مسیرهای جدید دوچرخه سواری برای اتصال فاصله دوچرخه سواری در معبر پر رفت و آمد بلنهایم

[ad_1]

برداشت یک هنرمند از مسیرهای پیشنهادی جدید چرخه میانی Renwick Rd ، که قرار است بین Westwood و Battys Rd پایین بیاید.

عرضه شده

برداشت یک هنرمند از مسیرهای پیشنهادی جدید چرخه میانه Renwick Rd ، که قرار است بین Westwood و Battys Rd پایین بیاید.

خطوط جدید دوچرخه سواری در آستانه پایین آمدن در بزرگراه ایالتی است که به داخل و خارج از بلنهایم می رود.

این خطوط به طول 580 متر در امتداد بزرگراه 6 ایالت تردد خواهند کرد و یک “شکاف” بین مسیرهای دوچرخه سواری موجود در منطقه Springland ایجاد می کند.

این خطوط از کنار میدان Battys Rd-Murphys Rd به خیابان وست وود ، در کنار توسعه خرده فروشی بزرگ در لبه غربی بلنهایم ، عبور می کنند.

در اواخر سال گذشته با خط مشی های عمومی روبرو شد ، 55 مورد ارایه شده توسط شورای منطقه مارلبرو در مورد پروژه.

بیشتر بخوانید:
* پل های Horowhenua برای دوچرخه سواران ایمن تر می شود
* چالش های رفع جاده Takaka Hill باعث طولانی تر شدن کار تعمیر می شود
* افزایش چند میلیون دلاری برای حمل و نقل عمومی در نلسون-تاسمان پیشنهاد شده است

این منجر به تغییرات کوچکی در طراحی شد. در ابتدا تصور می شد SH6 یا Middle Renwick Rd با ایجاد 12 پارک جدید 80 پارکینگ را به مسیر دوچرخه سواری از دست بدهد.

در حال حاضر دو جایگاه پارکینگ “تورفتگی” به عرض 2 متر اضافی در میانه رنویک Rd وجود دارد که به معنی برداشتن یک درخت از خیابان است. دو پارکینگ که قبلاً در حال طراحی بودند به 2.5 متر افزایش داده شد تا کامیون ها و وسایل نقلیه بزرگتر در آن جای بگیرند.

این بدان معناست که در مجموع 66 پارک کمتر ، به جای 68 پارک.

خطوط جدید چرخه با یک بافر از ترافیک جدا می شوند.

MDC / عرضه شده

مسیرهای جدید چرخه با یک بافر از ترافیک جدا می شوند.

نظرسنجی های پارکینگ طی دو روز در ژوئن و ژوئیه سال گذشته نشان داد که در طول هفته ، رانندگان حداکثر از 16 پارک از 93 پارکینگ موجود استفاده می کنند.

اما اسپایت ، مدیر روابط منطقه ای آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ گفت که خطوط جدید چرخه به تشویق افراد بیشتری برای استفاده از دوچرخه کمک می کند.

اسپایت گفت که این به کاهش ازدحام ، تأمین زندگی بهتر شهری و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در حمل و نقل زمینی کمک می کند.

اسپایت گفت: “به عنوان بخشی از ایجاد یک سیستم حمل و نقل چند حالته موفق ، ما در حال همکاری با شرکای خود برای ارائه شبکه ای ایمن تر ، در دسترس تر و جذاب برای دوچرخه سواری هستیم تا مردم نیوزیلند بتوانند از طریق دوچرخه از آنجا استفاده کنند.”

مایکل فیتزپاتریک ، مشاور ، که دارای نمونه کارهای پیاده روی دوچرخه سواری شورا بود ، گفت که این پروژه قسمت مهمی از تکمیل شبکه چرخه شهری بلنهایم است.

فیتزپاتریک گفت ، این یک شکاف در شبکه را پر می کند و باعث بهبود اتصال دوچرخه سواران می شود.

برداشت یک هنرمند از دوچرخه سواران با استفاده از مسیرهای جدید دوچرخه سواری در خیابان میانه رنویک.

MDC / عرضه شده

برداشت یک هنرمند از دوچرخه سواران با استفاده از مسیرهای جدید دوچرخه سواری در میانه رنویک Rd.

وی گفت: “بین سالهای 2015 و 2019 ، 16 تصادف در این بخش از جاده رخ داده است که شش مورد شامل دوچرخه سواران بوده است.”

مدیر حمل و نقل پایدار شورای ، برادن پرایدو گفت که خطوط دوچرخه سواری بخشی از “تصویر بزرگ” برای توسعه یک شبکه چرخه ایمن ، راحت و متصل در اطراف مارلبرو است.

پرایدو گفت: “ما می خواهیم كمك كنیم تا دوچرخه سواری راهی مناسب و لذت بخش برای رفت و آمد به محل كار و مدرسه ، گردش در شهر و اوقات فراغت باشد.”

ساخت آن در ماه مه آغاز می شود و باید تا ژوئن به پایان برسد Waka Kotahi NZTA 85 درصد پروژه را تأمین می کند و 15 درصد باقیمانده را شورا تأمین می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>