شروع غلط در ایستگاه های چهار طرفه شهر

[ad_1]

یکی از دو ایستگاه چهار طرفه در نلسون جنوبی - در تقاطع خیابان کاوای جنوبی و خیابان توکوکا.

مارتین دی رویتر / چیزها

یکی از دو ایستگاه چهار طرفه در نلسون جنوبی – در تقاطع خیابان کاوای جنوبی و خیابان توکوکا.

چندین نوآوری که در خیابان های نلسون جنوبی انجام شد قبل از تصویب شورای رسمی ، اسلحه را پرتاب کرد و آنها را از نظر فنی برای چندین ماه غیرقابل اجرا کرد.

در ماه دسامبر ، به عنوان بخشی از پروژه خیابان های نوآورانه نلسون – که در حال حاضر تحت یک دوره آزمایشی 12 ماهه است ، یک تغییر اساسی در Nelson South ایجاد شد.

این تغییرات شامل نصب دو ایستگاه چهار طرفه در تقاطع خیابان کاوای / خیابان توکوکا و تیپاهی / خیابان توکوکا بود.

توقف های چهار طرفه ، بخشی اساسی از اهداف پروژه را تشکیل می دهد ، یعنی کاهش سرعت خودرو ، کاهش حجم ترافیک و افزایش ایمنی.

بیشتر بخوانید:
* ایده های جدید برای پروژه ایمنی خیابان نلسون جنوبی
* آزمایش ایمنی خیابانی در نلسون جنوبی سرعت را پایین می آورد اما دیدگاه های مختلفی دارد

با این حال ، در حالی که ایستگاه ها در ماه دسامبر نصب شده بودند ، اما برای درج در برنامه های آئین نامه شورا تأیید نشده بودند.

این بدان معنا بود که تنظیم جدید از نظر فنی مجاز نبوده و طرح جدید توسط پلیس قابل اجرا نبود.

این موضوع سرانجام در روز چهارشنبه در یک هیئت جلسات رسیدگی شد ، جایی که اصلاحات آیین نامه تصویب شد و علائم تأیید گذشته نگر بود.

در ابتدا در ماه مارس قبل از حضور در هیئت ، گایل نونان ، رئیس هیئت شنود ، در مورد توقفهای چهار طرفه ایستاده بود تا اطلاعات بیشتری درباره آنچه اتفاق افتاده بدست آورد.

نونان گفت که او نمی داند چرا قبل از نصب علائم توقف ، تغییرات آیین نامه به تصویب نرسیده است و یا چرا پاک شدن این مسئله خیلی طولانی شده است.

“من فقط می خواستم اطمینان حاصل کنم که روند قوی است.

“علائم آنجا بود ، اما پلیس نتوانست کاری در مورد آنها انجام دهد.”

همراه با توقف های چهار طرفه ، طیف وسیعی از نوآوری ها در مناطقی مانند خیابان کاوای برای کاهش سرعت و حجم ترافیک در جاده های مسکونی لحاظ شده است.

مارتین دی رویتر / چیزها

همراه با توقف های چهار طرفه ، طیف وسیعی از نوآوری ها در مناطقی مانند خیابان کاوای برای کاهش سرعت و حجم ترافیک در جاده های مسکونی لحاظ شده است.

مارگ پارفیتت ، مدیر حمل و نقل شورای شهر نلسون گفت که انجام برخی از تغییرات مربوط به ایمنی در شبکه حمل و نقل غیر عادی نیست ، بعداً تصویب آئین نامه به صورت گذشته نگر انجام می شود.

پارفیت گفت در حالی که شورا قبل از ایجاد هرگونه محدودیت دیگر در ترافیک سعی در تصویب آئین نامه دارد ، اما به دلیل برنامه جلسات ، این همیشه امکان پذیر نیست.

“دادگاه خیابان های نوآورانه به طور اساسی توسط شورا تأیید شده است و به همین ترتیب هدف برخی از این اقدامات کنترل ترافیک که محاکمه می شوند ، تحریم شده است.

“با این حال ، برای اینکه کاملاً قابل اجرا باشند ، در نهایت باید در برنامه آئین نامه گنجانده شوند.”

به دنبال اطلاعاتی که در جلسه دادرسی ارائه شد ، هیئت دلایل آنها را برای تأیید تغییرات ذکر کرد.

جدا از نیاز به تأیید گذشته نگر نصب ، و اختیارات پلیس برای اجرای طرح – گفته شد توقف های چهار طرفه برای اهداف دادگاه های نوآوری ، که دستیابی به هدف کاهش سرعت و افزایش ایمنی بود ، ضروری است. در جاده

دادگاه در نلسون جنوبی که از طریق صندوق خیابانهای نوآورانه Waka Kotahi NZTA تأمین شده است ، در پاسخ به اعضای جامعه که نگران بودند جاده توسط “مسافران موش” مورد استفاده قرار می گیرد توسط مسافرینی که می خواهند از ترافیک در خیابان Waimea جلوگیری کنند ، انجام شده است.

DAMIEN O’CARROLL / STUFF

مطمئناً لازم نیست برای آن دایره های کوچک رنگ شده مشخص کنید. یا شما

بر اساس نظارت بر سایت ، از زمان ایجاد تغییرات ، سرعت خارج از کودکستان جنوبی نلسون 37.5 درصد کاهش یافته است – به طور موثر سرعت را به 30 کیلومتر بر ساعت کاهش می دهد.

در کنار چهارراه تابلوهای ایستاده چهار طرفه ، سایر نوآوری ها شامل کوهان های تند ، و میزهای پیک نیک احاطه شده توسط جعبه های گیاهان در جاده خود بود.

مرحله بعدی این پروژه ، با محوریت منطقه تحت پوشش خیابان Kawai ، خیابان Tipahi ، خیابان Tukuka و Boundary Rd ، روی رویکرد “مردم برای اولین بار” متمرکز خواهد شد و روشهای فعال حمل و نقل به غیر از اتومبیل را تشویق می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>