شورای گور قبل از پایان دادگاه Streets Alive برخی از کارگران بتن سازی را حذف می کند

[ad_1]

فرورفتگی / کاشت بتنی در جاده در تقاطع خیابانهای Eccles و Ardwick در Gore.

رابین ادی / چیزها

فرورفتگی های بتونی / کاشتن بتن در جاده در تقاطع خیابان های Eccles و Ardwick در Gore.

شورای منطقه گور برخی از گیاهان جنجالی خیابانی خود را در اطراف گذرگاه های حسن نیت ارائه می دهد و آنها را با موانع موقت و جزایر پناهگاه جایگزین می کند.

اما قبل از پایان دادگاه سه ماهه Streets Alive در 27 ژوئن ، همه گیاهان کاشته شده در خیابان های شهر حذف نخواهند شد.

پس از ملاقات شورا با آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ در مورد آزمایشات ، پیتر استندرینگ ، مدیر دارایی جاده ای شورای گفت که در حال کار است که کدام گیاهان را حذف می کند.

“متاسفانه ، به نظر می رسد كه كارگران بتنی از هدف عبور از مجوز استفاده كرده اند ، یعنی ایجاد محلی امن برای عبور مردم از خیابان های وسیع ما.”

بیشتر بخوانید:
* شورای گور درمورد پروژه Streets Alive دادخواست دریافت کرد
* “شهرنشینی تاکتیکی” NZTA’s Innovative Streets که به شهری در نزدیکی شما می آید
* تخریب عید پاک اقدامات ابتکاری ایمنی جاده ای گور توسط شورا محکوم شد
* سنت جان برای حفظ دسترسی به بیمارستان گور با شورای همکاری می کند

وی گفت كه نمی تواند تعداد كاشت سازها را حذف كند ، اما قبل از پایان هفته آنها از بین خواهند رفت.

شورا بارها خواستار جلوگیری از تخریب لوله های بتونی شده است که از آنها به عنوان کاشت استفاده می شود.

کاشتگران بخشی از آزمایش سه ماهه پروژه Streets Alive آن هستند که با افزودن پارک های جیبی ، گیاهان ، دوربرگردان ها و تقاطع های مجوز ، برخی از طرح های مربوط به ترافیک در اطراف شهر را تغییر داده است.

بودجه آزمایشی 1 میلیون دلاری عمدتا توسط صندوق خیابان های نوآورانه آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ تأمین می شود و هدف آن بهبود ایمنی عابر پیاده و دوچرخه سوار و کاهش سرعت و ازدحام است.

در اوایل این ماه شورا طوماری با امضای بیش از 1100 نفر دریافت كرد كه خواستار حذف برخی از ابتكارات خود در خیابانهای زنده از جمله بیش از 460 دهنه بتونی از خیابانهای شهرها بود.

شورا رأی داد قبل از ایجاد هرگونه تغییر با آژانس صحبت کند.

داده های جمع آوری شده در طی آزمایشات ، تغییری در میزان ترافیک در خیابان وایلند ، کاهش چشمگیر تعداد وسایل نقلیه سنگین با استفاده از خیابان بروتون ، وسایل نقلیه سنگین بیشتر در خیابان رابرتسون و افزایش قابل توجه ترافیک در خیابان کرومبی ایجاد نکرده است.

استندینگ گفت که این داده ها به شورا و جامعه کمک خواهد کرد تا با هم همکاری کنند تا خیابان های گور پس از آزمایشات و همچنین آینده را طراحی کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>