مادر پس از تصادف های متعدد خواستار کمربند ایمنی در اتوبوس های مدرسه می شود

[ad_1]

مادری پس از تصادف های متعدد ، از جمله اتوبوس مربوط به دبیرستان Otamatea (در عکس) در سال گذشته در Northland ، خواستار کمربند ایمنی در اتوبوس های مدرسه است.

سیمون راجرز / RNZ

مادری پس از تصادف های متعدد ، از جمله اتوبوس مربوط به دبیرستان Otamatea (در عکس) در سال گذشته در Northland ، خواستار کمربند ایمنی در اتوبوس های مدرسه است.

این داستان در ابتدا در RNZ.co.nz منتشر شده و با مجوز بازنشر می شود.

یک مادر دو فرزند می گوید بچه هایی که با اتوبوس های مدرسه در مناطق روستایی و بدون کمربند ایمنی سفر می کنند یک حادثه مرگبار است که در انتظار وقوع است.

پس از سقوط اتوبوس مدرسه در این هفته در نزدیکی مورچیسون ، دو کودک به شدت زخمی شدند و شش کودک دیگر نیز دچار جراحات جزئی شدند.

اندی اشورث ، مدیر مدرسه منطقه مورچیسون گفت که اتوبوس کودکان را به خانه می برد که تصادف اتفاق افتاد و در منطقه ای بود که علائم کمی ندارد.

طناب نزدیک به صحنه تصادف اتوبوس مدرسه در تراناکی.

RNZ / رابین مارتین

طناب نزدیک به صحنه تصادف اتوبوس مدرسه در تراناکی.

هفته گذشته چهار دانش آموز مدرسه پس از تصادف دو اتوبوس در کرایستچرچ زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:
مدیر می گوید: * کمربندهای ایمنی از آسیب دیدگی در تصادف اتوبوس مدرسه جلوگیری می کردند
* هشت کودک زخمی شدند ، دو نفر پس از تصادف اتوبوس مدرسه به بیمارستان منتقل شدند
* تحقیق در مورد تصادف Mt Ruapehu: فقط دلیل ایجاد نصب کمربند ایمنی در اتوبوس ها نیست
مادر ناامید و تلاش می کند پسر را در اتوبوس مدرسه سوق دهد ، می گوید: “او خطری ندارد.”

دکتر تونی اسمیت ، مدیر کلینیک سنت جان ، گفت که افسران آمبولانس اغلب اولین کسی هستند که به محل حادثه می رسند و از طرف اول تأثیر مخرب تصادفات را مشاهده می کنند ، به خصوص هنگامی که مسافران کمربند ایمنی ندارند.

“نظر ما مبنی بر اینکه کمربند ایمنی در اتوبوس ها با تعریفی که مورد توافق قرار گرفته اجباری است ، بدون تغییر باقی مانده است. ما معتقدیم باید کمربندهای ایمنی برای جلوگیری از مرگ و میر و صدمات جدی از جمله شکستگی و قطع اندام استفاده شود.”

در سال 2018 ، سنت جان از دولت خواست که بستن کمربند ایمنی را در برخی از سرویس های اتوبوس پس از مرگ دو نفر و زخمی شدن بسیاری دیگر در یک سوانح تصادفی اجباری کند – اما این تماس ها به گوش ناشنوا می رسد.

دکتر تونی اسمیت ، مدیر کلینیک سنت جان می گوید کمربند ایمنی در اتوبوس ها - با یک تعریف توافق شده - باید اجباری باشد.

عرضه شده

دکتر تونی اسمیت ، مدیر کلینیک سنت جان می گوید کمربند ایمنی در اتوبوس ها – با یک تعریف توافق شده – باید اجباری باشد.

در سال 2011 ، 35 دانش آموز بر اثر اصابت کامیون در حال ورود به عقب یک اتوبوس مدرسه در خلیج Plenty زخمی شدند. وزیر حمل و نقل ، استیون جویس گفت که قبل از بررسی نیاز به کمربند ایمنی در اتوبوس ها ، به اطلاعات بیشتری در مورد سقوط نیاز دارد.

وزارت ترانسپورت گفت اتوبوس ها ملزم به کمربند ایمنی نیستند زیرا اتوبوس ها از هر وسیله حمل و نقل جاده ای بسیار ایمن ترند.

مدیر تحرک و ایمنی هلن وایت گفت که تقریباً 100000 کودک در نیوزیلند هر روز با سرویس های اتوبوس که توسط وزارت بودجه تأمین می شود به مدرسه می روند.

سفر به مدرسه با اتوبوس برای کودکان بسیار ایمن تر از سفر به مدرسه با ماشین است.

“گزارش 2015 توسط NZTA نشان داد كه مسافران در اتومبیل و وانت هفت برابر بیشتر از مسافران اتوبوس در اثر تصادف كشته یا زخمی می شوند.”

در اوایل این ماه یک اتوبوس مدرسه در بزرگراه ایالتی 65 ، حوالی مورچیسون تصادف کرد و منجر به زخمی شدن هشت کودک شد.

عرضه شده

در اوایل این ماه یک اتوبوس مدرسه در بزرگراه ایالتی 65 ، حوالی مورچیسون تصادف کرد و منجر به زخمی شدن هشت کودک شد.

وایت گفت در حالی که کمربند ایمنی برای اتوبوس ها اجباری نبود ، به طور فزاینده ای اتوبوس های جدیدی که برای مسافرت های مسافرتی و مسافرت های طولانی استفاده می شود به کمربند ایمنی مجهز شده اند.

پیپ کامرون ، ساکن دره وایتاکی ، که در مزرعه ای در اوتماتاتا زندگی می کند ، گفت که دختر بزرگش مدرسه را چند سال پیش شروع کرده است و وقتی از شرکت محلی اتوبوس سوال کرد که آیا در اتوبوس مدرسه کمربند ایمنی وجود دارد ، جواب منفی بود.

دختران وی در 30 کیلومتری بزرگراه ایالتی 83 در كوروو به مدرسه می روند.

“بزرگترین سن من قد قانونی این نبود که در اتومبیل بدون صندلی تقویت کننده باشم ، بنابراین من فکر می کردم که چگونه او قادر به نشستن روی صندلی اتوبوس است چه رسد به اینکه بدون کمربند ایمنی باشد.

“تا زمانی که تغییری را مشاهده کنیم ، من راحت نیستم که اجازه دهم فرزندانم در یک اتوبوس عظیم بدون محدودیت ایمنی 80 کیلومتر در ساعت از جاده های کشور عبور کنند ، جایی که همیشه کامیون های بزرگ و تانکرهای شیر وجود دارد.”

ALDEN WILLIAMS / STUFF

معاون شهردار سلوین ، مالکوم لیال ، در مورد چگونگی هزینه دانش آموزان ساکن در Prebbleton برای انتقال اتوبوس به Lincoln High ، بیشتر از هزینه تحصیل در مدرسه در کرایستچرچ پرداخت.

کامرون دخترانش را هر روز به مدرسه می برد و می گفت تا زمانی که تغییرات ایجاد نشود ، به کار خود ادامه می دهد.

شنیدن اینکه این هفته کودکان بیشتری در تصادفات اتوبوس زخمی شده اند ، کامرون را که بیش از یک سال است برای کمربند ایمنی در اتوبوس ها فعالیت می کند ، ناراحت می کند.

“آیا باید منتظر مرگ دیگری باشیم تا مردم این مسئله را جدی بگیرند ، هیچ کس دوست ندارد در مورد مرگ کودکی در جاده های ما بشنود.

“من به نخست وزیر ، نمایندگان محلی ، وزیر حمل و نقل و وزارتخانه نامه نگاری کرده ام ، اما پاسخهای عمومی را دوباره دریافت می کنم که می گوید اتفاقات زیادی نخواهد افتاد.”

وی گفت خانواده اش تنها خانواده ای نبودند که نگران بود.

“من فکر می کنم وقتی وزارتخانه در مورد ایمن بودن کودکان در اتوبوس نسبت به اتومبیل صحبت می کند ، آنها در مورد شهرهای ما صحبت می کنند که در آن اتوبوس ها 40-50 کیلومتر با چراغ و کنترل ترافیک بیشتر حرکت می کنند نه بچه های جاده های روستایی ما – شما واقعاً نمی توانید دو. “

این داستان در ابتدا در RNZ.co.nz منتشر شده و با مجوز بازنشر می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>