قایق های طغیان با سرعت به کانال سوئز مصر می روند ، کشتی ها مسیر جدیدی را طی می کنند ، مقامات به دنبال طرح B هستند

[ad_1]

دو کشتی یدک کش اضافی روز یکشنبه به کانال سوئز مصر رفتند تا به تلاش برای آزادسازی یک کشتی کانتینری به اندازه آسمان خراش که برای روزها از طریق آبراه حیاتی لجن بود ، کمک کنند.

تلاش های بیشتر در حالی صورت می گیرد که عمده حمل کنندگان قایق های خود را از ترس اینکه کشتی بیش از حد انتظار گیر کند ، منحرف می کنند.

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی باری MV Ever Given را که در کانال سوئز نزدیک سوئز مصر گیر کرده نشان می دهد.

اعتبار نیافته / AP

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی باری MV Ever Given را نشان می دهد که در کانال سوئز نزدیک سوئز مصر گیر کرده است.

کشتی عظیم Ever Given ، یک کشتی تحت مالکیت ژاپن با پرچم پاناما ، که بین آسیا و اروپا محموله ای را حمل می کند ، روز سه شنبه در یک کانال از یک لبه گیر کرد.

با گذشت زمان ، مقامات قادر به حذف کشتی نبودند و ترافیک از طریق کانال – با ارزش بیش از 9 میلیارد دلار در روز (12.8 میلیارد دلار NZ) – متوقف شده است ، و این امر باعث برهم زدن شبکه حمل و نقل جهانی می شود که قبلاً توسط بیماری همه گیر ویروس کرونا متشنج شده بود.

اطلاعات ماهواره ای MarineTraffic.com نشان داد ، گارد Alp با پرچم هلند و کارلو مگنو با پرچم ایتالیا ، که برای کمک به قایق های یدک کش از آنجا دعوت شده اند ، اوایل روز یکشنبه (یکشنبه شب NZT) به دریای سرخ نزدیک شهر سوئز رسیدند.

بیشتر بخوانید:
* هیچ جدول زمانی برای استخراج کشتی گوه ای از کانال سوئز داده نشده است
* برنامه ریزی شده برای استفاده مجدد از کشتی که مسدود کننده کانال سوئز است با استفاده از جزر و مد
* ترس از دزدی دریایی در حالی است که کشتی ها برای جلوگیری از مسدود شدن کانال سوئز مسیری طولانی را در اطراف آفریقا طی می کنند
* انسداد سوئز احتمالاً به تأخیرهای حمل و نقل NZ افزوده است

برنهارد شولته ناشر مدیریت ، مدیریت Ever Given ، گفت: این قایق های یدک کش از هرگز داده شده 400 متر طول را تکان می دهند ، زیرا لایکرها همچنان به تخلیه شن و ماسه از زیر کشتی و گل و لای در سمت بندر آن می پردازند.

یک خلبان ارشد از کانال گفت: کارگران قصد داشتند روز یکشنبه دو تلاش برای آزاد سازی کشتی همزمان با جزر و مد زیاد انجام دهند.

خلبان گفت: “یکشنبه بسیار حیاتی است.” این مرحله بعدی را تعیین می کند ، که احتمالاً حداقل شامل تخلیه جزئی کشتی است. “

مقامات در حال آماده سازی برای تلاش های جدید برای آزاد سازی کشتی غول پیکر کانتینری گیر کرده برای پنجمین روز در کانال سوئز مصر و بازگشایی آبراه حیاتی شرق و غرب برای حمل و نقل جهانی هستند.

محمد الشاهد / AP

مقامات در حال آماده سازی برای تلاش های جدید برای آزاد سازی کشتی غول پیکر کانتینری گیر کرده برای پنجمین روز در کانال سوئز مصر و بازگشایی آبراه حیاتی شرق و غرب برای حمل و نقل جهانی هستند.

بردن کانتینر از کشتی احتمالاً روزهای بیشتری به بسته شدن کانال می افزاید ، چیزی که مقامات به شدت سعی در جلوگیری از آن داشتند. همچنین به جرثقیل و تجهیزات دیگری که هنوز نرسیده اند نیاز دارد.

خلبان به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد ، زیرا اجازه اطلاع رسانی به خبرنگاران را نداشت.

روز شنبه ، رئیس اداره کانال سوئز به روزنامه نگاران گفت که وزش شدید باد “تنها دلیل” نبوده است که به نظر می رسد برای جلوگیری از ارزیابی های متناقض ارائه شده توسط دیگران.

سرلشکر اسامه ربعی گفت که تحقیقات در حال انجام است اما خطای انسانی یا فنی را رد نمی کند.

دو قایق یدک کش دیگر برای کمک به تلاش و آزادی کشتی غول پیکر کانتینر که تجارت جهانی را متوقف می کند ، در حال مسابقه هستند.

اعتبار نیافته / AP

دو قایق یدک کش دیگر برای کمک به تلاش و آزادی کشتی غول پیکر کانتینر که تجارت جهانی را متوقف می کند ، در حال مسابقه هستند.

Bernhard Schulte Shipmanagement ادامه می دهد “تحقیقات اولیه آنها هرگونه نقص مکانیکی یا موتور را به عنوان علت اتصال زمین” رد می کند. با این حال ، حداقل یک گزارش اولیه حاکی از آن بود که “خاموشی” به کشتی هولکینگ حامل حدود 20،000 کانتینر در زمان حادثه برخورد کرده است.

ربعی اظهار امیدواری کرد که لایروبی بدون نیاز به برداشتن محموله ، می تواند کشتی را آزاد کند ، اما افزود که “ما در وضعیت دشواری قرار داریم ، این یک اتفاق بد است”.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه زمانی انتظار داشتند کشتی را آزاد کنند و کانال را بازگشایی کنند ، گفت: “نمی توانم بگویم چون نمی دانم.”

ربیعی روز یکشنبه در گفتگو با کانال تلویزیونی Extra News طرفدار دولت مصر گفت که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر به مقام کانال دستور داده است تا برای همه گزینه ها از جمله بردن کانتینرها از کشتی آماده شود.

وی گفت که مقامات در مورد این احتمال با ایالات متحده مذاکره کرده اند. او توضیح بیشتری نداد.

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی های باری را نشان می دهد که در حال گیر افتادن MV Ever Given در کانال سوئز هستند.

اعتبار نیافته / AP

این تصویر ماهواره ای از شرکت Maxar Technologies کشتی های باری را نشان می دهد که در حال گیر افتادن MV Ever Given در کانال سوئز هستند.

Shoei Kisen Kaisha ، شرکت صاحب این کشتی ، گفت که در صورت عدم موفقیت در تلاش های دیگر برای جبران مجدد ، در نظر دارد کانتینرها را حذف کند.

Ever Given حدود 6 کیلومتری شمال ورودی کانال دریای سرخ کانال ، نزدیک شهر سوئز است.

بسته شدن طولانی مدت آبراه مهم باعث تاخیر در زنجیره حمل و نقل جهانی می شود.

طبق آمار رسمی ، سال گذشته حدود 19000 کشتی از این کانال عبور کرده اند. حدود 10 درصد تجارت جهانی از این کانال عبور می کند.

این بسته می تواند بر حمل و نقل نفت و گاز از خاورمیانه به اروپا تأثیر بگذارد. در حال حاضر ، سوریه توزیع سوخت در این کشور جنگ زده را به دلیل نگرانی از تأخیر حمل و نقل که به دلیل انسداد رسیده است ، شروع کرده است.

قایق های یدک کش و یک لجن کش مکنده تخصصی در حال کار برای خاموش کردن یک کشتی کانتینر دار غول پیکر هستند که طی سه روز گذشته به صورت پهلو در کانال سوئز مصر گیر کرده بود و راه اصلی انتقال آب را برای حمل و نقل جهانی مسدود کرده است.

محمد الشاهد / AP

قایق های یدک کش و یک لایروب مخصوص مکش در حال کار برای خالی کردن یک کشتی کانتینر دار غول پیکر هستند که طی سه روز گذشته در کانال سوئز مصر به صورت پهلو گیر کرده بود و راه اصلی انتقال آب را برای حمل و نقل جهانی مسدود کرده است.

از اوایل روز یکشنبه (یکشنبه شب NZT) ، بر اساس شرکت خدمات کانال Leth Agence ، بیش از 320 کشتی منتظر سفر از طریق سوئز ، یا به مدیترانه یا دریای سرخ بودند. دهها نفر دیگر هنوز مقصد خود را به عنوان کانال ذکر کرده اند ، اگرچه به نظر می رسد حمل و نقل به طور فزاینده ای از عبور و مرور جلوگیری می کند.

بزرگترین شرکت حمل و نقل جهان ، AP Moller-Maersk دانمارک ، به مشتریان خود هشدار داد که پاک کردن پسماند کشتی های موجود در کانال از سه تا شش روز طول خواهد کشید. در حال حاضر ، این شرکت و شرکای آن 22 کشتی در آنجا منتظر هستند.

کشتی حمل و نقل گفت: “تعداد فعلی (از) شناورهای مرسک و شرکای هدایت شده 14 مورد است و انتظار می رود با ارزیابی تلاش های نجات همراه با ظرفیت شبکه و سوخت در کشتی های فعلی خود که به سوئز سفر می کنیم ، افزایش یابد.”

کشتی باری Ever Given پس از آنکه در کانال سوئز مصر له شد و جلوی ترافیک آبراه حیاتی را گرفت ، کمان خود را به دیوار چسبیده نشسته است.

AP

کشتی باری Ever Given پس از آنکه در کانال سوئز مصر له شد و جلوی ترافیک آبراه حیاتی را گرفت ، کمان خود را به دیوار چسبیده نشسته است.

شرکت کشتیرانی مدیترانه ای ، دومین بزرگترین شرکت جهان ، گفت که پیش از این حداقل 11 کشتی را در اطراف کیپ امید خوب آفریقا تغییر مسیر داده بود تا از این کانال جلوگیری کند. دو کشتی دیگر را برگرداند و گفت که انتظار دارد “بعلت این حادثه برخی از قایق های دریایی از دست رفته”.

در این گزارش آمده است: “MSC انتظار دارد این حادثه تأثیر بسزایی در جابجایی کالاهای کانتینر دار داشته باشد ، زنجیره های تأمین فراتر از چالش های موجود ناشی از همه گیری Covid-19 را مختل کند.”

گامبرل از دبی ، امارات متحده عربی گزارش داد. ایزابل دبر و ملاک هارب نویسندگان آسوشیتدپرس در این گزارش همکاری کردند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>