معامله گران روز “تانکر باند” در هنگام مربا سوئز سهام کشتی ها را جمع می کنند

[ad_1]

به محض اینکه سرمایه گذار خرده فروشی Calvin Froedge شنید که یک شناور کانتینر دار عظیم در کانال سوئز گیر کرده است ، ماشین خود را به کنار جاده کشاند ، لپ تاپ خود را باز کرد و شروع به خرید سهام حمل و نقل کرد.

آمریکایی که در نزدیکی آبراه مهم دیگری در پاناما زندگی می کند ، گفت: “این یک قطعه بزرگ حمل و نقل است.” “این در واقع نوعی چیز قو سیاه است.”

Froedge یکی از ارتش های با نفوذ روزافزون معامله گران روز است که – مانند WallStreetBets در Reddit – در شبکه ای از روح های همفکر تعبیه شده است که هنگام ارسال جریان میم ها ، داده ها را در اتاق های گفتگو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مبادله می کنند. او در بین اعضای به اصطلاح Tanger Gang ، یک جامعه اینترنتی غیر رسمی که در چند سال گذشته برای گمانه زنی درباره شرکت های حمل و نقل نفت و سوخت شکل گرفته است ، به نوعی مشهور است.

این سرمایه گذاران دوستدار نفتکش قبل از طغیان کانال سوئز ، اوقات سختی را سپری کرده بودند ، به طوری که قیمت سهام برای بازیابی از بیماری همه گیر تلاش می کرد. سپس Ever Given ظاهر شد و سهام با افزایش روبرو شد: Nordic American Tankers Ltd. در جمعه (به وقت محلی) 15 درصد جهش کرد ، در حالی که خط آمریکایی Teekay Corp. 13 درصد تجمع کرد. الکساندر هانسون ، یکی از اعضای هیئت مدیره Nordic American و پسر بنیانگذار آن ، جمعه (به وقت محلی) 50،000 سهام این شرکت را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:
* قبل از هرگز داده شده: در تمام دفعات دیگر کانال سوئز مجبور به بسته شدن شد
* قایق های باری به سرعت به کانال سوئز مصر می روند ، کشتی ها دوباره مسیر را طی می کنند ، مقامات به دنبال طرح B هستند
* برنامه ریزی شده برای استفاده مجدد از کشتی که مسدود کننده کانال سوئز است با استفاده از جزر و مد

تیم های نجات اوایل روز دوشنبه در Ever داده شده را تا حدی در مصر اسکان دادند و موقعیت آن حدود 80 درصد تغییر کرده است. تلاش ها برای آماده سازی کشتی عظیم الجثه برای خروج از کانال ، تقریباً یک هفته پس از آبگیری در جریان است. به گفته محاب مامیش ، مشاور رئیس جمهور مصر در کانال سوئز ، خارج شدن همه شناورها از راهرو کانال سوئز ممکن است حدود یک هفته طول بکشد.

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی باری MV Ever Given را که در کانال سوئز نزدیک سوئز مصر گیر کرده نشان می دهد.

اعتبار نیافته / AP

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی باری MV Ever Given را نشان می دهد که در کانال سوئز نزدیک سوئز مصر گیر کرده است.

یوآكیم هانیسدال ، رئیس تحقیق در Cleaves Securities در اسلو ، كه بیش از یك دهه است این بخش را تحت پوشش قرار می دهد ، گفت: “ما قبلاً شاهد تحولات مثبت نرخ بهره در پشت بسته شده ایم.” هانیسدال بسیاری از تحقیقات خود را در توییتر به اشتراک می گذارد و اغلب در الگوهای رفتاری ارسال شده توسط Tanker Gang وارد می شود. وی گفت: “من قبل از عضویت در توییتر چند سال پیش با الگوهای رفتاری آشنا نبودم ، اما آنها بسیار سرگرم کننده هستند.”

قبل از جوامع آنلاین مانند Tanker Gang ، ردیابی صنعت که به شهرت گوشه ای نسبتاً کسل کننده بازار مشهور است برای بازرگانان خرده فروشی آسان نبود. نظارت بر این شرکت ها اغلب به داده هایی نیاز دارد که در پشت اشتراک های گران قفل شده اند. اما طی چند سال گذشته ، بازارهایی مانند Froedge و Hannisdahl ، که تجزیه و تحلیل سخت بینی را در توییتر ارسال می کنند ، ارزش بازارهای آزاد را دارند که گاهی اوقات سهام را جابجا می کند.

Froedge مطمئناً بازار نفتکش ها را کسل کننده نمی داند. این “احتمالاً مهمترین قسمت از زنجیره تأمین مهمترین کالای موجود در کره زمین است. جنگ ، بسته شدن کانال ؛ سهام نفتکشها بالستیک می شوند. “وی افزود که از زمان انسداد چندین شرکت از جمله Nordic American ، Frontline Ltd. و SFL Corp Ltd.

نفتکش و علاقه مندان به حمل و نقل در حال تجزیه و تحلیل وضعیت سوئز در کانال Discordord Froedge ، بخشی از وب سایت TankerData وی هستند که اطلاعات بازار را می فروشد. یک عضو Ever Given را با نقشه های کانال پوشانده بود و می فهمید دقیقاً چه مقدار از کشتی پهلو گرفته است.

سهام تانکر پس از پیشرفت در آزادسازی Ever Given از دوشنبه شروع به سقوط کرد. خط مقدم Frontline پس از جهش بیش از 10 درصدی در جمعه ، در اسلو تا 8.2 درصد کاهش یافت.

همه افراد باند تانکر متقاعد نشده بودند که سهام حمل و نقل افزایش می یابد. گریگوری ووسوونیس ، که در آتن مستقر است و از سال 2019 در سهام تانکرهای نفتی سرمایه گذاری کرده است ، روز جمعه قبل از بازپرداخت مجدد گفت: “من انتظار دارم که نرخ کمی در منطقه داشته باشم ، فقط به این دلیل که کشتی های کمتری برای استخدام در دسترس خواهند بود.” . “اگر این تعطیلی یک هفته ای باشد ، من به جز تأثیر مثبت داستانی ، منتظر سود سهام دیگری نیستم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>