مدیران ادعا می کنند که مجبور کردن مدارس به کودکان خشن و محروم ، قانون را نقض می کند

[ad_1]

فدراسیون مدیران نیوزلند مشاوره حقوقی دریافت کرده است که ادعا می کند مجبور به گرفتن دانش آموزانی است که از مدارس دیگر محروم شده اند ، مغایر تعهدات اولیه آن است.

تیلور ویلکوکس / Unsplash

فدراسیون مدیران نیوزلند مشاوره حقوقی دریافت کرده است که ادعا می کند مجبور به گرفتن دانش آموزانی است که از مدارس دیگر محروم شده اند ، مغایر تعهدات اولیه آن است.

یک تلاش قانونی در حال ایجاد است که مدارس مجبور به پذیرفتن کودکان محروم از مراکز دیگر می شوند ، گاهی اوقات به دلیل رفتار خشونت آمیز علیه سایر دانش آموزان و معلمان.

مشاوره دریافت شده توسط فدراسیون مدیران نگرانی هایی را در مورد ایمنی کارکنان و دانشجویان و توانایی انجام صحیح وظایف خود ایجاد می کند.

این فدراسیون در مورد سیاست ثبت نام مستقیم وزارت آموزش و پرورش ، از مشاوره حقوقی Quigg Partners خواستار شد ، كه در آن دانش آموز محروم از یك مدرسه به مدرسه دیگری منتقل می شود.

این گزارش گفت كه از دانش آموزان حمایت كافی نشده است و این معلمان و سایر دانش آموزان را در معرض خطر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:
* نظرسنجی “هشدار دهنده” نشان می دهد معلمان و مدیران سطح بالایی از استرس و زورگویی مربوط به کار را تجربه می کنند
* تقسیم بندی آموزش مشترک: منطقه مدرسه نگرانی های نابرابری را دوباره روشن می کند
* مدارس در برابر ثبت نام کودکان با رفتار بد مقاومت می کنند
* کودکان در سال 2019 تقریبا 300 بار سلاح را به مدرسه بردند

این شركت حقوقی ادعا كرد كه هرگز نباید مدرسه ای را در شرایطی قرار داد كه بتوان “از انجام تعهدات اولیه خود جلوگیری كرد” و معتقد بود كه مدارس زمینه بازنگری قضایی در مدارس را دارند.

این وزارتخانه در حال حاضر این قدرت را دارد که یک مدرسه را برای ثبت نام یک دانش آموز محروم تحت قانون آموزش و آموزش 2020 راهنمایی کند.

اما Quigg Partners گفت: این ثبت نام ها می تواند از حفظ مکانی امن از نظر جسمی و روحی برای دانش آموزان و کارکنان در مدارس جلوگیری کند ، این نیز طبق قانون است.

وزیر دستیار آموزش و پرورش جان تینتی گفت که او درک می کند مدارس نازک هستند.

ROBERT KITCHIN / چیزهای دیگر

وزیر دستیار آموزش و پرورش جان تینتی گفت که او درک می کند مدارس نازک هستند.

این موضع مغایر با توصیه های قانون تاج در سال 2015 است که نشان می دهد تعهدات مدارس برای گرفتن دانش آموزان با وظیفه آنها تحت قانون ایمنی و بهداشت در محل کار 2015 برای اطمینان از یک محیط امن برای کارگران و سایر افراد مغایرت ندارد.

یکی از نمونه های ارائه شده توسط NZPF ، Quigg Partners دانش آموزی بود که به دلیل رفتار خشونت آمیز از ثبت نام در مدرسه دوم ، بدون حمایت درمانی ، کنار گذاشته شده بود. سپس دانش آموز به یک همکلاسی حمله کرد.

“دانش آموز باید قبل از مدرسه و در هر زمان از وقت توسط مدیر یا سایر کارمندان تحت نظارت باشد. مدیر اظهار داشت که آنها “هر روز در کنار نماز هستند و می توانند کارکنان و دانشجویان خود را ایمن نگه دارند”.

یکی از معلمان که نمی خواست نامش فاش شود ، گفت که به دلیل وضعیت کلاسها تصمیم گرفته زودتر از آنچه برنامه ریزی کرده بود حرفه را ترک کند.

“این تنها فکری است که مرا درگیر روز می کند.”

او می دانست که او تنها کسی نیست که قصد دارد آنجا را ترک کند ، گفت که اکنون از معلمان انتظار می رود که مددکاران اجتماعی و روانشناس کودک باشند.

حمایت اضافی در کلاس می تواند یک کمک باشد ، به عنوان مثال داشتن یک مددکار معلم در هر کلاس.

نظر حقوقی به وزیر آموزش و پرورش ایونا هولستد ، و همچنین وزیر آموزش و پرورش کریس هیپکینز ، و وزیر آموزش وابسته ، جان تینتی ارائه شده است.

کاترینا کیسی ، معاون بخش وزارت توانمندسازی و پشتیبانی وزارتخانه ، تأیید کرده است که مشاوره دریافت شده است و در حال بررسی است.

“ما انتظار داریم که تا ماه ژوئیه بتوانیم مدارس و بخشهای گسترده تر را به روز کنیم.”

تمرکز این وزارت حمایت از مدارس بود تا کودکان را به یادگیری متصل کرده و در مدرسه مشغول کنند.

“اگر یک مدرسه تصمیم به محروم کردن دانش آموز داشته باشد ، تصمیمی که آن را به راحتی گرفته اند نخواهد بود – غالباً این محرومیت به دنبال یک دوره رفتار و علیرغم تلاش مدرسه برای رسیدگی به این رفتار صورت می گیرد. استفاده از قدرت کارگردانی آخرین چاره است و بسیار کم استفاده می شود. “

تینتی ، که 30 سال به عنوان یک مربی کار کرد ، از اظهار نظر در مورد نظر حقوقی امتناع ورزید اما گفت که او درک می کند مدارس بسیار نازک هستند.

وی گفت: “كودكانی كه رفتار آنها به شدت چالش برانگیز یا خشن است اغلب دچار پریشانی می شوند.”

“دولت از سال 2017 1.1 میلیارد دلار پول جدید برای حمایت از یادگیری سرمایه گذاری کرده است.

“بودجه هفته گذشته 17 میلیون دلار به طور خاص برای حمایت فشرده از تقریبا 100 دانش آموز دیگر با نیازهای رفتاری و رفاهی قابل توجهی كه نیاز به حمایت در مدرسه ، خانه و اجتماع دارند ، سرمایه گذاری كرد.”

قاضی کمیسیونر کودکان ، اندرو بکروفت ، جدایی کودکان با نیازهای مختلف را

ROSA WOODS / چیزها

قاضی کمیسیونر کودکان ، اندرو بکروفت ، جدایی کودکان با نیازهای مختلف را “به همین ترتیب قرن گذشته” توصیف کرد.

کمیسیونر کودکان اندرو بکروفت ، که در گذشته وارد بحث شده است ، به عنوان قاضی گفت ، او در مورد یک اختلاف حقوقی اظهارنظر نمی کند ، اما گفت که او یک سیستم آموزش اصلی را پیش بینی می کند که برای هر کودک کار می کند.

“این روش برای آن دسته از کودکان بلکه برای همه کودکانی که ارزش مهربانی ، شمولیت ، دلسوزی و همدلی را می آموزند بهتر است.

“مدل قدیمی جداسازی کودکان با نیازهای مختلف و جمع آوری آنها با هم در مدارس خاص قرن گذشته است و معمولاً نامناسب است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>