مشاوران منطقه ای تراناکی طرح های طولانی مدت را برای مطالب عمومی هضم می کنند

[ad_1]

مشاوران منطقه ای تراناکی یک روز را به شنیدن مطالب ارسالی در برنامه 10 ساله بلند مدت سپری کردند

اندی جکسون / چیزها

مشاوران منطقه ای تراناکی یک روز را به شنیدن مطالب ارسالی در برنامه 10 ساله بلند مدت سپری کردند

مشاوران منطقه ای تراناکی در حالی که مطالب ارسالی عمومی در مورد برنامه بلند مدت شورا در سال 2021-2021 به طور کامل ارایه شده بود ، یک روز گلدان های خشتی و دسته گل برگزار کردند.

22 سخنرانی شفاهی ، از مجموع 91 مورد ارائه شده ، ترکیبی از فعالان آب و هوا ، تولیدکنندگان هیدروژن ، اعتمادهای پناهگاه پرندگان بومی ، هماهنگ کننده های جستجو و نجات ، iwi ، و مروجان مسیرهای دوچرخه و دوچرخه سواری بودند.

اکثر آنها از چشم انداز بلند مدت شورا حمایت می کردند در حالی که برخی ایراداتی می یافتند.

شورای منطقه ای تراناکی (TRC) موظف شده است طی یک دهه آینده 423.7 میلیون دلار بودجه برای بهبود حمل و نقل عمومی و مدیریت آب شیرین آبراهه ها و همچنین به روزرسانی ساختمان اداری خود و سرمایه گذاری در بهبود منطقه ای پس از Covid-19 اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:
* حمل و نقل اوکلند زمینه سازی اولین اتوبوس هیدروژنی نیوزلند را فراهم می کند
* ارسال کنندگان طرح حمل و نقل خواستار اتوبوس رایگان ، خدمات مکرر ، قطار هستند
* بزرگترین iwi Taranaki ، Te Atiawa ، طرح جاه طلبانه توسعه املاک را آغاز می کند

فعالان اقلیم نگرانی خود را نسبت به خدمات ضعیف حمل و نقل عمومی در تراناکی معطوف داشتند.

اورس سیگنر متولد سوئیس ، که اکنون در پاریهاکا زندگی می کند ، اظهار داشت که از این شورا ناامید شده است که شامل تغییر اقلیم در راس برنامه نیست.

Signer از هر اتوبوس دیزلی در ناوگان شورا که با اتوبوس های برقی جایگزین می شود پشتیبانی می کرد ، اما نمی توانست درک کند که چرا اتوبوس های برقی هرکدام 680،000 دلار هزینه دارند.

وی از طریق پخش بزرگنمایی از اتاق ساحلی تراناکی خود به اتاق های شورا به شورایاران گفت: “این صدای بسیار بالایی به نظر می رسد.”

سیگنر گفت خوشحال است که وقتی او بعد از ظهر جمعه از اتوبوس برای رفتن به خانه از نیو پلیموث به خانه رفت ، مسافر پر از مسافر بود – اما او می خواست خدمات گسترده ای به اوکاتو و اورنوی ارائه دهد.

“آنچه در آن بودجه مناسب و معقول از دست رفته است. این کاملاً کمبود بودجه دارد. “

وی از شورا خواست برای همه کارکنان TRC به پاس کارتهای اتوبوس یارانه پرداخت کند.

Climate Justice Taranaki (CJT) ، در 63 صفحه ، از خدمات بیشتر اتوبوس های روستایی پشتیبانی می کند ، پیشنهاد می کند بزرگسالان باید در اتوبوس های مدرسه مجاز باشند – نه تنها برای کاهش نیاز به خدمات روزانه ، بلکه به مهار رفتارهای مخل دانش آموزان کمک می کند.

به گفته گروه ، اتوبوس های کوچکتر برقی یا مجهز به سوخت زیستی و خدمات مکررتر به انرژی کمتری برای کار نیاز دارند ، هزینه کمتری دارند و در نهایت پر کردن آنها از مسافر آسان تر است.

CJT پیشنهاد داد که بندر Taranaki به Mana whenua اعطا شود ، یا Te ātiawa یا Ngāti Te Whiti iwi ، و پرداخت کنندگان نرخ مسئولیت تمیز کردن منطقه بندر و انتقال آن را برای استفاده های جدید مانند سرویس کشتی های قایقرانی ، و مسکن hapu.

مروج سوخت هیدروژن ، هیرینگا انرژی ، سخنگوی دیون کاولی ، می خواست TRC “مصرف کننده” گاز هیدروژن برای حمل و نقل عمومی باشد.

وی گفت که تراناکی می تواند هیدروژن سبز تولید کند در حالی که شورا می تواند آن را مصرف کند.

این شرکت در حال حاضر با سایر شوراها در حال استفاده از هیدروژن فشرده برای حمل و نقل عمومی بود ، با شهر اوکلند 1 میلیون دلار برای آزمایش اتوبوس های مجهز به هیدروژن هزینه کرد.

ساکنان اوکاتو ، مایک و لین اسپنسر ، با این استدلال که م workingثر نیست ، از شورا خواستند برای جلوگیری از جاری شدن سیل ، پول کمتری را برای جابجایی سنگ از رودخانه استونی هزینه کنند.

شورا قسمت آخر روز را در مشورت این طرح گذراند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>