی گرانت رابرتسون را بسیار محکم تر نشان می دهد و وزیر حمل و نقل فیل توایفورد به طور موثر کنار می رود.

این ما را به جاده میل می رساند. این مسیر در نظر گرفته شده بود تا یک مسیر اصلی شریانی از طریق جنوب اوکلند باشد ، و مناطق جدید توسعه را در جنوب با بقیه شهر پیوند دهد.

کارگران در این باره کمپین زدند و اکنون قرار است به طرز چشمگیری کاهش یابد و به تعویق بیفتد. اتوبان پیشنهادی چهار بانده از Papakura به Drury South رفته است. در عوض ، مسیر 21 کیلومتری جاده اکنون برخی از ایمنی ها و برخی ایستگاه های راه آهن را بهبود می بخشد.

دولت می گوید که پول پس انداز شده اکنون صرف پروژه ها می شود “به شکلی که از اهداف کربن زدایی دولت پشتیبانی کند”.

بزرگراه جدیدی که از Whangārei به Marsden منتقل می شود نیز خندق خواهد شد.

برخی دیگر از پروژه ها تقویت شده اند: اکنون یک پل دوچرخه و عابر پیاده جداگانه بر روی پل بندر اوکلند وجود دارد. با ارزش اسمی ، به نظر می رسد این هزینه هنگفتی برای یک پل غیر اتومبیل و بار است. کارگران معتقدند که این کار ضروری است زیرا گذرگاه بعدی بندر اوکلند به احتمال زیاد تونلی در زیر بندر خواهد بود که برای عابران پیاده مناسب نیست.

افزودنیهای بزرگراهی پیشنهادی در نزدیکی ولینگتون در Ōtaki و صرافی Melling در Hutt Lower ، اکنون با ضدآب اضافی در برابر سیلاب ادامه خواهند یافت.

وود و رابرتسون.  لوک مالپاس می گوید ، برخی از

ROBERT KITCHIN / چیزهای دیگر

وود و رابرتسون. لوک مالپاس می گوید ، برخی از “تعادل مجدد” NZ Upgrade “بیش از یک نوع زیرساخت قطعه ای صرفه جویی در هزینه است که برای ده ها سال نیوزلند جدید را نابسامان کرده و که رابرتسون سال گذشته گفت که مایل است از آن دور شود”.

در حالی که هنوز قابل توجه است ، برخی از این تغییرات نشان دهنده یک عقب نشینی بسیار بزرگ از طرف کارگر است. این شرکت در مورد پروژه هایی که اکنون برخی از آنها پیش نمی روند یا به طور جدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند ، کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرده است. همچنین زیرساخت های قطعه ای صرفه جویی در هزینه که بیش از ده ها سال در نیوزلند به سر می برد و سال گذشته رابرتسون گفت که مایل است از آن دور شود ، بیش از یک مزاحمت دارد.

در عوض ، ما در حال حاضر به دنبال چیزهای کمتری برای پول بیشتر هستیم – برخی چیزهایی که قول داده شده بود تخریب شوند ، و پروژه های جدید اعلام می شوند. بدیهی است که این همه تقصیر دولت نیست: هنگامی که این پروژه ها برای اولین بار اعلام شدند ، دنیای Covid با مرزهای بسته ، همراه با مشکلات تغییر در عرضه و عدم توانایی در کار ، هنوز غیرقابل تصور بود.

با این حال ، مشکل ناسیونال این است که با وجود این هزینه های فاحش و آنچه وعده های اساسی شکسته شده توسط حزب کارگر را می دهد ، این حزب برای مبارزه م aثر با آن وضعیت بسیار ضعیفی دارد.

نشنال این هفته بیشتر در مورد اخراج ناگهانی نیک اسمیت در اخبار بود ، بخشی از این امر به دلیل ادامه تحقیق در مورد یک مسئله استخدام بود. و سپس نامزد ناموفق جیک بزانت خبر را هنگامی منتشر کرد که پادکست منتشر شده در صحن علنی ادعا کرد وی از تصاویر صریح دوست دختر سابق خود استفاده کرده است تا در مکالمات متناسب با مردان دیگر خود را جعل کند.

استعفای اسمیت در واقع جای تعجب ندارد و نه دلایل آن. به گفته اشخاصی که با این موضوع آشنا بودند ، شخصیتی متزلزل بود و داد و فریاد او نسبت به کارمندان غیرمعمول نبود. وی در هر صورت قصد داشت از این دوره استعفا دهد.

نامزد سابق حزب ملی جیک بزانت.

ابیگیل داگرتی

نامزد سابق حزب ملی جیک بزانت.

مسئله بززان جالبتر است. وی صندلی قدیمی پائولا بنت در بندر علیا را از دست داد ، انتظار می رفت ملی پوش در شرایط عادی به راحتی پیروز شود. قبل از انتخابات گذشته انواع شایعات درباره او وجود داشت و او به وضوح CV خود را جمع کرده بود. ناسیونال گلوله ای را از دست داد كه بزانتز كرسی خود را از دست داد و او حالا از اعضای حزب نیست.

اما این س biggerال بزرگتری را ایجاد می کند: چگونه است که ناسیونال چندین نماینده از نمایندگان جوان مرد را انتخاب کرده است که دارای تجربه گیاهی بسیار سبک و یا حتی قضاوت اساسی هستند. به تاد بارکلی ، اندرو فالون ، همیش واکر و بززان فکر کنید. دیگران هم هستند.

توجه داشته باشید ، اکنون مشخص شده است که مشکلات ملی بسیار عمیق تر از انتخاب نامزد است. برای اولین بار ، به نظر می رسد که حزب پارلمانی سیاست های ACT و حتی خطوط حمله آن را تقریباً کلمه به کلمه می دزد.

به نوعی ، این غیرمعمول نیست – بالاخره ، یکبار اگر ACT چیزی می گفت و تعداد کمی آن را می دیدند ، آیا واقعاً این اتفاق افتاده است؟ اما این ACT فعلی نیست که در آخرین انتخابات 7.6 درصد آرا را به دست آورد. ACT بحث در مورد چندین موضوع اصلی را که کالینز از آن زمان شروع به بحث کرده است ، هدایت کرده است.

یک پوآپوا این گزارش ابتدا توسط ACT هفته ها قبل از اینکه وی آن را بعنوان یک موضوع کشف کند ، به مجلس راه یافت ، در برابر آنچه او “راه تجزیه طلبانه” دولت خواند ، نادیده گرفت. سایر مواردی که Nats از ACT انتخاب کرده است شامل بررسی برنامه درسی مدارس و سمینارهای آموزش امتیاز سفید است که توسط وزارت آموزش انجام شده است.

مشکل همه اینها این است که ، اگرچه به نظر ناسیونال می رسد که ACT برخی از موضوعات خوب را دارد که ارزش ورود به جریان اصلی را دارد ، اما Nats نباید دنبال بسیاری از رای دهندگان ACT باشد.

ACT یک حزب کوچک در سمت راست طیف سیاسی است که سعی در افزایش رای خود دارد. مسائل آن برای یک حزب درجه بندی شده است ، که حداکثر ، طبق تحقیق دیده شده توسط چیز، فقط در حدود 33 درصد از مردم نیوزیلند رای می گیرد.

گرچه تولد دوباره سیاسی ACT چشمگیر بوده است ، اما همچنان بر رشد گوشه ای از رأی سیاسی متمرکز است. این می داند که چه می خواهد و تحت رهبری دیوید سیمور آن را بی وقفه دنبال می کند.

ملی ، به عنوان یک حزب با عضویت گسترده ، باید در یک مجموعه بسیار بزرگتر از رای دهندگان بالقوه ماهیگیری کند. با این حال ، در زمان کالینز ، حزب اکنون در یک الگوی نگهداری گیر کرده است: مطمئن نیستید که چیست ، چه می خواهد یا چگونه می تواند به چیزهای زیادی دست یابد.

این یک مشکل استراتژیک است که هنوز تعداد کمی از اعضای پارلمان – یا سازمان گسترده حزب – با آن دست و پنجه نرم کرده اند. عدم انجام این کار به کارگر وقت زیادی می دهد تا زیرساخت های جدید خود را بسازد – حتی مواردی که قول آن را نداده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>