شش نکته از طرف متخصصان Digital Boost که مشاغل موجود در مناطق برای موفقیت باید انجام دهند

[ad_1]

کارشناسان برنامه آموزش آنلاین تقویت دیجیتال به اشتراک می گذارند که چه مواردی را باید در هنگام دیجیتالی شدن در مناطق در نظر گرفت

با نوسان هشدار Covid-19 در سراسر مناطق ، قابلیت دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با اطلاع لحظه ای می توان مشاغل را مجبور به فعالیت آنلاین کرد و مشاغل باهوش نیز آماده این کار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:
* استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای موفقیت SME ها در دوره Covid-19
* از کامیون بستنی گرفته تا کوکی های کراس کانتری
* بوتیک ساحل Raumati اعتبار ابزارهای دیجیتالی را برای رشد نمایی به خود اختصاص داده است

ما می توانیم با مشارکت کنندگان Digital Boost ، ابتکاری که توسط دولت پشتیبانی می شود و مشاغل کوچک را به توانایی دیجیتالی تر تشویق می کند ، در این مورد مشاوره بگیریم. از زمان آغاز این برنامه در سال جاری ، بیش از 10 هزار صاحب مشاغل کوچک ثبت نام کرده اند.

مدیر جامعه Shopify جولیان بارترام

ناشناخته / عرضه شده

مدیر جامعه Shopify جولیان بارترام

برنامه ریزی وب سایت شما

با توجه به جولیان بارترام ، مدیر Shopify Community ، اختصاص وقت برای برنامه ریزی ، ایمن کردن نام دامنه و ساخت سایت خود برای دستگاه های تلفن همراه ابتدا هنگام راه اندازی وب سایت ضروری است.

“هنگامی که از افزودن کانال جدیدی برای کسب و کار خود هیجان زده می شوید ، باید درست به مرحله اجرا درآید. با این حال ، صرف وقت برای نوشتن یک طرح تجاری و جلب نظرات خود روی کاغذ ، به شما این امکان را می دهد تا از خطاهای متعدد جلوگیری کنید. ”

بارترام توصیه می کند که مشاغل منطقه ای با جمع کننده های حمل بار با کیفیت بالا ادغام شده و محصولات خود را سریعتر از آنچه انتظار می رود تحویل دهند تا مشتریان آنلاین را به طرز شگفت انگیزی شگفت زده کند. Go Sweet Spot و eShip از بهترین ها هستند.

“زیر وعده و تحویل بیش از حد.”

او می گوید اگر تجارت الکترونیکی در اولویت است ، Shopify برای استفاده ارزان با یک قیمت متوسط ​​یک بستر آسان است.

استنلی هنری ، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال The Seeker Care

ناشناخته / عرضه شده

استنلی هنری ، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال The Seeker Care

استفاده از LinkedIn

در حالی که بسیاری از مشاغل محلی در گروه های هفتگی شبکه حضوری شرکت می کنند ، استنلی هنری ، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال The Seeker Seeker ، می گوید وقتی صحبت از شبکه آنلاین می شود ، هیچ راهی بهتر از LinkedIn برای ارتباط و تعامل با مشتریان وجود ندارد.

وی به مشتریان کمک می کند تا از طریق محتوای متناسب با استراتژی ، از این پلتفرم برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده کنند.

“من اغلب به مشتریان می گویم که LinkedIn را یک رویداد شبکه دیجیتال بدانند که از خانه یا اداره قابل دسترسی است و دسترسی بیشتری نسبت به یک رویداد فیزیکی دارد.”

این پلتفرم با بیش از 2.2 میلیون کیوی در Linkedin راهی آسان برای مشاغل محلی است که از دور با مشتریان درگیر می شوند.

بنیانگذار فرگوس دن پولارد.

ناشناخته / عرضه شده

بنیانگذار فرگوس دن پولارد.

مدیریت کارایی

شهرت همه چیز در یک بازار کوچک است ، بنابراین کسب و کارهای کوچک در مناطق باید اولویت خود را با استفاده از ابزارهای دیجیتال پشتیبانی از ایجاد رابطه و ارائه یک تجربه عالی مشتری بگذارند ، بنیانگذار فرگوس دن پولارد می گوید.

Fergus یک نرم افزار مدیریت شغل برای تجارت و خدمات تجاری است.

“ابزارهای آنلاین ارتباط سریع و دقیق مشتری ، اشتراک اطلاعات و مدیریت تیم را از هر کجا تسهیل می کنند.”

وی خاطرنشان كرد كه در مناطق كم جمعیت تر ، یافتن استعداد مورد نیاز محلی همیشه امكان پذیر نیست ، اما عصر دیجیتال دسترسی به نیروی كار را بسیار فراتر از هر مرز جسمی فراهم می كند.

“مشاغل کوچک که این گزینه و گزینه های کاری از راه دور را برای بدست آوردن افراد مناسب با مهارت های مناسب تشخیص داده و از آن استقبال می کنند ، واقعاً پیشرفت خواهند کرد.”

اوون اسکات ، مدیر عامل آژانس فروش دیجیتال و بازاریابی Concentrate

ناشناخته / عرضه شده

اوون اسکات ، مدیر عامل آژانس فروش دیجیتال و بازاریابی Concentrate

قابل مشاهده بودن

اوون اسکات ، مدیر عامل آژانس فروش و بازاریابی دیجیتال Concentrate ، می گوید که با استفاده مشتریانی که از اینترنت برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند ، مهم است که شرکت هایی که در بازار محلی فعالیت می کنند همچنان در حال ملاقات آنلاین مشتریان خود هستند.

“جلوگیری از نامرئی به معنای کار کردن در جایی است که مشتریان هدف آنها آنلاین هستند و ارائه اطلاعات مفید به آنها ، نه فقط فروش به آنها.”

وی اضافه می کند که کانال های دیجیتال می توانند برای مشاغل در هر نقطه از نیوزیلند کار کنند.

“کانال هایی مانند فیس بوک می توانند از طریق هدف قرار دادن شهر شما یا حتی یک محله خاص بومی سازی شوند و ابزارهایی مانند Google برای کسب و کار من به شما کمک می کنند تا به راحتی در منطقه خود پیدا شوید.”

اسکات برای تبدیل مشتریان احتمالی به فروش ، به مشاغل توصیه می کند با چندین مرحله رویکردی منظم داشته باشند.

مدیر توسعه تجارت Xero ، دیوید بل.

ناشناخته / عرضه شده

Xero مدیر رشد تجارت دیوید بل.

استفاده از بینش ها

به گفته دیوید بل ، مدیر رشد تجارت Xero ، در حال حاضر مشاغل کوچک کیوی یک فرصت عظیم دارند که می توانند با استفاده از فناوری ، بازسازی بهتری داشته باشند.

Xero یک نرم افزار حسابداری ابری برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است.

“ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اعداد خود را بشناسید و بر اساس آن داده ها تصمیمات هوشمندانه بگیرید. توانایی دیدن و ردیابی بخشهای مختلف مشاغل شما نحوه عملکرد شما را دگرگون می کند. ”

تحقیقات انجام شده توسط Xero و انجام شده توسط NZIER نشان داد كه جذب 20 درصدی فناوری مبتنی بر ابر به 6.2 میلیارد دلار رشد سالانه تولید ناخالص داخلی برای اقتصاد نیوزیلند می افزاید.

وی افزود: “اگر مشاغل كوچك بیشتری در سراسر كشور از فن آوری ابری استفاده كنند ، مزایای آنها فقط با آنها نیست. این توانایی تقویت جامعه محلی آنها و در نهایت کل اقتصاد را دارد. “

Aliesha Staples ، مدیر عامل Staples VR

ناشناخته / عرضه شده

Aliesha Staples ، مدیر عامل Staples VR

استفاده از فناوری های آینده

Aliesha Staples ، مدیر عامل Staples VR ، برای مشاغل محلی که قبلاً از مهارت دیجیتال استفاده می کنند و به دنبال گسترش جعبه ابزار خود هستند ، توصیه می کند قبل از اینکه در یک پروژه فناوری های آینده تحقیق کنید ، “چگونه” و “چرا” را درک کنید.

“مهم است که در بالای روندهای فناوری باقی بمانیم ، اما همچنین در دام انجام کاری نیفتیم فقط به دلیل جدید بودن آن.”

وی مشاغل را به جسارت تشویق می کند و به خود می آموزد که چگونه فناوری می تواند محل کار را ایمن تر ، کارآمدتر و دارای زرنگی دیجیتالی کند.

MBIE با مشارکت با بخش خصوصی ، برنامه Digital Boost (بوست دیجیتال) را ایجاد کرده است که برای تشویق مشاغل کوچک به افزایش مهارت دیجیتالی خود از جمله ماژول های ارائه شده توسط این متخصصان دیجیتال طراحی شده است.

شرکت کنندگان از طریق شش دسته – بازاریابی دیجیتال ، ابزارهای دیجیتال ، حسابداری مشاغل کوچک ، بینش های تجاری و فناوری های آینده انتخاب می شوند. گروه پشتیبان دیجیتال هدف این است که امسال 50،000 شرکت کننده را در سراسر نیوزلند آموزش دهد.

ثبت نام Digital Boost برای ثبت نام در هر کسب و کار رایگان است. www.digitalboost.co.nz. این یک سفر یادگیری گام بردار است ، بدون ارزیابی ، جلسات پرسش و پاسخ روزانه ، گپ های منظم در کنار آتش و دسترسی به افراد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>