صدها نفر برای کارهای خلبان و خدمه کابین با هواپیمای شخصی درخواست می کنند

[ad_1]

صدها خلبان واجد شرایط و خدمه کابین برای 5 شغل با یک هواپیمای شخصی درخواست داده اند ، زیرا صنعت هواپیمایی این کشور همچنان در میان متخصصان بیکار سرگردان است.

بیش از 200 خلبان در اواخر سال گذشته برای سه موقعیت پرواز کرده اند و با هواپیمای جدید Bombardier Challenger 604 Garden City Helicopter Aviation (GCH Aviation) پرواز می کنند.

این شرکت اخیراً برای دو مهماندار تبلیغات انجام داده و چند صد نفر درخواست داده اند.

سیمون دانکن ، مدیر کل Garden City Helicopters گفت که این پاسخ طاقت فرسا بوده است.

بیشتر بخوانید:
* Air New Zealand مشاغل خدمه کابین را با “بدون سفر بین المللی برای نگرانی” تبلیغ می کند
* به ووهان و عقب: خلبان Air NZ در حال پرواز به مرکز بیماری همه گیر Covid-19
* کرونا ویروس: خلبانان در آینده ای پرواز می کنند که پرواز تضمینی نیست
* شرکت هلی کوپترهای کریستچرچ با مقر جدید 25 میلیون دلاری پرواز می کند

وی گفت که بسیاری از متقاضیان پس از آنکه Covid-19 سفر هوایی بین المللی را به ایستادن ، در هنگام تغییر ساختار اخراج کردند.

“ما می دانیم که برخی از آنها کارهایی مانند کار در کشتی ها و این موارد را انجام می دهند. آنها بسیار بیش از حد صلاحیت شده اند. “

جت شخصی GCH Aviation Bombardier Challenger 604 که از جولای سال 2020 شروع به کار کرد.

عرضه شده

جت شخصی GCH Aviation Bombardier Challenger 604 که از جولای سال 2020 شروع به کار کرد.

یک سال پس از آنکه ویرجین استرالیا عملیات خود را در نیوزلند متوقف کرد ، کاپیتان سابق بوئینگ 737 ، مایک کنیون ، در حالی که مقداری دستورالعمل خلبانی انجام می داد ، در یک شرکت هلی کوپتر در تعمیر و نگهداری هواپیمای کشوری کار می کند.

“من هنوز هم فعالانه به دنبال کارهایی هستم که به نظر نمی رسد وجود داشته باشد.”

او از مشاغل جت خصوصی در کریستچرچ آگاه بود ، اما درخواست خود را اعمال نکرد زیرا می دانست که آنها به شدت مورد مناقشه قرار خواهند گرفت زیرا افراد متقاضی تجربه بیشتری از نوع هواپیما داشتند.

پس از عبور از شوک اولیه افزونگی ، شش ماه طول کشید تا کار منظم خود را پیدا کند.

او امیدوار بود که دوباره به پرواز مورد علاقه خود برگردد ، اما پیشرفت در هر نوع حباب سفر در نیوزیلند یخبندان بود.

“به نظر می رسد بقیه کشور در حالی که هواپیمایی و جهانگردی گیر کرده اند ، با سرعت پیش می روند.”

کاپیتان های سابق ویرجین استرالیا ، مایک کنیون ، ترک کردند و شین گربهام در Cessna 152 در فرودگاه هوایی Tokoroa آموزش دید.

عرضه شده

کاپیتان های سابق ویرجین استرالیا ، مایک کنیون ، ترک کردند و شین گربهام در Cessna 152 در فرودگاه هوایی Tokoroa آموزش دید.

اندرو ریدلینگ ، رئیس انجمن خلبانان خط هوایی NZ ، تخمین زد که بیش از 1000 خلبان در نیوزیلند از کار افتاده اند ، از جمله حدود 600 خلبان از خطوط هوایی اصلی.

وی گفت که ممکن است 600 شرکت دیگر از شرکت های گردشگری و هلی کوپتر وجود داشته باشد.

“این فقط یک مسئله نیوزلند نیست ، بلکه یک مشکل جهانی است.”

هفته گذشته او فهمید که فقط در اروپا 10 هزار خلبان بیکار وجود دارد.

در نیوزیلند ، بسیاری از خلبانان شغل رانندگی ماشین آلات یا کامیون را بر عهده داشتند ، اما این افت بزرگی در سطح مهارت و درآمد بود.

وی گفت ، بسیاری از مردم نمی فهمیدند که صنعت تحت تأثیر Covid-19 قرار گرفته است.

“یک ماه رونق داشت و ماه دیگر خاموش شد – تفاوتی با گردشگری ندارد.”

اندرو ریدلینگ ، رئیس انجمن خلبانان خط هوایی نیوزیلند (NZALPA) معتقد است بیش از 1000 خلبان نیوزلندی به دلیل Covid-19 شغل خود را از دست داده اند.

عرضه شده

اندرو ریدلینگ ، رئیس انجمن خلبانان خط هوایی نیوزیلند (NZALPA) معتقد است بیش از 1000 خلبان نیوزلندی به دلیل Covid-19 شغل خود را از دست داده اند.

وی گفت ، علی رغم به احتمال زیاد صحبت شدن حباب سفر ترانس تاسمان ، آینده برای کسانی که می خواهند در این صنعت ادامه دهند ، نامشخص است.

“آیا مردم قصد سفر دارند؟ آیا اجازه سفر دارند؟ در حال حاضر فقط چیزهای زیادی در هوا وجود دارد. “

سخنگوی هواپیمایی اتحادیه E Tū Savage گفت هزاران کارگر هواپیمایی در پی شیوع بیماری همه گیر در جهان و احتمالاً حدود 2000 خدمه کابین در نیوزیلند شغل خود را از دست دادند.

Savage گفت که حباب سفر امیدواری برای خدمه کابین که می خواستند در صنعت باقی بمانند ، به ویژه کارگران ایر نیوزلند که اولین شکست در مشاغل جدید را تضمین کرده اند ، فراهم می کند.

JASON DORDAY / STUFF

سارا جونز ، مهماندار هواپیمایی نیوزلند سابق ایر ، در آستانه چهارمین کار خود در یک سال است.

کارولین بلانچفیلد ، مدیر بازاریابی هواپیمایی GCH گفت که این شرکت همچنان در حال کار بر روی برنامه های کاربردی برای خدمه کابین است.

اوایل امسال سه خلبان منصوب و برای آموزش تخصصی به تگزاس سفر کردند.

این شرکت در ژوئیه سال گذشته شروع به کار اولین تجارت جت چارتر خود کرد و با مشغله بیشتر به دنبال کارکنان بیشتر بود.

این مورد بیشتر در مسیرهای داخلی مورد استفاده قرار می گرفت ، زمانی که مردم می خواستند سریع حرکت کنند ، مانند کرایست چرچ به ناپیر ، که معمولاً دو روز طول می کشد تا به آنجا بروید و از طریق خطوط هوایی بزرگ برگردید.

“ما می توانیم یک نفر را در آنجا داشته باشیم و در یک روز برگردیم.”

وی گفت ، کارکنان هواپیماهای خصوصی باید آموزشهای بسیار ویژه ای داشته باشند.

دانکن گفت که بسیاری از متقاضیان این موقعیت ها ، علی رغم کار در خطوط هوایی و کلاس اول ، مهارت لازم را ندارند.

آنها باید برای ویژگی های ایمنی هواپیمای خاص آموزش ببینند و به سطح بالایی از خدمات به مشتری و رازداری نیاز دارند.

این شرکت در حال بررسی توسعه ناوگان جت های خصوصی خود با افزایش تقاضا برای مقاصدی مانند استرالیا و فیجی با استفاده از واکسن های Covid-19 است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>