فورد ماوریک شهریه کمی است که لیاقت آن را داریم

[ad_1]

فورد یک Ute “مناسب” ، Maverick ، ​​را نشان می دهد که به طور استاندارد با یک قیمت کوچک و یک موتور هیبریدی ارائه می شود. حداقل در آمریکا.

ابعاد Maverick 5072 میلی متر طول و 1727 میلی متر ارتفاع است که 282 میلی متر کوتاه تر و 61 میلی متر پایین تر از Ranger است. این فقط به عنوان یک کابین دوبل با یک سینی 1382 میلی متری قابل حمل محموله 680 کیلوگرمی است.

این نیز به معنای سنتی “مناسب” است – در حالی که Ranger و نوع آن وانت های پایه شاسی هستند ، Maverick سوار بر همان پلت فرم مونوکوک Ford Escape ، Bronco Sport و ، حدس می زنید Focus ، ساخت این یک “ute” سنتی اتومبیل ساز از نوع پیشگام فورد در استرالیا در سال 1934 است.

ماوریک کوچک ute با یک موتور هیبریدی و چند چراغ جلو به صورت استاندارد ارائه می شود.

عرضه شده

ماوریک کوچک ute با یک موتور هیبریدی و چند چراغ جلو به صورت استاندارد ارائه می شود.

فورد یک سبک کاملاً سنتی به ماوریک داده است ، با بینی بزرگ و قائم ، دارای یک میله مشبک است که دو نشانگر و چراغ های جلوی LED C را بهم متصل می کند. مدل های پایه دارای مشبک مشکی هستند در حالی که دیگران از تزئینات خاکستری اضافی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:
* فورد برای اولین حضور کامل خود در حال آماده سازی اندکی ماوریک است
* آیا فورد قصد دارد بر اساس برنامه Bronco ute برنامه ریزی کند؟
* فورد SUV جدید و لوازم الکتریکی را به نمایش می گذارد
* فورد اولین بار F-150 را که برای ما برقی نیست ، معرفی می کند
* فورد در حال کار روی پلاگین رنجر است

این چراغهای جلوی عظیم ویژگی غالب قسمت جلویی خودرو هستند و بدون شک بحث برانگیز خواهند بود ، اما عادت به آنها می تواند هزینه ای را به همراه داشته باشد زیرا سبک Maverick به خوبی می تواند نمای نسل بعدی رنجر را منعکس کند.

مدل برتر لاریات دارای فضای داخلی چرمی مصنوعی است ، در حالی که انواع کمتری با پارچه سازگار است.

عرضه شده

مدل برتر لاریات دارای فضای داخلی چرمی مصنوعی است ، در حالی که انواع کمتری با پارچه سازگار است.

چرخ های استاندارد از فولاد های 17 اینچی هستند که به آلیاژهای 17 یا 18 اینچی در نقره ای یا مشکی قابل ارتقا هستند. داخل سینی دو منبع تغذیه 12 ولت ، چهار نقطه اتصال ، چهار حلقه D و سوراخ های رزوه ای در کنار تخت قرار دارد که می تواند تکه های چوب را برای تقسیم سینی ببرد. حتی یک کد QR در سینی وجود دارد که ایده هایی را برای ارتقا custom سفارشی مانند قفسه دوچرخه ارائه می دهد.

در داخل یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد ، یک دسته کنترل فیزیکی برای تهویه مطبوع و رسانه ها ، یک انتخاب چرخ دنده چرخشی و تعداد کمی توله ذخیره سازی وجود دارد.

مدل های پایه XL و XLT سطح متوسط ​​دارای صندلی های پارچه ای قابل تنظیم به صورت دستی هستند ، اما مدل برتر لاریات دارای صندلی های چرمی مصنوعی قابل تنظیم با قدرت است. یکی از این تصاویر یک درب بازکن بطری را در ماوریک نشان می دهد ، که یک وسیله مهم برای هر وسیله نقلیه آماده ماجراجویی است.

محرک چهار چرخ فقط با موتور 2.0 لیتری اکوبوست موجود است.  هیبرید فقط FWD است.

عرضه شده

محرک چهار چرخ فقط با موتور 2.0 لیتری اکوبوست موجود است. هیبرید فقط FWD است.

هر سه مدل از فناوری Ford Co-Pilot360 برخوردار هستند که شامل ترمز اضطراری اتوماتیک ، ترمز پس از برخورد ، چراغ های جلو و چراغ های اتوماتیک است. لاریات ماوریکس با سنسورهای کروز کنترل تطبیقی ​​، نگهداری از خط و پارک عقب ، به کمک راننده ارتقا می یابد.

در زیر ورق فلز همان پلت فرم Bronco Sport و Escape قرار دارد. نیرو به طور پیش فرض از یک موتور هیبریدی 2.5 لیتری تأمین می شود و 142 کیلووات ترکیبی دارد. همانطور که انتظار دارید مصرف سوخت کم است ، زیرا فورد ادعا می کند 5.9 لیتر در 100 کیلومتر از اقتصاد شهر است.

متأسفانه ، این هیبرید فقط به صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است و با یک CVT جفت می شود ، که ممکن است برخی از افراد را از آن دور کند.

سینی با فضایی برای 680 کیلوگرم مواد کافی سخاوتمندانه است.  حتی می توانید آن را به چند قسمت تقسیم کنید.

عرضه شده

سینی با فضایی برای 680 کیلوگرم مواد کافی سخاوتمندانه است. حتی می توانید آن را به چند قسمت تقسیم کنید.

اگر می خواهید چهار چرخ متحرک باشید ، باید به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ EcoBoost نگاه کنید که 186 کیلووات / 376 نیوتن متر تولید می کند. این جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک دارد و می تواند در دو مدل FWD یا AWD مشخص شود. یدک کش برای هیبرید 907 کیلوگرم و برای اکوبوست 1814 کیلوگرم است.

یک بسته FX4 نیز در دو تریم برتر موجود است و به آن لاستیک های تمام زمین ، سیستم تعلیق مجدد ، صفحات لغزش ، دو حالت رانندگی اضافی (Mud / Rut و Sand) و کنترل پایین آمدن تپه اضافه می شود.

رقابت اولیه در قالب هیوندای سانتا کروز ارائه می شود که فورد در بازی مصرفی به راحتی آن را شکست می دهد. کمترین تشنگی هیوندای یک موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی با حدود 141 کیلو وات به همراه رتبه مصرف شهری 11.2 لیتر در 100 کیلومتر است.

این تنها گزینه ای است که برای یک وسیله نقلیه آماده ماجراجویی نیاز داریم.

عرضه شده

این تنها گزینه مورد نیاز ما برای یک وسیله نقلیه آماده ماجراجویی است.

با این حال ، هیوندای از نظر قدرت کامل ، با موتور توربو 2.5 لیتری 210 کیلووات / 422 نیوتن متر ، و همچنین یدک کشی ، دارای امتیاز 2268 کیلوگرم با توربو 2.5 لیتری است.

علاقه مند؟ مطمئناً چنین است اما فورد NZ نمی گوید ماوریک به اینجا می آید یا خیر. در حالی که می شنویم درخواست مشتری از نظر محلی بسیار قوی است ، فورد ایالات متحده همچنان در مورد احتمال وجود نسخه RHD ماوریک سخنان جدی دارد.

با توجه به اینکه Bronco منفی سخت است ، خیلی خوب به نظر نمی رسد ، اما هنوز هم می توان امیدوار بود. اگر وارد شود ، باید ارزان باشد ، با توجه به شروع قیمت ایالات متحده از 19995 دلار برای هیبرید پایه XL. حتی اگر نرخ ارز و سایر موارد اضافی را مجاز کنید ، باید بازهم پایه ماوریک را به خوبی زیر نقطه ورودی 50190 دلاری مدل های دو کابین رنجر قرار دهید.

بیا فورد ، این قسمت از دنیا رنجر را به تو داد ، در ازای ما RHD Maverick به ما بده!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>