محدودیت سرعت پایین SH5 فقط رانندگان را ناامید می کند

[ad_1]

نظر: 41 ثانیه این زمانی است که Waka Kotahi NZTA معتقد است اگر محدودیت سرعت در جاده Napier-Taupō کاهش یابد ، از دست خواهد رفت. 41 ثانیه آژانس معتقد است که محدودیت سرعت پایین در جاده باعث نجات جان افراد خواهد شد.

در بعضی موارد – اما طبق سند بررسی خود ، فقط یک یا دو مورد.

بنابراین اگر در حقیقت چنین باشد ، چه فایده ای وجود دارد؟ به نظر می رسد که این تصمیم قبلی خود را گرفته است و تغییر محدودیت سرعت بدون توجه به آن اتفاق خواهد افتاد.

من به عنوان راننده کامیون هفته ای 5 تا 6 بار این جاده را طی می کنم. کامیون سابق من به من امکان داد تا از کوه ها با سرعت 45 کیلومتر بر ساعت بلند شوم ، اکنون یک ماشین با سربالایی 10 کیلومتر ساعت کندتر دارم و از هر طرف 10 دقیقه در کل جاده از دست داده ام. 41 ثانیه این همه. آیا ریاضیات توسط NZTA دارای نقص است؟

NZTA گفته است که “برای ایجاد سرعت محدودیت های سرعت را بررسی می کند [roads] امن تر برای همه کاربران جاده “. سرخوردگی بسیاری از رانندگان آنها را به همان اندازه خطرناک و ناامن می کند که اکنون خطرناک هستند زیرا برخی سرعت خود را پایین نمی آورند و با کمبود پلیس راه در بزرگراه ایالتی ، با همان برخورد خود ادامه می دهند فرکانس مثل الان

آمار س fromالات متداول بررسی خود NZTA در واقع بیان می کند که فقط 15 درصد از تصادفات مربوط به سرعت است ، بنابراین کاهش محدوده کمک چندانی نخواهد کرد.

NZTA همچنین اظهار داشته است که ایمن سازی سرعت تنها بخشی از رویکرد آن است ، اما کاری است که می تواند به سرعت انجام دهد. از نظر من ، این فقط روشی است که NZTA می گوید این بودجه کافی برای انجام کارهای اصلاحی لازم برای ایمن سازی جاده را دریافت نمی کند.

تونی الكساندر می گوید ، باید از رانندگان درمورد آنچه كه احساس می كنند جاده ناپیر-تاپو ایمن تر است ، مشورت كرد.

جان کاوپلند / چیزها

تونی الكساندر می گوید ، باید از رانندگان در مورد آنچه كه احساس می كنند جاده ناپیر-تاپو ایمن تر است ، مشورت كرد.

بیشترین تصادفات در پیچ های کم سرعت یا حداقل آنهایی که از قبل علائم توصیه سرعت دارند ، اتفاق افتاده است. در شرایط مرطوب اتفاقات زیادی می افتد ، که باعث می شود کسی فکر کند جاده برای رسیدن به آنچه که لازم است ، اندازه گیری صحیحی ندارد. موارد زیادی نیز ناشی از بی توجهی راننده ، خستگی یا بی توجهی آشکار به قوانین موجود است که عامل انسانی شماست.

در ژوئن سال 2020 ، من گزارشی برای شورای منطقه هاستینگز (HDC) نوشتم که برخی از گوشه ها ، کیفیت جاده و وضعیت جاده در جاده را شرح می داد.

ایرادات واضحی که در این گزارش ذکر شد شامل مناطقی بود که مهر و موم به طور قابل توجهی در حال خراب شدن بود ، وصله بدی که باعث شد وسایل نقلیه حتی در سرعت های پایین ناپایدار شوند ، گوشه هایی که می توانستند و باید دوباره تنظیم شوند ، مهر و موم تازه تکمیل شده ای بود که ظرف چند روز از انجام آن بلند می شد. این لیست ادامه داشت.

برخی از توصیه ها در این فصل با NZTA و پیمانکاران با بودجه لازم برای استفاده از آسفالت به جای مهر و موم تراشه تکمیل شده است. این تعمیرات سطح جاده را دگرگون کرده و از آن ایمن تر و کاربر پسندتر شده است. به نظر می رسد که عمل از قبل فقط مهر و موم کردن چاله ها ، جبهه ها و راه راه ها بوده است ، و در نتیجه باعث می شود که مسائل چندی پس از اتمام تحقیق انجام نشود.

برخی توصیه های دیگر این بود که NZTA در بررسی کار پیمانکاران فعال تر باشد و مواد مورد استفاده برای تحقیق مجدد را بررسی کند زیرا کاملاً مشخص بود که انتظارات کاربران جاده را برآورده نمی کند. اینکه آیا این کار انجام شده است مشخص نیست.

من همچنین به NZTA توصیه کردم که رانندگان در مورد خواسته های خود در جاده ها مشورت کنند. این کار انجام نشده است تابلوهای VMS (پیام الکترونیکی) بیشتری برای مشاوره دادن به رانندگان در مورد شرایط جاده توصیه شده است. صفحه VMS در انتهای Taupō فقط برای تردد به سمت شمال مناسب است و با به روزرسانی VMS Airport Napier ، برای ترافیک در جاده ها خیلی دیر است.

و پوشش بهتر تلفن های همراه یک امر ضروری است. مناطق مختلفی در جاده وجود دارد که هیچ گونه پوششی وجود ندارد و این می تواند تفاوت بین کمک سریع و غیر مستقیم باشد.

اخیراً ، در یک جلسه جامعه که در Te Pohue برگزار شد ، اتفاق نظر کلی این بود که کاهش سرعت فقط راه NZTA است که می گوید پول لازم برای ارتقا جاده را ندارد.

در واقع ، بسیاری از ساکنان گفتند که از محدودیت سرعت در برخی مناطق پشتیبانی می کنند ، اما پتو پایین نمی آید ، و آنها می ترسند NZTA به سادگی با کاهش سرعت جلو برود بدون اینکه در واقع به حرف های آنها گوش دهند.

پل موهاکا محل وقوع چند حادثه بوده است.

جان کاوپلند / چیزها

پل موهاکا محل وقوع چند حادثه بوده است.

من مجبورم اعتبار بدهم در جایی که اعتبار بدهد. NZTA چندین منطقه را در این فصل به روز کرده است – تپه دیلون ، پل موهاکا ، همراه با تعدادی از مناطق که به طور سنتی مهر و موم مشکل داشت و در طول سال خراب می شود ، اغلب مجبور است هر ساله دوباره انجام شود. این سازمان همچنین موانع و علائم الکترونیکی را در مناطقی که میزان سقوط هواپیما در آنها زیاد بوده قرار داده است.

همچنین در حال به روزرسانی سطح جاده در ضلع شمالی زین Titikoura است ، منطقه ای که در گذشته مشکل ساز شده است. این همان کاری است که افزایش بودجه انجام می دهد. به آنها این امکان را داده است تا در مناطقی که نیاز به تعمیر دارند تمرکز کنند و همچنین از مهر و موم گران قیمت اما بهتر استفاده کنند.

مناطق دیگری نیز وجود دارد که یک کار غیر استاندارد انجام شده است ، در زیر سطح جدید تقسیم و لرزش وجود دارد یا در مناطقی که مهر و موم جدید افتاده است ، اما در آغاز یا پایان لب باقی مانده است ، که به نوبه خود به موقع برای تعمیرات فصل آینده خراب می شود .

NZTA بسیار خوب است و درخواست افکار عمومی در مورد کاهش سرعت مجاز را دارد ، اما زمان آن فرا رسیده است که در واقع چه چیزی در جاده قابل بهبود است. خطوط عبوری بیشتر؟ گوشه ها صاف شد؟

مطمئناً مبالغی که برای بازبینی سرعت صرف می شد می توانست در جای دیگری برای ایمن سازی جاده استفاده شود.

تا به امروز ، اعتراض طاقت فرسایی در مورد پیشنهاد حذف محدودیت وجود داشته است. اما همراه با اعتراض ، توصیه های متعددی از طرف کاربران جاده ای هر روز ارائه شده است که می تواند جاده را ایمن تر کند و خواهد کرد. انداختن محدودیت های سرعت یکی از این موارد نیست.

* تونی الکساندر طرفدار ایمنی / ارتقا road جاده مستقر در ناپیر است. او همچنین راننده کامیون و کاربر عادی راهرو ایالت بزرگراه 5 است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>