شش راه برای شکست کسب و کارها – و چگونگی جلوگیری از آنها

[ad_1]

Toss Grumley مالک و مربی تجاری مشاوران تجاری Wolf & Fox است.

تهیه شده

Toss Grumley مالک و مربی تجاری مشاوران تجاری Wolf & Fox است.

نظر: آیا مشاغلی دارید یا قصد راه اندازی آن را دارید؟ برخی اصول اساسی وجود دارد که هر مدل تجاری برای موفقیت باید به آن ناخن بزند.

آنها را از همان ابتدا درست بگیرید یا سریع بیرون بروید. شما نمی خواهید سالها زحمت و پول خود را روی چیزی سرمایه گذاری کنید که از همان ابتدا دارای نقص اساسی باشد.

اندیشه

هر مشاغل باید با یک ایده شروع کنند. بسیاری کار می کنند ، اکثریت کار نمی کنند. اگر تنها دلیلی که می خواهید یک کار خود را شروع کنید کسب درآمد است ، احتمالاً پرواز نخواهد کرد.

بهترین ایده ها زمانی به وجود می آیند که شما علاقه شدید به کاری که انجام می دهید ، یا اگر در حال حاضر یک متخصص صنعت هستید. داشتن اشتیاق یا دانش عمیق برای بازگرداندن به شما کمک می کند وقتی همه چیز اشتباه پیش می رود عمیق شوید – کاری که همیشه انجام می دهند!

بیشتر بخوانید:
* مقابله با تأخیر با اولویت بندی
* چگونه هدایای رایگان می توانند به رشد تجارت شما کمک کنند
* تعیین اهداف – آنها را بزرگ ، کوچک ، سرگرم کننده کنید ، اما مهمتر از همه آنها را دنبال کنید

بازار هدف

به بازار هدف خود عمیق بیندیشید. آیا تجارت شما چیزی را می فروشد که فقط شما بخواهید؟ یا مخاطبان گسترده تری وجود دارد؟ بازارهای طاقچه عالی هستند: در واقع ، آنها معمولاً بهترین هستند. اما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند تجارت خود را حفظ کند.

برعکس ، به یاد داشته باشید که هیچ چیز برای همه مناسب نیست. اگر فکر می کنید نام تجاری شما نظر همه را جلب خواهد کرد ، ایده شما بسیار اشتباه شده است. احتمالاً به اندازه کافی برای یافتن مشتری و ایجاد وفاداری مورد علاقه گروه خاصی نخواهد بود.

منابع ، روابط و شرکا

مشاغل خوب بر پایه روابط بنا شده اند ، بنابراین شما باید سریع و سریع شریک درست کنید. ممکن است آنها تأمین کنندگان شما ، شبکه ارجاع شما یا حتی سایر سرویس هایی باشند که افراد را به آنها ارجاع می دهید ، اما هر مشاغل به آنها نیاز دارد. هرچه زودتر شروع به ایجاد و تقویت روابط خود کنید ، بهتر است.

اما به یاد داشته باشید که همیشه لوازم و توافقنامه های دیگر خود را کتباً تهیه کنید. تجارت با یک مصافحه عالی به نظر می رسد ، اما من بارها دیده ام که این کار به اشتباه انجام شده است. همانطور که می گویند ، از t خود عبور کرده و i خود را نقطه گذاری کنید.

رسیدن

هیچ کس چیزی را خریداری نمی کند که هرگز در مورد آن چیزی نشنیده باشد. اگر مدلی برای دستیابی ، جذب و حفظ مشتری ندارید ، مقیاس کاری شما همیشه سخت خواهد بود.

بررسی کنید چه کانال هایی برای شما بهترین هستند. آیا شما به سبک فروش مستقیم تجارت می کنید؟ آیا برای سرنخ های ورودی تبلیغ می کنید؟ آیا می خواهید با یک استراتژی مطبوعاتی اجرا کنید؟ استراتژی شما هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که می دانید چه کاری انجام می دهید و معیارهای اصلی را در مورد زمان صرف شده ، بودجه تخصیص داده شده و نتایجی که از آن انتظار دارید تنظیم کنید.

سیستم ها و فرایندها

همیشه با توانایی رشد شروع کنید. ایجاد مشاغلی که بتواند رشد کند بسیار آسان تر از تلاش برای تأمین رشد بعداً است.

آیا خودتان قصد ارسال بسته را دارید؟ اگر تجارتتان رونق بگیرد چه؟ در مورد مشارکت با تأمین كنندگانی كه می توانند به سرعت با شما مقیاس بندی كنند ، و همچنین مواردی مانند حمل و نقل 3PL یا خدمات مدیریت / مشتری خارج از سازمان را در نظر بگیرید تا به شما این توانایی را بدهد كه بتوانید به سرعت در بازار حركت كنید.

از همان ابتدا فرآیندهای داخلی خود را تنظیم کنید. از تقویم خود و یک سیستم مدیریت کار استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را از وقت خود می کنید و می توانید به طور موثر در داخل ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که مدل و سیستم هایی دارید که کار می کنند ، می توانید اعضای جدید پرسنل را در صورت لزوم وارد کار خود کنید و از آنها بخواهید که زمین بخورند.

سودآوری

خود را برای شکست تنظیم نکنید. اگر محصولی دارید که می خواهید منبع آن را تهیه کنید اما معتقد هستید که فقط می توانید 20 درصد حاشیه دریافت کنید ، قبل از اینکه یک دسته از آنها را سفارش دهید خیلی فکر کنید. شما باید مقادیر جدی را جابجا کنید تا این کار را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید.

مشاغل خدماتی نیز همین است. اگر به کسی 80 درصد مبلغی را که از وی اخراج می کنید پرداخت کنید ، مگر اینکه در مقیاس کار کنید ، حاشیه کافی برای تأمین هزینه های عمومی تجارت و تلاش های بازاریابی شما وجود نخواهد داشت.

به طور کلی هرچه تجارت کوچکتر یا بیشتر باشد ، نیاز به حاشیه شما نیز بیشتر است. درباره آنچه مردم برای محصولات جایگزین می پردازند تحقیق کنید و از آنجا بروید. همچنین به یاد داشته باشید که برند همیشه بر قیمت تأثیر می گذارد ، بنابراین هرچه روابط عمومی و بازاریابی شما بهتر باشد ، آزادی عمل بیشتری برای تنظیم قیمت ها و ایجاد یک مدل پایدار خواهید داشت.

اگر از ابتدا بر روی درست ترین حالت ممکن تمرکز کنید ، این کار سفر شما را بسیار آسان می کند. ایجاد یک برنامه صحیح به شما امکان می دهد مشاغلی را ایجاد کنید که عملکرد آن روان باشد و اهداف مالی شما را برآورده کند.

Toss Grumley مالک و مربی بازرگانی مشاور مشاغل است گرگ و روباه. او همچنین مدیر و عضو هیئت مدیره آژانس دیجیتال پاورهاوس ، حسابداری Oxen و جوانان هنر نیوزیلند است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>